;
فرهنگ و هنرهنرمندان

علیرضا یونچی داور برنامه میدون از تجارت فرش تا پسته+ عکس همسرش!

علیرضا یونچی کارآفرین، فعال اقتصادی، مدرس و داور برنامه تلویزیونی «میدون» است که با زندگی شخصی و کاری او بیشتر آشنا می شویم. روز گذشته علیرضا یونچی حادثه ای را از سر گذراند و کمرش شکست. در ادامه علیرضا یونچی را بیشتر بشناسید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

سن و اصالت علیرضا یونچی

علیرضا یونچی کارآفرین، تاجر فرش و داور مسابقه میدون متولد 1339 بوده و در پاسخ به سوال علیرضا یونچی اهل کجاست می توان اینطور پاسخ داد که ایشان اصالتا آذری هستند.

حتمن بخوانید: زهره حمیدی از ازدواج در سن 16 سالگی تا بازیگری و سرطان

علیرضا یونچی1

خانواده علیرضا یونچی

پدر و پدربزرگ علیرضا یونچی از تاجرهای فرش بوده و در عرصه واردات صادرات کالا و محصولات مشغول به کار بوده‌اند، ایشان نیز از کودکی نزد پدر و پدربزرگ خود کار می کرد و این حرفه را از آنان آموخت. او در همه صحبت هایش پدر را استاد خود در عرصه تجارت می داند.

همسر و فرزندان علیرضا یونچی

متاسفانه هیچ گونه اطلاعی درباره زندگی خصوصی، همسر، فرزندان علیرضا یونچی در دسترس نیست. و به تازگی تصویری با عنوان همسر وی در رسانه های اجتماعی پر بازدید شده است.

خانمی که در تصویر و کمی عقب تر از علیرضا یونچی مشاهده می کنید، همسر ایشان نبوده و کاملا اتفاقی در عکس قرار گرفته اند. در این تصویر هم داور برنامه میدون هیچ اشاره ای به او نداشته و در توضیح این عکس که در خانه سهروردی اصفهان گرفته بود، اینطور نوشت:

آثار ارزشمندی یادگاریهای گذشتگان را خوب ببینیم

خوب نگه داریم در صورت امکان بازسازی نماییم

برای آیندگان هم سهمی بگذاریم

همسر-علیرضا-یونچی

این مطلب هم جالبه: دانیال حکیمی و زن بلوند سلطنتی+ بیوگرافی و عکس ها

تحصیلات علیرضا یونچی

علیرضا یونچی داور مسابقه میدون دارای دیپلم رشته برق است او در سال 57 دیپلم خود را گرفت و تصمیم داشت برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود اما با شروع دفاع مقدس ترجیح داد در ایران بماند.

آقای یونچی داور برنامه میدون بیان می‌کند :

هنگامی که بچه بودم همیشه در رویاهایم دوست داشتم یک دوچرخه داشته باشم. زمانی که با پدر در میان گذاشتم ایشان افزود در قلک خود چقدر پول داری؟ ولی زمانی که قلک خود را شکستم پولم آنقدر نبود که بتوانم یک دوچرخه بخرم و این شد باقی پول را پدر به من داد. من دوچرخه سواری را به قدری دوست داشتم که تمام تفریح‌ های من تنها دوچرخه سواری بود.

زمانی که دوچرخه را خریداری کردم پدر به من گفت:از فردا دوچرخه را به بچه‌های محله اجاره بده 15 دقیقه بر آن سوار می‌شوند و به آنان بگو که بدهی داریم و بایستی آن را بپردازم.همین پیشنهادات اقتصادی پدر ایشان را برای کارهای اقتصادی حاضر نمود و اینکه علاقه بسیار پیدا کرد.

داوری علیرضا یونچی در تلویزیون

برنامه میدون رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور داورهای متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش می شود. علیرضا یونچی در سال 98 به عنوان یکی از داوران برنامه میدون به تلویزیون آمد، در برنامه میدون مینا مهرنوش و علی رضا نبی هم حضور دارند.

هدف حضور یونچی در برنامه میدون این است که هر شرکت کننده را نسبت به اینکه چه استعداد خوبی دارد، آگاه نمایند. در این برنامه به افراد و شرکت های منتخب وام یک میلیارد تومانی با 4 درصد سود برای برگزیدگان مهیا شده که واقعا فرصت استثنایی می باشد.

حادثه کمر علیرضا یونچی در مسابقه میدون

هنگام ضبط مسابقه کارآفرینی میدون، یونچی کارشناس برنامه تلویزیونی «میدون» در حال پرش بر روی ترامپولین با کمر روی تخته فرود آمد و همین امر باعث شد تا او از ادامه حرکت ناتوان بماند و فریاد بزند کمرم شکست.

فرش یونچی

برند فرش یونچی در تجارت فرش مطرح شده است و در بعضی از موزه‌ها چون موزه لندن، نیویورک و قاهره به عنوان فرش اصیل نگاه داشته می‌شود. علیرضا یونچی نه تنها در کار صادرات فرش است بلکه چند سالیست که در صادرات پسته هم مشغول به کار بوده و نمایندگی لوازم خانگی نیز دارد و در واردات کاغذ و مقوا فعالیت جدی دارد. ایشان یک کارآفرین موفق بوده و اشخاص بسیاری در شرکت‌ها و بازاری که آقای علیرضا یونچی به راه انداخته،کسب درآمد می کنند.

 

برایتان جالب خواهد بود

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار بعد 15 سال شبیه روباه شده!+ تصاویر

ریحانه پارسا به ایران برگشت: تغییرات ظاهری ریحانه پارسا از گذشته تا امروز!

خواهر زیبای ایمان صفا یا ممد چاخان نیسان آبی+ عکس های خصوصی

سلمان سریال نون خ و زن زیبای خوش استایلش+ عکس دخترهاش!

آرام جعفری بازیگر زیر آسمان شهر بعد 20 سال زیر و رو شده+ عکس های جدیدش!

عکس های بزرگسالی دختر پژمان بازغی که حسابی جذاب شده!

نیلوفر شهیدی و شوهر بسیار جوان و جذابش+ فرزند خوانده

بازیگران سریال زیر آسمان شهر بعد از 23 سال/ از غبار پیری تا مرگ و مهاجرت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا