;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

غذاهای چاق کننده: با نخوردن این ها بزرگ ترین کمک را به کاهش وزنتان می کنید!

غذاهای چاق کننده: هنگام تلاش برای کاهش وزن، تعدادی غذا وجود دارد که باید در رژیم غذایی خود از آنها اجتناب کنید . محتوای قند ساده آن بسیار بالا است، که می تواند مقاومت به انسولین ایجاد کند و انعطاف پذیری متابولیک شما را کاهش دهد. از طرفی تراکم کالری بالایی دارند. این بدان معناست که بخش کوچکی از آنها انرژی زیادی را به بدن وارد می کند.

با حدف یا محدود سازی این غذاهای چاق کننده کمک بزرگی به کاهش وزنتان می کنید. پس با این بخش از تناسب اندام و تغذیه در مجله گفتنی همراه باشید تا با این لیست که بمب کالری هستند آشنا شوید و از همین امروز برای محدود کردن آن ها برنامه ریزی کنید!

از دست نده: آزمون هوش بچه خون آشام: اگه مخت خفن کار می کنه کدوم خانوم قراره خون آشام به دنیا بیاره؟!

غذاهای چاق کننده:

برای کاهش وزن از غذاهای فرآوری شده خودداری کنید

غذاهای چاق کننده- غذاهای فراوری شده

غذاهای چاق کننده: غذاهایی که بیشترین تأثیر را بر سلامت متابولیک دارند، غذاهای فرآوری شده هستند. اینها دارای مقدار زیادی چربی هیدروژنه و قندهای تصفیه شده هستند که برای سلامتی مضر هستند. بر اساس مقاله ای که در مجله “Current Obesity Reports” منتشر شده است، مصرف آن با افزایش خطر ابتلا به چاقی و دیابت مرتبط است .

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

طبق نظر دانشگاه هاروارد باید از مصرف دونات در وعده صبحانه اجتناب شود

اجتناب از غذاهای صبحانه بسیار فرآوری شده مانند دونات برای سلامتی بهتر و کاهش وزن ضروری است.
افزایش مقاومت به انسولین مرتبط با مصرف این محصولات، کاهش وزن را دشوار می کند. به این ترتیب، استفاده از چربی ها به عنوان منبع اصلی انرژی برای بدن شما دشوارتر خواهد شد.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی محل اسکناس به شما ثابت می کند که چقدر دقت دارید!

برای جلوگیری از این مشکل، بهترین راه حل این است که مصرف غذاهای تازه را به غذاهای فرآوری شده ترجیح دهید. این محصولات حاوی مقدار بیشتری مواد مغذی هستند و از نظر کالری چگالی کمتری دارند ، که امکان مصرف بیشتر محصول را با تاثیر کمتری بر تعادل انرژی فراهم می کند.

برای کاهش وزن مراقب رژیم غذایی خود باشید

غذاهای چاق کننده: کاهش وزن بدن می تواند در پیشگیری از بیماری های متعدد مفید باشد. با این حال، ممکن است اشتباهات خاصی در رژیم غذایی خود مرتکب شوید که مانع از رسیدن به این هدف شود.

یکی از رایج ترین آنها مصرف محصولات فرآوری شده به طور منظم است. حتی اگر فکر می کنید کالری آنها کم است، محتوای قند آنها زیاد است. این امر سلامت متابولیک را مختل می کند و کار کاهش وزن را دشوارتر می کند. به همین دلیل، اولویت بندی مصرف مواد غذایی تازه بسیار سالم تر و کاربردی تر است.

در نهایت به یاد داشته باشید که قبل از خرید، برچسب محصولات را مطالعه کنید. این که کلمه نور در جلوی آن دیده می شود به این معنی نیست که مصرف آن می تواند بیش از حد باشد. اغلب این غذاها حاوی قند بیشتری نسبت به همتایان خود هستند، بنابراین کمبود چربی را جبران می کنند.

خیلی جالبه: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

محصولات سبک را فراموش کنید

غذاهای چاق کننده: اگرچه محصولات سبک سوپرمارکت حاوی کالری کمتری نسبت به همتایان خود هستند، اما اغلب از کیفیت پایین تری برخوردارند. این دسته از مواد غذایی از حذف قسمت چربی تشکیل می شوند. اما برای حفظ کیفیت ارگانولپتیک، فقدان این ماده مغذی با افزودن شکر جبران می شود.

نتیجه یک محصول بسیار تهاجمی تر برای پانکراس و میکروبیوتای روده است. همچنین دارای کمبود ویتامین های محلول در چربی است. گویی این کافی نیست، برچسب زدن به عنوان نور باعث می شود فکر کنیم که تأثیر آن بر وزن بدن کمتر از نوع پرچرب آن است.

مطالب جالب دیگر که خواندنی هستند:

این تست چالشی رو ببین: معمای قتل سری که هیچ کس نتوانست حل کند: چه کسی باعث مرگ مرد شده؟!!

7 نکته درباره یائسگی که زن ها نمی دانند

5 علامت اولیه اختلال طیف اوتیسم چیست؟

نحوه استفاده از سرکه سیب برای لاغری را یاد بگیرید

خیلی جالبه بخونید: آیا اعتیاد به عشق وجود دارد؟ چگونه باید درمان کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا