;
فرهنگ و هنرهنرمندان

افشاگری آشا محرابی و خیانت پدر معروفش+ 40 ساله باهاش قهرم!

آشا محرابی: حرف های تلخ آشا محرابی از پدرش جنجالی شد. این بازیگر درباره پدرش حرف هایی زد. حرف های غم انگیز آشا محرابی در مورد اسماعیل محرابی بسیار خبرساز شده است. این روزها کاربران ایستاگرام در مورد حرف های خانم بازیگر در مورد اسماعیل محرابی گفتگو کنند.

افشاگری آشا محرابی از پدرش اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت

در سریال آیینه همبازی اسماعیل محرابی (پدرتان) بودید. آیا مسیر شما برای ورود به دنیای بازیگری با حمایت از هموار شد؟ چون در این صورت این سوال ایجاد می‌شود که چرا بعد از آیینه‌های فعالیتی وجود ندارد؟

جالبه ببینید: ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

آشا محرابی و پدرش

 

آشا محرابی در پاسخ به این سوال گفت:

نه، به هیچ وجه. در واقع نقش پدرم بیشتر بازدارندگی بوده تا حمایت شود. در همان دوران با آقای اسماعیل محرابی قرار داد بسته بودیم که من درسم را بخوانم و او مطیع شرایط بازیگری را کند. در واقع یک قرارداد معنوی بود که من کاملاً روی آن حساب کرده بودم.

از دست ندهید حتمن ببینید: تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

آشا محرابی بازیگر

من تمام برنامه های زندگی ام را در آن زمان در وضعیت قراردادی که با اسماعیل محرابی تنظیم داشتم؛ نوجوان بودم که از ما جدا شد و می خواستم زندگی تازه ای را تجربه کنم. به این ترتیب قرار ما به هم خورد و دیگر خبری از او نداشتم وقتی که در تئاتری برای تماشا آمده بود. وقتی مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانستم که بازیگر شده ای. شاید اگر همان زمان با آن علاقه و انرژی سراغ بازیگری می رفتم خیلی زودتر از این می توانستم صعودم کنم.

آشا محرابی

زمانی که او رفت تمام برنامه هایی که برای آینده داشتم به هم خورد. اصلاً دلیل این است که در رشته ای غیرهنری کنکور دادم همین قرار بود که در نهایت منتفی شد همه موقعیت هایی که من در بازیگری به دست آوردم با جستجوی شخصی خودم بود. الان که به گذشته فکر می کنم می بینم چه دوران سختی و پردردسری را گذراندم.

آشا محرابی و خیانت پدر

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران مشهوری که باور نمی کنید از نوادگان قاجار هستند+ عکس

نگاهی به داستان سریال امپراطور افسانه ها، جایگزین سریال جومونگ 2 + تصاویر زیبا

عکس شوکه کننده محسن یگانه قبل از عمل زیبایی در کنار چاوشی

سعید پورصمیمی و تجاوز به بازیگر زلیخا در سریال یوسف پیامبر!

شغل اول بازیگر نقش جلال ربانی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا