;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

قابل توجه خانم ها: ترفند های نرم کردن دل همسر را یاد بگیرید!

ترفند های نرم کردن دل همسر: دنیای زن ها سرشار از احساس و محبت و دنیای مرد ها در گرو استدلال های مردانه است و در بیش تر مواقع  احساسات زنانه پیروز بر منطق مردانه می شود پس شما می توانید با یاد گرفتن چند ترفند ساده دل همسر خود را به راحتی نرم کنید. در این مقاله از سبک زندگی به بررسی ترفند های نرم کردن دل همسر خواهیم پرداخت.
پرسشی که شاید ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر می کند این است کهچگونه باید دل همسرم را به دست بیاورم؟ در ادامه به بررسی ترفند هایی که با استفاده از آن می توانید دل همسرتان را نرم کنید خواهیم پرداخت. با مجلهگفتنی همراه باشید.
ترفند های نرم کردن دل همسر:

به حسادت های همسرتان توجه کنید

ترفند های نرم کردن دل همسر: اگر می خواهید جایی در قلب همسرتان داشته باشید و به جسادت های همسرتان توجه کنید به عنوان مثال از هیچ مردی پیش او تعریف نکنید و چیز هایی که از دیگران و غربیه ها یاد گرفته اید را پیش او با ناز و عشوه بیان نکنید با این که شاید همسرتان به شما عکس العملی نشان ندهد ولی پیامد های خوشایندی برایشان ندارد زیرا مردان در بسیاری از مواقع نمی توانند حسادت خود را بیان کنند اما در هر حالت حسادت می کنند و بیشتر مردان با حسادتی که نسبت به اطرافیان در مورد شما به طور غیر مستقیم دوست داشتن خود را به شما نشان می دهند.

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

در زندگی زناشوییتان انعطاف پذیر باشید

شاید مفید باشد: سبزه عید: آموزش مرحله به مرحله کاشت با نکات، خیلی آسان امسال هنر نمایی کن

ترفند های نرم کردن دل همسر: همیشه سعی کنید در زندگی با همسرتان رفتاری های متفاوتی داشته باشید به عنوان مثال همیشه مهربان و خوب نباشید یا همیشه یکنواخت و کسل کننده نباشید و با رفتار های جدید، پوشش جدید و زندگی جدید همسرتان را سورپرایز کنید تا متفاوت بودن خود را در رابطه و ازدواج نشان دهید.

از دست نده: پسری که قصد ازدواج ندارد را چطور بشناسیم؟!

از احساسات او حمایت کنید

ترفند های نرم کردن دل همسر: از احساسات او حمایت کنید

ترفند های نرم کردن دل همسر: در زندگی مردان مواقعی وجود دارد که برایشان بسیار بحرانی است و به یک پشتیبان نیاز دارند و اگر شما به عنوان یک جامی و پشتیبان کنار او باشید مطمئن باشید جایی در دل او خواهید داشت. شما در این مواقع نباید همسرتان را تنها بگذارید و باید همیشه در کنار او باشید.

آراسته باشید

ترفند های نرم کردن دل همسر: مردان دوست دارند همسر آراسته و خوش لباسی داشته باشد زیرا مردان به قوه بینایی خود متکی هستند بنابراین برای این که بتوانید دل همسرتان را نرم کنید باید به طاهر و تیپ خودتان برسید تا برای همسرتان بهترین باشید.

برایش دست نیافتنی باشید

ترفند های نرم کردن دل همسر: همه مردان طالب چیز هایی هستند که به سختی به دست می آیند و دسترسی به آن ها مشکل است به طور کلی چیز هایی که به سختی به دست می آید ارزش بیشتری نسبت به چیز هایی که به راحتی به دست آمده است دارد به همین دلیل سعی کنید گاهی اوقات به دست نیافتنی باشید و گاهی تسلیم و گاهی انعطاف پذیر.

راز دار باشید

ترفند های نرم کردن دل همسر: همیشه در مورد راز های همسرتان امانتدار باشید و این راز ها، عیب ها و نقایص را برای هیچ کس مخصوصا والدین خودتان بازگو نکنید علاوه بر این اعتماد همسرتان را جلب کنید تا همسرتان بیش تر با شما راز هایش را بازگو کند همچنین شما باید پوششی بر عیب های همسرتان باشید.

این تست رو از دست نده: تست بینایی C رو بین G ها پیدا کن! اگر بتونی یعنی از عقابم تیزتری!

نیاز های او را بشناسید

ترفند های نرم کردن دل همسر: سعی کنید تمام نیاز های همسرتان را بشناسید و به تمام نیاز های جنسی، احساسی و فکری او پاسخگو باشید و در زمان مناسب با همه چیز هایی که در مورد او می دانید او را غافل گیر کنید.

از چه راههایی همسرم را دیوانه ی خودم کنم؟

  • برای همسرتان شنونده ی خوبی باشید و به حرف های او گوش فرا دهید.
  • شوهرتان را با هیچکس مقایسه نکنید.
  • با همسرتان به صورت چشمی ارتباط برقرار کنید.
  • همیشه او را مقصر ندانید.
  • رابطه جنسی منظمی داشته باشید.
  • از بحث با همسرتان دوری کنید.
  • نسبت به وضعیت روحی همسرتان حساس باشید.
  • سعی کنید همیشه پشتیبان او باشید و مانع پیشرفت او نشوید.

بنابراین با انجام این کارها می توانید به راحتی دل همسرتان را نرم کرده و او را دیوانه ی خودتان کنید و برای خود و همسرتان یک زندگی بسیار آرام و زیبا بسازید و زندگیتان را تغییر دهید البته برای این کار عجله نکنید زیرا این ترفندها در طولانی مدت بر زندگی شما تاثیر می گذارند

مطالب جالب دیگر:

قرار گذاشتن: همه چیز درباره قرار گذاشتن که تا به حال نمی دانستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =

دکمه بازگشت به بالا