;
سرگرمی

آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی؛ اگه در یک نگاه متوجه شدی کدوم پلیس واقعیه آخرت تیزبینا و باهوشایی.

آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی؛ در تصویر آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی ما پسر بچه ای را می بینیم که در تاریکی شب راه خانه خود را گم کرده است و دو پلیس می خواهند وی را راهنمایی کنند تا وی را به  دم در خانه اش برساند،ولی در واقع یکی از این دو پلیس دارای ذات اهریمنی می باشد و روحش توسط شیطان تسخیر شده است.

ایا میتونی پلیسی که واقعی و دلسوز می باشد را در یک نگاه تشخیص داده و شناسایی کنی؟

 

تصویر آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی

آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی 1

.

.

.

بسیاری از سوالات هوش، به گونه ای طراحی می شوند که شما برای ارائه پاسخ به آنها، علاوه بر داشتن هوش بالا، باید از سایر ادراکات خود نیز به نحو احسن استفاده کنید. بنابراین انجام یک معمای تصویری در زمان مشخص شده، ضریب هوشی بالا و همچنین دقت و تمرکز عالی نیاز دارد.با انجام منظم بازی های فکری و تست های هوش می توانید ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی

شاید پلیس زن دارای سر و وضع ژولیده و افتضاحی باشد و هر کسی در نگاه اول نتواند به وی اعتماد کند ولی وی بسیار قابل اعتماد تر از پلیس مرد می باشد،اگر به سایه پلیس مرد دقت کنید که سایه ای شیطانی از وی پدیدار می باشد،وی احتمالا توسط یکشیطان یا اهریمن تسخیر شده است که چنین روح و سایه اهریمنی پیدا کرده است.

آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی 2

آیا آزمون هوش شناسایی پلیس واقعی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا