;
سرگرمی

یک پر را انتخاب کنید تا برخی از ویژگی های پنهان شخصیت شما را آشکار کنیم!

تست شخصیت پر: تست شخصیت پر یک راه سرگرم کننده برای فکر کردن در مورد اینکه چه کسی هستید و چه نوع زندگی ممکن است بهترین زندگی شما باشد است. اگر با همه چیز موافق نباشید خوب است، به شرطی که شما را به فکر وادار کند.

آیا احساس می کنید به یکی از پرهای تصویر پایین علاقه مند شده اید؟ یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و بینش خود را به دست آورید. بعد از دیدن تصویر تست شخصیت پر نوبت آن است که به پایین بروید و بخوانید که پر مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید.

 

تصویر تست شخصیت پر

تست شخصیت پر 1

.

.

1. پر سیاه ساده در تست شخصیت پر

این پر کلاغ است. برای افرادی که به شدت مینیمالیسم را ترجیح می دهند و حواس پرتی را دوست ندارند جذاب است. آنها به فضاهای آرامی نیاز دارند که در آن بتوانند فکر خود را بشنوند، اما هنوز هم ممکن است به پیچیدگی زندگی شهری کشیده شوند. از قضا، سادگی می تواند بیانیه ای جسورانه و دراماتیک باشد. آن را با خسته کننده بودن اشتباه نگیرید.

اگر خرافاتی هستید، دلیلی برای نگرانی در مورد ارتباط کلاغ با مرگ وجود ندارد. در قرائت تاروت، کارت مرگ نماد تغییر است. بخش قدیمی زندگی شما باید “بمیرد” تا چیزهای جدیدی متولد شوند. شما نمی توانید به سمت چیزهای بهتر بروید تا زمانی که آن چیزها را دفن کنید و سوگواری کنید. 

2. پر درخشان در تست شخصیت پر

اینها پرهای مرغ مگس خوار هستند. آنها برای افرادی که هم بی قرار و هم بی خیال هستند جذابیت دارند. شما ترجیح می‌دهید رها باشید و آزادانه به ماجراجویی بپردازید. در این روزگار، شما ممکن است یک کارگر از راه دور باشید که می توانید هر کجا که بخواهید زندگی کنید. حتی ممکن است یک عشایر دیجیتالی باشید که وسایل کارتان را می توان در یک کوله پشتی بیندازید و تقریباً همه جا ببرید، تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید و هر از گاهی وسیله ای برای اتصال به برق داشته باشید.

اگر در یک مکان بمانید، احتمالاً به یک شهر بزرگ کشیده می شوید. شما می خواهید همه رستوران های جدید را امتحان کنید و در یک شهر کوچک نمی توانید این کار را انجام دهید. چیزهای جدید به اندازه کافی اتفاق نمی افتد. اگر در اطراف حرکت می کنید، احتمالاً به جای چسبیدن به رستوران های زنجیره ای آشنا، مکان های محلی با شخصیت منحصر به فرد را بررسی می کنید. احتمالاً تعجب می‌کنید که چرا مردم به مکان‌های جدید می‌روند، فقط برای خوردن همان چیزهایی که می‌توانستند در خانه بخورند.

3. پر رنگارنگ در تست شخصیت پر

این پر طاووس است و احتمالاً می دانستید که ممکن است یکی از معروف ترین انواع پرها باشد. شما به زیبایی کشیده می شوید، به اندازه ای که در قلب هنرمند هستید و احتمالاً در واقعیت نیز اینگونه باشید. احتمالا در یک زمینه هنری کار می کنید، مانند طراحی گرافیک یا به سادگی می خواهید با رنگ و تنوع احاطه شوید.

شما یک موجود اجتماعی هستید و برای شما مهم است که بتوانید دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید. شما می خواهید جایی باشید که عمل انجام می شود. در ذهن شما، این احتمالاً به این معنی است که می توانید تمرکزی از افراد را پیدا کنید، مانند یک باشگاه رقص یا یک رویداد شبکه تجاری. همه شما به دنبال ایجاد سرمایه اجتماعی هستید و برای انجام این کار باید ارتباطات اجتماعی داشته باشید.

4. پر محافظه کار در تست شخصیت پر

این پر عقاب است. این به نوعی از افرادی که امنیت را دوست دارند صحبت می کند. شما احتمالاً رویای یک شغل شرکتی یا سیاسی را در سر می پرورانید، چیزی که شامل پوشیدن کت و شلوار تجاری آبی یا شاید یک یونیفرم می شود و یک برنامه بازنشستگی به آن ضمیمه شده است. شما نمی توانید موهای خود را رها کنید و جشن بگیرید مگر اینکه تمام صورت حساب ها پرداخت شود. احتمالاً منتظر بازنشستگی هستید تا پایین بیایید و آزاد شوید. تا آن زمان شما قابل اعتماد و استوار و قابل اعتماد هستید.

تعطیلات شما احتمالا از قبل برنامه ریزی شده است. شما ممکن است از آن دسته افرادی باشید که همه چیز در تقویم هماهنگ شده است. اگر مردم بر اساس شرایط شما با شما ارتباط برقرار کنند، ارزش شناختن شما را دارند. احتمالاً آنقدرها هم برایتان مهم نیست که آنها چه فکر می کنند.

5. پر زرق و برق در تست شخصیت پر

این پر شترمرغ است. شما می توانید یک شخصیت بزرگتر از زندگی باشید. شما ترجیح می دهید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان باشید. شما احتمالاً دقیقاً می دانید که “رهبری خدمتگزار” چیست زیرا زندگی می کنید تا خدمت کنید.

شما درک می کنید که پروژه های بزرگ زمان می برد. توسعه آنها ممکن است سالها طول بکشد و هر چیزی که فکر می کردید وارد آن می شوید فقط سطح را خراش می دهد. در حالی که دیگران شکایت می‌کنند که خیلی سخت است، شما عمیق‌تر می‌شوید و مهارت‌هایی را که برای ارتقای بازی‌تان نیاز دارید و تا جایی که می‌توانید پیش ببرید، یاد می‌گیرید. 

شما اغلب به دلیل خرد و تجربه خود مورد احترام هستید. شما زندگی را با ذوق و شوق زندگی می کنید. شما بر این باورید که اگر هرگز قلبتان شکسته نشده است، پس هرگز واقعاً تمام توان خود را نداده اید. سکوت موضوع شما نیست.

6. پر غیر متعارف

اینها پرهای طوطی هستند. شما فردی رنگارنگ و غیر متعارف هستید. مهمتر از همه، شما هوس تنوع در زندگی دارید. شما روحی بی قرار و بی خیال هستید که قطعاً به دنبال ماجراجویی و تازگی است، شما به سمت چیزهای جدید، ظالمانه و خلاق کشیده می شوید. به نظر می رسد همیشه هر چند سال یک بار خود را از نو اختراع می کنید و ممکن است در حلقه دوستان خود به عنوان فردی شناخته شوید که همیشه مشغول پروژه های جالب است.

برای ارائه راه حل های نوآورانه برای چالش های زندگی می توان روی شما حساب کرد. زندگی برای شما باید غنی و رنگارنگ باشد. این بدان معناست که شما محیطی را پرورش می دهید که از نظر بافت و رنگ متفاوت است. شما در قلب هنرمند هستید یا حداقل قدردان هنر هستید. شما طیف گسترده ای از دوستان و آشنایان را دارید زیرا علایق بسیار متفاوتی دارید و حتی می توان آن را “پروانه اجتماعی” نامید. به نظر می‌رسد که ماجراجویی از هر گوشه‌ای از جهان به شما اشاره می‌کند، و شما یک مورد مزمن هوس سرگردانی دارید. مردم دوست دارند که شما برای هر کاری که انجام می دهید شور و اشتیاق به ارمغان بیاورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا