;
سرگرمی

می تونید 12 تفاوت تصویری در تعمیرگاه ماشین را در مدت 30 ثانیه پیدا کنید؟؟؟

تست بینایی تفاوت تصویری در تعمیرگاه ماشین: امروز بازی ای را به شما پیشنهاد می کنیم که توانایی های بصری شما را آزمایش و توسعه می دهد. شما باید 12 تفاوت بین دو تصویر که یک مکانیک را نشان می دهد در کمتر از 30 ثانیه پیدا کنید.

بازی ای که به راحتی می توان آن را برای تمام سنین تطبیق داد.تست های بصری برای بهبود درک تصویر طراحی شده اند. آنها عمدتاً برای ارزیابی توانایی کاربر در تشخیص و شناسایی اشیا، رنگ ها و حرکات استفاده می شوند.این تست ها را می توان برای کودکان، بزرگسالان و افراد مسن برای درک بهتر عملکرد بصری و توانایی آنها در تشخیص جزئیات اعمال کرد.

تست بینایی تفاوت در تصویری تعمیرگاه ماشین

بازی امروز بر این اصل استوار است و پیشنهاد می‌کند زمانی که سعی می‌کنید 12 تفاوت تصویری در تعمیرگاه ماشین از یک سوژه پیدا کنید، درک شما از تصاویر چگونه اصلاح می‌شود. شما باید از مشاهده و توجه خود برای یافتن تفاوت ها در کمتر از 30 ثانیه استفاده کنید. بنابراین، آیا برای چالش آماده اید؟

آیا شما یک علاقه مند به مکانیک هستید و می خواهید مهارت های خود را آزمایش کنید؟ سپس یک چالش بصری هیجان انگیز برای شما داریم ! 12 تفاوت را در کمتر از 30 ثانیه پیدا کنید تا مهارت خود را نشان دهید.

این چالش بصری بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است! گاهی اوقات یافتن 12 تفاوت ممکن است دشوار باشد، بنابراین باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید.


تست بینایی تفاوت تصویری در تعمیرگاه ماشین-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تفاوت تصویری تعمیرگاه ماشین

تبریک به کسانی که هر ۱۲ تفاوت را در کمتر از ۶۰ ثانیه پیدا کردند! اگر موفق به انجام آن نشدید، نگران نباشید! ما تصویری را به شما نشان می دهیم که در آن می توانید تمام تفاوت ها را ببینید.

 

تست بینایی تفاوت تصویری در تعمیرگاه ماشین-2

برای بهبود مهارت های مشاهده و تمرکز خود، از انجام بازی هایی که برای این منظور طراحی شده اند به طور منظم دریغ نکنید.

همچنین، بازی را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آنها را به چالش بکشید تا ببینید چه کسی می تواند 12 تفاوت را سریعتر پیدا کند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا