;
تازه ها

کلوپ با پیروزی لیورپول برابر برنلی رکورد لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد

رکورد جدید لیگ برتر به نام کلوپ: گل‌های داروین نونز و دیوگو جوتا در هر دو نیمه، لیورپول را با پیروزی 2-0 مقابل برنلی به صدر جدول لیگ برتر رساند . در نتیجه، طبق آمارهای اوپتا ، کلوپ اکنون در بازی‌های باکسینگ دی امتیازات کامل را بدست آورده است،رکوردی بی نظیر که یک مربی با نرخ برد 100 درصدی در این روز در تاریخ لیگ برتر توانسته است بدست بیاورد.

پس از دو تساوی متوالی با منچستریونایتد و آرسنال در خانه، لیورپول با پیروزی در تورف مور به مسیر پیروزی بازگشت. آنها دو امتیاز از توپچی های رده دوم فاصله دارند، اگرچه مردان میکل آرتتا در صورت شکست وستهام در 28 دسامبر می توانند از قرمزها پیشی بگیرند و صدر جدول را بدست آورند.

رکورد جدید لیگ برتر به نام کلوپ

از سوی دیگر، طبق گزارش اوپتا ، برنلی اولین تیمی است که در تاریخ لیگ برتر انگلیس، 9 بازی از 10 بازی خانگی اول خود در یک فصل را باخته است. شاگردان وینسنت کمپانی پس از صعود از چمپیونشیپ در تابستان در رده نوزدهم جدول قرار دارند.

لیورپول آخرین بازی خود در سال 2023 را انجام داده است، اما سال 2024 را با یک بازی خانگی برابر نیوکاسل یونایتد در تاریخ 1 ژانویه آغاز می کند، در حالی که برنلی آخرین بازی سال خود را در خارج از خانه با تیم استون ویلا در 31 دسامبر انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا