;
اخبار روزتازه ها

راز مومیایی بیگانه های فضایی در مکزیک کشف شد

کشف راز مومیایی بیگانه های فضایی: در سال 2023، دو مومیایی به ظاهر بیگانه در فرودگاه پایتخت پرو در محموله ای به مقصد مکزیک کشف شدند. با این حال، پس از حدود سه ماه بررسی عمیق، کارشناسان در 12 ژانویه فاش کردند که این دو مومیایی فقط عروسک های مصنوعی ساخته شده از کاغذ، چسب، فلز و استخوان های انسان و حیوان هستند و موجودات بیگانه نیستند. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

به گزارش «آسوشیتدپرس»،این جفت مومیایی بیگانه برای اولین بار در اکتبر 2023 از یک محموله کشف شد و توجه زیادی را از سوی رسانه ها و جامعه علمی به خود جلب کرد. این خبر به سرعت پخش شد و برخی گمانه زنی کردند که این مومیایی ها می توانند شواهدی از حیات در فضا باشد. با این حال، آخرین یافته های کارشناسان این توهم را در هم می شکند.

این را هم ببینید: ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

کشف راز مومیایی بیگانه های فضایی2

وزارت فرهنگ پرو و ​​سایر واحدهای مربوطه کنفرانسی مطبوعاتی در لیما، پایتخت برگزار کردند و اشعه ایکس را که تحت تحقیقات پزشکی قانونی قرار گرفته بود، منتشر کردند. نتایج تحقیقات نشان داد که این دو مومیایی از موادی چون کاغذ، چسب، فلز و استخوان‌های انسان و حیوان تشکیل شده‌اند. تیم تحقیقاتی به رهبری فلاویو استرادا، انسان‌شناس قانونی، خاطرنشان کرد که چسب مورد استفاده یک محصول مصنوعی مدرن است، که این احتمال را رد می‌کند که این دو مومیایی در «دوره ماقبل اسپانیایی» ساخته شده باشند.

استرادا تاکید کرد که این نتایج نشان داد که ما شاهد یک زندگی فرازمینی نیستیم، بلکه یک عروسک ساخته دست بشر است. “این زندگی فرازمینی نیست، بیگانگان نیست.” وی همچنین اشاره کرد که برخی افراد قبلاً این دو مومیایی را بقایای بیگانگان هزاران ساله می دانستند. با این حال، نتایج این بررسی به وضوح نشان داد که این فقط یک سوء تفاهم بوده است.

کشف راز مومیایی بیگانه های فضایی

پیش از این José Jaime Maussan، روزنامه‌نگار مکزیکی، یک “جلسه بشقاب پرنده” در مکزیک برگزار کرد و بقایای بیگانه مشابهی را نشان داد، اما این جلسه بعداً توسط کارشناسان به عنوان یک حقیقت مورد تردید قرار گرفت. اگرچه در این تحقیق به ارتباط مستقیم با “شنیده های” مکزیکی اشاره ای نشده است، مقامات پرو تاکید کردند که این دو مومیایی از فضای بیرونی نیامده اند و شبیه مومیایی های مکزیک هستند.

این کشف به گمانه زنی ها در مورد حیات فرازمینی پایان داد. انتظار می‌رود گزارش‌های دقیق کارشناسان روند تولید و منشأ مومیایی را بیشتر توضیح دهد و به این حادثه مرموز پایان دهد.

این مطالب هم جالبه:

جزئیات سریال جدید عمو پورنگ، بازگشت به تلویزیون!

گزیده شدن توسط مار استرالیایی در رختخواب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا