;
سرگرمی

آزمون تشخیص همسر واقعی؛ به نظر شما کدام یک زن و شوهر هستند

آزمون تشخیص همسر واقعی: آماده شوید تا ذهن خود را با این معمای تصویری حیله‌آمیز منفجر کنید! آیا می توانید بر اساس سرنخ های ظریف بفهمید که کدام زن و شوهر واقعی هستند. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

آزمون تشخیص همسر واقعی

در این معما تصویری، چهار عضو وجود دارد. اما زن و شوهر واقعی کدام یک هستند؟ آیا این زوج ؛ سمت راست هستند؟ هر چهار عضو نزدیک به هم ایستاده‌اند و همه لباس‌های متفاوتی به تن دارند. اما با بررسی دقیق تر، ممکن است چند تفاوت ظریف را متوجه شوید.

جالب است: معادله هوش ریاضی ؟=4-6؛فقط یک نابغه میتونه این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنه!

به عنوان مثال، زوج سمت راست نزدیکتر ایستاده اند، مرد دوم از یک تبلت  استفاده می کند. و مرد اول فقط دست هایش را جمع کرده و ایستاده است. آیا این به شما سرنخی می دهد که کدام یک زن و شوهر واقعی هستند؟

آیا جواب درستی برای آزمون تشخیص همسر واقعی وجود دارد؟… در واقع نمی دانیم! این معمای تصویری برای فریب شما طراحی شده است و هیچ راهی برای اطمینان از اینکه کدام زوج زن و شوهر واقعی هستند وجود ندارد.

شاید جالب باشد: سوال معمایی ورزش مغز،باهوشا معما رو می تونن حل کنند.

زن و شوهر واقعی کدام یک هستند

نظر شما دوستان در مورد تصویر آزمون تشخیص همسر واقعی چیست ؟چه حدسی می زنید؟

شاید جالب باشد: شناسایی گوسفند متفاوت،می توانید گوسفندی را که با بقیه فرق دارد شناسایی کنید؟

.

.

.

.

اینم ببینید: آزمون شناسایی تفاوت مرغ بامزه؛چشمان تیزبین در مدت 5 ثانیه می تونه تفاوتهای تصویری راپیدا کنه!

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛اگه گفتی کدوم فرد راننده ماشین مرسدس بنزه؟

پاسخ آزمون تشخیص همسر واقعی

 

آیا حاضرید بفهمید کدام زن و مرد،زن و شوهر واقعی هستند؟

همچنین ببینید: تست هوش مربع ریاضی؛ اگه رمز گشاییت خوبه در 15 ثانیه به جا علامت سوال عدد درست را جایگزین کن

زن و شوهر واقعی کدام یک هستند-پاسخ

پاسخ آزمون تشخیص همسر واقعی: خوب، معلوم می شود که پاسخ در واقع از معرض دید پنهان شده است و پیدا کردن جواب نیاز به دقت و تمرکز ذهنی بالایی دارد اگر به تصویر دقت کنید متوجه می شوید که هم مرد و هم زن جای زخم دارند و این یک نقطه اشتراک بین این دو نفر نسبت به دو نفر دیگه است و این جای زخم می تونه بر اثر یک تصادف یا حادثه برای هردو نفر بوجود آمده باشد.

شاید جالب باشد: تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

همچنین جالب است: فقط افراد ریزبین می تونند 3 تفاوت تصویری مادربزرگ شیرینی پز را در مدت 10 پیدا کنند.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

سطح ضریب هوشی بالای 140

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. آنها نابغه های واقعی هستند، آنها نظریه ها و ابزارهای جدیدی را کشف می کنند. 0.2 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد. از جمله شخصیت های معاصری که با ضریب هوشی بالا شناخته می شوند می توان به بیل گیتس یا استیون هاوکینگ اشاره کرد.

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

این هم جالبه:

آزمون پیدا کردن عدد1114.! آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 1114 

آزمون شناسایی دزد چمدان؛به نظرتون چه کسی چمدان الیور را دزدیده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا