;
سرگرمی

آزمون شناخت قاتل نقاش کیه؟ فقط کارآگاه ها می تونن بگن!

آزمون شناخت قاتل نقاش: امروز یک سوال هوش تصویری برای شما آماده کرده ایم که به نوعی آزمون ادراک و استدلال منطقی است.

به یاد داشته باشید که ده ثانیه فرصت دارید تا این معما را حل کنید و بخشی از 3٪ باشید.

اگر خودتان را آدم باهوشی می دانید کافیست به این حادثه مشکوک نگاهی بیندازید. نقاش به طرز عجیبی به قتل رسیده است. او قاتل خود را در یکی از این سه پرتره نقاشی کرده است. آیا می توانید بگویید کدام یک از این سه پرتره قاتل اوست؟!

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

آزمون شناخت قاتل نقاش کیه؟ فقط کارآگاه ها می تونن بگن!

آزمون شناخت قاتل نقاش

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید دوباره به تصویر بالا نگاه کنید. در این نوع از چالش ها شما بایستی هیچ نشانه ای را از نظر خود در نگه ندارید. 

.

خواندنی و مفید: آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

.

.

آزمون شناخت قاتل نقاش:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

جالبه این تست: آزمون شناسایی رژلب را زن ها و مردهای دقیق سریعا پیدا می کنند!

.

پاسخ آزمون شناخت قاتل نقاش

از دست نده حتما ببین: لاکچری ترین آدم ها متولد کدام ماه های سال هستند؟

پاسخ آزمون شناخت قاتل نقاش

پرتره وسطی قاتل نقاش است، او فرصت نکرده چشمان او را کامل طراحی کند و این نشان می دهد این اخرین تابلوی او بوده است. 

وب سایت گفتنی هرروزه انواع تست ها و سوالات هوش را در بخش سرگرمی ارائه می دهد:

چرا سوالات هوش تصویری مهم هستند؟

آزمون شناخت قاتل نقاش: چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

تست های جالب دیگر:

فیلمی که غوغا کرد: رکورد شکنی سریال چهارشنبه(Wednesday) به کارگردانی تیم برتون

تست جالب و عجیب: آزمون دردناک که نتیجه اش شما را غمگین می کند! کی پولداره؟!

این مطلب رابطه ازدواج عالیه: فرندزون شدن در ارتباط یعنی چی؟ چطوری بفهمیم کراش یکی هستیم یا نه؟

اگر تیزبینی در کمتر از 5 ثانیه کلاه را در تصویر شناسایی کنید

چشمان خود را کاملا باز کنید و پاندا را در این چالش بینایی پیدا کنید!

آزمون مقایسه خون آشام و زامبی را فقط باهوش ها می فهمند! آیا شما می توانید؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. از نظر من جوابتون اشتباهه پیرمرد قاتله چون نقاش از رنگهایی داره استفاده میکنه که واسی تابلو پیرمرد استفاده شده ورنگهاش اصلا همرنگ نقاشی وسطی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا