;
اخبار روزتازه ها

یوتیوبری به دلیل پرتاب یک سطل حاوی مدفوع به سمت مسافران قطار دستگیر شد

پرتاب سطل مدفوع به سمت مسافران قطار: یک یوتیوبر به دلیل پرتاب سطلی حاوی مدفوع به مسافران قطاری در بلژیک دستگیر شد. این یوتیوبر بلژیکی به دلیل شوخی نفرت انگیز او پس از دستگیری به دلیل پرتاب یک سطل “مواد متفرقه” به سمت مسافران قطار، پایان خوبی نداشت. این یوتیوبر به نام یانیک توسط پلیس بلژیک به دلیل پرتاب سطل های “مواد متفرقه” که حاوی رنگ، مدفوع و غذا بود به سمت مسافران مترو در بروکسل دستگیر شد. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

این را هم ببینید: ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

در ویدیویی در کانال خود، یوتیوبر در حال جمع آوری روغن، برگ، نوشابه و مدفوع سگ و مخلوط کردن آنها در یک سطل است. ویدئوی دیگری نشان می دهد که او با یک سطل وارد قطار می شود و قبل از فرار، محتویات سطل را روی یک مسافر می ریزد.

پرتاب سطل مدفوع به سمت مسافران قطار

Politico گزارش می دهد که در 2 ژانویه، یانیک به اتهام حمله به اموال عمومی و همچنین آسیب رساندن به اموال عمومی دستگیر شد. در یک بیانیه مطبوعاتی، سخنگوی دفتر دادستانی گفت که یوتیوبر مسئولیت این حادثه را پذیرفته است. آنها توضیح دادند: “ویدیوهای این رویدادها در رسانه های اجتماعی برای دریافت بیشترین “لایک” منتشر شد.

دو شکایت علیه یانیک در رابطه با این حادثه تشکیل شده است، یکی از قربانیان وی و دیگری از سوی شرکت حمل و نقل عمومی بروکسل STIB.

یک کاربر نفر در مورد این ویدیو اظهار نظر کرد: «این حتی خنده دار نیست که شما کارما دریافت کنید. همچنین کاربر دیگری نوشت: این فرد روانی باید در زندان باشد.

این هم جالبه: دختر بدون دماغ معروف دنیا چگونه زندگی می کند | عکس ها و علت بیماری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا