;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آزیتا رضایی خاله رویای برنامه کودک 43 ساله و جذاب در کنار شوهرش+ عکس

آزیتا رضایی هنرپیشه و مجری برنامه کودک با استعداد و مشهور کشورمان متولد اواخر دهه شصت و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ادبیات فارسی می باشد. ایشان ابتدا فعالیت خود را با نویسندگی شروع کرد سپس کارگردان شد و حالا در مقام بازیگر و برنامه ساز مشغول بکار است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی آزیتا رضایی و تصاویری وی در کنار همسرش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بیوگرافی چنگیز وثوقی برادر واقعی بهروز وثوقی در کنار زنان جذاب و جوانش! + عکس

آزیتا رضایی1

بیوگرافی آزیتا رضایی

آزیتا رضایی اردیبهشت سال ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده است، وی مجری و کارگردان تئاتر و برنامه کودک می باشد. وی در رشته ادبیات فارسی تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است، در ابتدا نویسنده و کارگردان بود اما پس از مدتی وارد عرصه بازیگری و اجرا شد.

آزیتا رضایی و مجتبی ظریفیان

شروع فعالیت هنری

این هنرمند دوست داشتنی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۴ با بازی در سریال ” مهر خوبان” به کارگردانی و نویسندگی یوسف سید مهدوی آغاز نمود و در دهه هشتاد به عنوان مجری در برنامه رنگین کمان حضور یافت.

ازدواج آزیتا رضایی

آزیتا رضایی و شوهرش
آزیتا رضایی و شوهرش

در سال ۱۳۸۱ خانم رضایی به عنوان کارگردان از سید مجتبی ظریفیان برای بازی در تئاتر دعوت نمود که آشنایی آنها از همان موقع شکل گرفت و در نتیجه در سال ۸۷ ازدواج کردند.

در سال ۱۳۸۴ در برنامه رنگین کمان حضور یافت و در همان موقع نام خاله رویا ملقب گرفت. سپس در سال ۸۹ مجتبی ظریفیان در برنامه رستوران کودکان وارد همکاری با همسرش شد و نام عمو مهربان را برای خود انتخاب کرد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا