;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سارا و نیکای پایتخت ۷ انتخاب شدند! + عکس

سارا و نیکای پایتخت ۷: در ماه های پایانی سال 1402 اخباری در مورد ساخت نسخه سینمایی پایتخت و پخش آن در رمضان و نوروز 1403 به گوش رسید اما این امر محق نشد، اخیرا هم خبری مبنی بر آغاز تولید فصل «هفتم» پایتخت در فضای مجازی منتشر شده اما آیا این خبر موثق است و پایتخت 7 ساخته خواهد شد؟ با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

این هم جالبه: هدی استواری خانم وکیل نون خ کنار خواهر دو قلو اش + عکس و بیوگرافی

سریال پایتخت فصل ۷

سارا و نیکای پایتخت ۷, پایتخت سریالی که این روزها از شبکه آی فیلم پخش می شود و باز هم مخاطبان زیادی را دارد، پس از پخش پایتخت 6 همیشه صحبت از فصل هفتم پایتخت بوده، خبرها حاکی از آن است که مدیران سیما پس از سالها با سازندگان پایتخت برای تولید فصل هفتم به توافق رسیده اند و فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و امید است که به پخش در نوروز 1404 برسد. در پایتخت 7 بازیگران سارا و نیکا بازی نخواهند کرد و افراد دیگری جایگزین آنها می شوند.

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون اطلاعیه ای جدید درباره پایتخت 7 منتشر کرد و نوشت:

فراخوان بازیگری سریال پایتخت 7

مجموعه پایتخت به بازیگران ذیل نیازمند است:

پیرمرد 65 سال به بالا مازندرانی

پسربچه 7 ساله مازندرانی

دوقلوهای همسان خانم 18 تا 25 سال

خانم جوان 25 تا 35 سال

استوری نعیمه نظام دوست

سارا و نیکای پایتخت ۷, با انتشار این فراخوان به نظر می رسد سارا و نیکا فرقانی در پایتخت 7 حضور نخواهند داشت و نقش آنها را دوقلوی دیگری ایفا خواهد کرد. البته نقش این خواهران دوقلو در دوقسمت پایانی فصل ششم از سریال پایتخت نیز حذف شده بود.

سارا و نیکای پایتخت ۷-1

 

این مطالب هم جالبه:

چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. کاش از همون اول اینا بودند. چشم بازار‌و کور کردن و رفتن دو تا دختر بچه پولدار مقیم سوئد (که اوایل هم بچه تهران بودند) آورده اند و کلی چالش برای خودشون و مخاطبین درست کرده اند. تا الان هم که سارا و نیکا نقش منفعلی داشتند حتی کم سوتر از بابا پنجعلی.
    حالا اگه برای نقش ارسطو همچین کاری میکردند بخاطر سختی نقش باز محلی از اعراب داشت.
    دو تا دوقلوی همسان که گویش زیبای مازنی هم داشته باشند بمراتب با محتوای سریال هماهنگه.
    یا مثلا نقش زن نقی رو خانمی که همسر سلبریتی داره باید بازی کنه و مدتها زندگی همسر و خودش و بچه ش رو تعطیل کنه و بره شمال و … کلی حاشیه برای بچه ش و …
    نقش همای سعادت هم نقش خاصی نیست که اینهمه رو یه خانم زوم کنید و همش نگران حساسیت مردم در مورد سکانس های زن و شوهری باشید. خانمهای بازیگر توانمندی که مجردند یا مطلقه و یا حداقل شوهرشون سلبریتی نیست( مثل بازیگر نقش فهیمه) و مسلطند به گویش مازندرانی، فراوان داریم. کاش به شعور ما مخاطبان احترام بزارید و علاوه بر جایگزینی سارا و نیکا نقش زن نقی رو هم به یه خانم بازیگر مازنی بسپرید.

  2. مردم ما خیلی ساده هستند ،اخه این دو تا خواهر در کل 6سری پایتخت جمعا با هم ده دقیقه مکالمه داشتند ،بهترین کار کنار گذاشتن این دو تا بی لیاقت و جایگزین کردن دو نفر با گویش خوب مازنی است

  3. واقعا پایتخت بدون خانم رامین فر فایده ندارد چی میگی شما ؟ اینهاشناسنامه این سریال هستن اصلا نمیتونم پایتخت رو بدون هما تصور کنم خیلی هم عالی بازی کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا