;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش اوشین در آستانه 70 سالگی اش مثل جوونای 30 ساله است+عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش اوشین: یوکو تاناکا (به ژاپنی: 田中 裕子) بازیگر ژاپنی متولد 29 آوریل 1955 است. حتی اگر تاکنون نام یوکو تاناکا به گوشتان نخورده باشد، بعید می دانیم نام شخصیت اوشین در سریال ژاپنی “سال های دور از خانه” را نشنیده باشید.

این سریال با نام اصلی “اوشین” در دهه شصت در تلویزیون پخش می شد و یکی از معدود سریال هایی است که شهرت آن تا سال های سال همچنان باقی مانده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی در مجموعه هنرمندان بیوگرافی یوکو تاناکا بازیگر نقش اوشین و تصاویر جدید او را مطالعه و مشاهده خواهید کرد.

این مطالب هم جالبه: علی فروتن عمو فیتیله جمعه تعطیله با چهره ای پیر کنار خانواده جوانش+ بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش اوشین

یوکو تاناکا بازیگر ژاپنی اهل استان اوزاکا، ژاپن است. او در سال 1955 متولد شد و در سن 28 سالگی برای بازی نقش دوران جوانی اوشین، به این سریال پیوست و پس از اکران فیلم به رتبه های A-Stars ارتقا یافت. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه میجی، در طول یک حرفه طولانی در سینما و تلویزیون، چندین جایزه بازیگری را به دست‌آورد.

در سال 1361 یوکو تاناکا برای بازی در فیلم سینمایی The Rape یک بار دیگر نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم Japan Academy شد. بازیگر نقش جوانی اوشین پس از مدتی تصمیم گرفت برای تنوع و اثبات توانایی خویش در نقش‌های کمدی، در سریال Torajirō در نقش زنی خنده‌رو با نام کِیکو حاضر شود.

بازیگر نقش اوشین4

این بازیگر زن معروف ژاپنی که دوست داشت فعالیت در ژانرهای مختلف را تجربه کند، یک سال بعد برای نقش آفرینی در یک فیلم جنایی با نام Amagi Pass آماده شد. فیلمی که موفقیت های بسیاری را کسب کرده و به سرعت آوازه اش به مرزهای بیرون از ژاپن نیز رسید. یوکو تاناکای محبوب، در لیست موفقیت های خود دریافت جایزه‌های بین‌المللی Blue Ribbon و Kinema Junpo، را نیز دارد.

یوکو تاناکا علیرغم موفقیت‌های بسیار، فردی متواضع و سر به زیر است و به دلیل حرفه‌ای بودن و فداکاری‌اش به حرفه‌اش مورد احترام است. او همچنان یکی از اعضای فعال صنعت سرگرمی ژاپن است و کار او همچنان الهام بخش و سرگرم کننده مخاطبان در سراسر جهان است. میراث او به عنوان یک هنرپیشه، خواننده و بشردوست با استعداد همچنان زنده خواهد ماند و او همیشه به عنوان یکی از مهمترین چهره های فرهنگ عامه ژاپن در یادها خواهد ماند.

محبوبیت یوکو تاناکا فراتر از ژاپن است و او طرفداران قابل توجهی در بین مخاطبان بین المللی دارد. فیلم‌ها و درام‌های تلویزیونی او به طور گسترده توزیع و به زبان‌های مختلف دوبله شده‌اند و بازی‌های او مورد استقبال تماشاگران در سراسر جهان قرار گرفته است.

بازیگر نقش اوشین5

علیرغم شناخت و موفقیت بین المللی که به دست آورده است، یوکو تاناکا متواضع و متواضع باقی می ماند و به خاطر شخصیت واقعی و قابل دسترسش مشهور است. او به دلیل تعهدش به هنرش و توانایی اش در آوردن اصالت و احساسات به اجراهایش، بسیار مورد احترام است.

در پایان، یوکو تاناکا نماد واقعی فرهنگ عامه ژاپن است و سهم او در دنیای فیلم و تلویزیون قابل اغراق نیست. او همچنان الهام بخش بسیاری از بازیگران و هنرمندان مشتاق است و کار او برای سال های آینده تجلیل خواهد شد.

حضور در سریال سال های دور از خانه یا سریال اوشین

شنیدن اسم «اوشین تانوکورا» بیشتر ما را به یاد خانم جوانی می‌اندازد که زندگی سختی را پشت سر گذاشت و یک به یک مشکلات زندگی را رد کرد. بخش اعظم سریال اوشین، دوران جوانی او را به تصویر میکشد برای همین اصلی ترین هنرپیشه این مجموعه، تاناکا یوکی است. تاناکا یوکو کسی است که بیشتر زندگی اوشین را روی پرده نمایش می دهد و در این بخش تغییر چهره او در گذر زمان و پس از ۳۷ سال را مشاهده می‌کنید.

بازیگر نقش اوشین6

عکس های جدید بازیگر نقش اوشین

بازیگر نقش اوشین2 بازیگر نقش اوشین3 بازیگر نقش اوشین1

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. یادش بخیر تلویزیون نبود تکوتوکی تلویزیون اون هم از نوع کمودیش داشتند.میرفتیم خونه آقاجونم سریال اوشین نگاه میکردیم

  2. چهره ی بسیار ملیح و زیبایی داره ولی شبیه سی سالع ها نیست.
    شاید نویسنده این مقاله در سی سالگی این گونه بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پنج =

دکمه بازگشت به بالا