;
سرگرمی

آزمون شناسایی پسر ثروتمند: کدومشون پولدارتره؟؟

آزمون شناسایی پسر ثروتمند: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند.

بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

آزمون شناسایی پسر ثروتمند: کدومشون پولدارتره؟؟

آزمون شناسایی پسر ثروتمند

تست چالش برانگیز: تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

.

.

حتما ببین: لاکچری ترین آدم ها متولد کدام ماه های سال هستند؟

آزمون شناسایی پسر ثروتمند:

هنوز دیر نشده، اگر دوست دارید که جواب را خودتان پیدا کنید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. حتما نشانه ها را دنبال کنید. اگر هم موفق نشدید ما جواب را در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

.

جواب آزمون شناسایی پسر ثروتمند

کیف گوچی سمت راست فیک است چون حرف U برعکس نوشته شده است

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

چالش بینایی: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

جواب آزمون شناسایی پسر ثروتمند

کاربرد سوالات هوش تصویری چیست؟!

سوالات هوش تصویری، یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

حتما ببین: آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

معماهای تصویری و سوالات هوش تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

حتما ببینید: نشانه های رابطه اشتباه که زنان و مردان باید بدانند!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست ها شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید. زندگی روزمره امکان استفاده از تمام سلول های مغزی مان را مختل می کند و باید چاره ای برایش اندیشید.

تست های زیادی هستند که مجله گفتنی آن ها را با شما به اشتراک می گذارد و می توانید با دیدن تمامی آن ها در بخش سرگرمی، اوقات فراغت خود را پر کنید.

آیا معمای تصویری بازی کودکانه را دوست داشتید؟

آیا معمای تصویری بازی کودکانه این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید: معمای تصویری بیشتر در مجله گفتنی، و تمام. منتظر چی هستی؟

انواع معماها

معمای تصویری بازی کودکانه: معماها می توانند به شکل یک سؤال یا بیانیه باشند که مسئله ای را ارائه می دهد و برای حل آن نیاز به استدلال دارد، و در حالی که بسیاری از پاسخ دادن به آنها اجتناب می کنند، نمی دانند که این کار فواید به همراه دارد.

معماها راهی برای افزایش حس استدلال شما دارند زیرا مغز شما را درگیر کرده و باعث افزایش فعالیت مغزی شما می شود. همچنین می توان گفت که تمرینی برای ذهن است.

این راهی است برای استراحت در حالی که بدن شما هنگام حل معما دوپامین ترشح می کند. دوپامین هورمون “احساس خوب” نامیده می شود. به شما آرامش می دهد و باعث می شود احساس راحتی کنید.

تست های جالب دیگه که باید ببینین

این رو هم ببین: معمای مانگا: اگر یک کارآگاه کارکشته ای سرنخ رو پیدا کن و بگو کدوم دختر قاتله؟!

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

این تست جالب رو از دست نده: معمای چه چیزی در تصویر اشتباه است؟

خیلی جالبه بخونید: آیا اعتیاد به عشق وجود دارد؟ چگونه باید درمان کرد؟

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

این مطلب غوغا کرد: ازدواج دیر هنگام سبریتی ها: سلبریتی هایی که سر پیری فیلشون یاد هندستون کرد!

آزمون شخصیت خوابیدن: شما چه شکلی می خوابید؟

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

    1. به دست خرسه نگاه کن
      تو دست خرسی که پاره پوره اس النگوعه طلاعه اما اون کیف گوچی فیکه

    2. سلام خیر. اگر کمی دقت کنید میبینید که داخل دست خرس یک دسبند طلا هست و اینکه ممکنه اون کیفی که پسر سمت راست به دست داره برندش اصل نباشه و از هر لحاظ منطقی بخوایم بهش نگاه کنیم ارزش یک دستبند طلا بیشتر از یک کیف حالا چه با برند اصل و غیر اصل بیشتره.باید یکم به حزئیات بیشتر دقت کنی عزیزم🌹

    3. پسر سمت چپ ثروتمند تر است.
      چون در هردو تصویر دختر تعجب کرده و بهت زده است .یعنی چیزی ک برایشان خریداری شده است با شناخت و تصوراتشان در تناقض است .یعنی دختر سمت چپ از پارتنر ثروتمندش انتظار یک خرس کهنه را نداشته و دختر سمت راست از پارتنر خود انتظار یک کیف برند را نداشته .ک در هر دو تصویر یک نشانه بعنوان تایید و عدم تایید اصالت طراحی شده .در تصویر سمت راست اسم اشتباهی نشانع ای برای فیک بودن برند است و در تصویر سمت راست طلا یعنی اصالت .

  1. هم دست خرس طلا هست و هم اگر بیشتر دقت کنین از حالت ایست و پارگی خرس مشخصه که داخل خرس یه قوطی( هدیه دیگه) گذاشته شده، و اینکه کیف سمت راستی فیکه چون حرف U برعکس نوشته شده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا