;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ستارگان هالیوودی که مذهبی هستند: از مارک والبرگ تا هیلی بیبر

بازیگران مذهبی هالیوود: ستارگان هالیوود هم از این قاعده مستثنی نیستند و افراد دیندار حتی در حرفه هنری نیز به کرات دیده می شوند.مذهب و ایمان نقشی مهم در شکل گیری حرفه بسیاری از ستاره های هالیوود ایفا کرده است. مارک والبرگ، مل گیبسون و هیلی بیبر از جمله کسانی هستند که اعتقادات خود را سرلوحه اعمال خود نگه می دارند. در این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی به بازیگرانی اشاره می کنیم که خود را یک مسیحی معتقد می دانند و از انجام دادن اعمال خلاف دینشان خودداری می ورزند.

بازیگران مذهبی هالیوود

همچنین بخوانید:رازهای بازیگران هالیوود: اعترافات عجیب 10 سلبریتی مشهور

مارک والبرگ و مل گیبسون بازیگران برنده جایزه در اوایل سال جاری درباره فیلم «پدر استو» و تأثیر یافتن ایمان از طریق رستگاری با «زاویه اینگراهام» صحبت کردند.

بازیگران مذهبی هالیوود-مارک والبرگ با تیشرت خاکستری

گیبسون، ستاره فیلم های بلندی مانند «میهن پرست»، «مصائب مسیح» و «شجاع دل» و هم والبرگ از «بازمانده تنها» و «شکست ناپذیر»، گفت که ساخت این فیلم اهمیت اعتقادات را به آنها یادآوری می کند.

جدید و خواندنی: عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

بازیگران مذهبی هالیوود- مل گیبسون

والبرگ گفت: «قدردانی در کل واقعاً مهم است، اما من فکر می‌کنم همه مشکلات زیادی دارند. در تمام آن سختی‌ها، وقتی روی ایمانم تمرکز کردم، توانستم تحمل کنم و اتفاقات خوبی شروع شد. به نظر می‌رسید همه چیز منطقی بود.»

او اضافه کرد: “مطمئناً این کار را آسان‌تر کرد و به من آرامش زیادی داد. و مردم خیلی چیزها را پشت سر گذاشته‌اند. و من فکر می‌کنم چیزی که همه مردم تجربه می‌کنند این است که به آنها یادآوری می‌شود که باید ایمان و امید داشته باشید و این عشق پایدار خواهد بود.”

مارک والبرگ گفت که پیام “پدر استو” واضح است: “خدا از شما دست نخواهد کشید.”

هیلی بیبر گفت که ارزش های مسیحی مشترک او با همسرش جاستین بیبر دلیل اصلی با هم بودن آنهاست.

شاید جالب باشد: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

بازیگران مذهبی هالیوود- هیلی بیبر باردار در مراسم مت گالا 2019

هیلی بیبر در یکی از گفتگوهایش، جزئیاتی را بیان کرد که اعتقادات مسیحی او در ازدواجش با جاستین بیبر چقدر مهم است.

او گفت: “آنها همیشه از من می پرسند به نظر شما بزرگترین چیز در رابطه شما چیست؟ آیا راضی و خوشحال هستید؟”

و من می گویم: “این ایمان ماست. این چیزی است که ما به آن اعتقاد داریم. اگر آن را نداشتیم، حتی اینجا نبودیم. حتی با هم نبودیم.”

دختر بازیگر استفان بالدوین همچنین درباره اینکه گاهی اوقات احساس می‌کند که مسیحیان دیگر او را برای مدل‌ بودن در خط لباس زیر زنانه یا لباس‌های شنا قضاوت می‌کنند، صحبت کرد.

او توضیح داد: «من با افراد مسیحی زیادی برخورد کرده‌ام که بسیار قضاوت‌کننده هستند و به من این حس را انتقال می دهند که آدم بدی هستم، زیرا آن‌طور که آنها فکر می‌کنند زندگی‌ام را نمی‌گذرانم. من از ارسال عکس‌های خاصی از خودم احساس عجیبی داشتم یا گاهی از خود می پرسیدم: “مردم در کلیسا این را خواهند دید. آیا من کار اشتباهی انجام می‌دهم؟ آیا من الگوی بدی هستم؟ اما واقعیت این است که نه”.

در سال 2019، بیبر گفت که هدف نهایی او «نمایندگی عیسی» است.

این بازیگر توضیح داد: «ایمان من واقعاً اساس شخصیت من است. این برای من بسیار مهم است و همیشه بخشی از من است، چه در خانه و چه در خلوت یا زمانی که در حال مطالعه کتاب مقدس هستم. حتی ایمان و اعتقادات خودم را به محل کارم هم می برم چون جزئی از وجود من است و انتخاب هایی که در محل کار و شرکت ها انجام می دهم یا پروژه هایی که انتخاب و اجرا می کنم بر اساس همان شکل گرفته است.”

او افزود: “من همیشه می توانم به کلام خدا برگردم و امید، تشویق، مثبت بودن و اعتمادی را که می دانم به عیسی دارم بیابم. بنابراین هرگز شکست نمی خورم، حتی زمانی که زندگی آنطور که باید پیش نمی رود. می دانم که خدا بر همه چیز مسلط است”.

لینک های مرتبط: 

حمایت کریس ایوانز از آنتونی مکی: “سم ویلسون کاپیتان آمریکا است”

آیا سریال اجتماعی یاغی ارزش دیدن دارد؟ همه آن چه باید بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا