;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی توبی مگوایر: اولین اسپایدرمن محبوب هالیوود

بیوگرافی توبی مگوایر: توبی مگوایر اولین اسپایدرمن هالیوود جزو محبوب ترین ستاره ها محسوب می شود که نقش های تاثیرگذاری از خود به جا گذاشته است. در این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی قرار است به معرفی و بیوگرافی این بازیگر بپردازیم.

بیوگرافی توبی مگوایر

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

سال 1975 بود که توبیاس وینسنت مگوایر ، معروف به توبی مگوایر، متولد شد. پدر و مادرش نسبتاً جوان بودند. مادر 18 ساله او، وندی براون، در تبلیغات کار می کرد و تلاش می کرد بازیگر شود، در حالی که پدر 20 ساله او، وینسنت مگوایر، آشپز بود و در ساخت و ساز کار می کرد. وقتی توبی دو ساله بود والدینش طلاق گرفتند.

 

حتما ببینید: آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

این امر زندگی او را کمی پیچیده تر از حد معمول کرد. همانطور که این بازیگر در مصاحبه ای به یاد می آورد: “من همیشه سقفی بالای سرم داشتم، اما روی کاناپه های اقوام می خوابیدم و برخی از شب ها در یک پناهگاه پرسه می زدیم. خانواده من کوپن غذا و بیمه درمانی دولتی داشتند. من می‌خواستم از آن خلاص شوم، بنابراین جاه طلبی من در ابتدا کسب درآمد بود”.

واضح است که انگیزه اصلی او پول بود و این باعث شد که به دنبال کردن راه پدرش فکر کند. سرآشپز شدن احتمالاً سریعترین راه حل برای مشکلات مالی است. با این حال، مادرش او را متقاعد کرد که کلاس های بازیگری را شروع کند. او برای انجام این کار به او صد دلار داد و این زندگی توبی را برای همیشه تغییر داد.

همچنین بخوانید: ستارگان هالیوودی که مذهبی هستند: از مارک والبرگ تا هیلی بیبر

شروع بازیگری

بیوگرافی توبی مگوایر_فیلم طوفان یخ

12 ساله بود که کلاس های بازیگری را شروع کرد و در نتیجه در چند آگهی ظاهر شد. او بعداً حضورهای کوچکی در سریال های تلویزیونی داشت.

با گذشت زمان، توبی حرفه ای محکم در تجارت نمایشی ایجاد کرد. او در سال 1993 با رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو در زندگی این پسر ظاهر شد . در سال 1997، او بخشی از بازیگران فیلم The Ice Storm بود، در حالی که در سال 2000 در فیلم Wonder Boys در کنار مایکل داگلاس و رابرت داونی جونیور بازی کرد.

شهرت با مرد عنکبوتی

زندگی توبی مگوایر در سال 2002 زمانی که در مقابل چشمان جهان تبدیل به مرد عنکبوتی شد، تغییر کرد، فیلمی که به او چهار میلیون دلار دستمزد داد. در سال 2003، فیلم سی بیسکویت را ضبط کرد که برای آن دوازده میلیون دلار بیشتر دریافت کرد.

او در یکی از مصاحبه هایش می گوید:«زمانی که برای اولین بار موفق شدم، در مورد پولم بسیار محافظه کار بودم. این قطعاً از پیشینه من ناشی می شود. آن برندگان قرعه کشی را می شناسید که برنده بزرگی می شوند و سپس تمام پول را خرج می کنند؟ این اتفاق برای من نمی افتد. هیچ‌وقت نمی‌خواستم در موقعیتی باشم که هزینه‌هایم آنقدر زیاد باشد که مجبور باشم به بازی کردن در فیلم پشت سر هم ادامه دهم».

در مورد اهمیت پیتر پارکر در زندگی توبی شکی نیست. او پردرآمدترین بازیگری است که تا به حال در نقش قهرمان نقش داشته است. او 17.5 میلیون دلار به علاوه 5 درصد از باکس آفیس برای مرد عنکبوتی 2 به دست آورد و 15 میلیون دلار، به علاوه 7.5 درصد از باکس آفیس برای قسمت سوم. همین برای یک تعطیلات طولانی کافی است!

به نظر بازیگر مرد عنکبوتی برای موفقیت، رویاپردازی در مورد آن کافی نیست. برای دنبال کردن آن باید تلاش کرد ( و توبی خودش هم می دانست که راه همواری داشت تا رویاپردازی هایش را محقق کند. به خصوص پس از بازی در مرد عنکبوتی) به همین دلیل بازیگر احساس کرد که برای دنبال کردن رویاهایش توانسته است با تطبیق با شرایط جدید مانند آب جاری شود. مگوایر می‌گوید: «اگر چیزی وجود دارد که واقعاً می‌خواهم، یک استراتژی پیدا می‌کنم و تا زمانی که به آن دست پیدا کنم، بدون توجه به شانس، برای آن تلاش می‌کنم».

در سال 2021، ما شاهد بازگشت توبی مگوایر به دنیای چندگانه مارول در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man, No Way Home بودیم . با این حال، این بازیگر نقش شخصیت‌های دیگری را بازی کرده است که نیاز به تغییرات فیزیکی از او و توانایی‌های تاریخی دارد که از حرفه‌ای بودن او در صحنه فیلمبرداری حکایت می‌کند. از سوی دیگر، وگانیسم و ​​تمرین یوگا از تعهد او به خودش سخن می گوید.

بابیلون در سال 2023 اکران خواهد شد، جایی که چارلی چاپلین را با بازی توبی خواهیم دید. این فیلم هم به احتمال زیاد با استقبال زیادی روبرو شود. باید دید آیا توبی مگوایر باز هم نقش موفقیت آمیزی خواهد داشت یا نه.

 

لینک های مرتبط:

بیوگرافی مارگو رابی: بازیگری که در مترو کار کرد و پدر خوبی نداشت

شخصیت های بازی تاج و تخت واقعاً باید چه شکلی می بودند؟

چگونه مارک والبرگ گذشته خود را پشت سر گذاشت تا به یک ستاره تبدیل شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا