;
سرگرمی

متولدین ماه های مختلف باید چه نوع بستنی بخورند؟!

بستنی ماه تولد: چیزهای کمی وجود دارند که تابستان را مانند بستنی فریاد می زنند، و با افزایش دما، غذای یخ زده جذابیت بیشتری دارد. اما دوران شکلات، وانیل یا چرخش گذشته است – امروزه بستنی‌فروشی‌ها طعم‌های عجیب و غریب زیادی دارند که تصمیم‌گیری برای آنها دشوار است.

اگر به دنبال تغییر سفارش معمولی خود هستید، چرا به ستاره ها روی نمی آورید؟ از اخترشناس نیویورکی در این بخش از سرگرمی در مجله گفتنی بشنوید که کدام طعم بستنی را باید بر اساس علامت ماه تولد خود انتخاب کنید!

همچنین بخوانید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

بستنی ماه تولد

 

همچنین بخوانید: تست بینایی آبنبات چوبی: آبنبات چوبی را در میان بستنی ها پیدا کنید

فروردین: بستنی شکلاتی با مارشملو و آجیل

بستنی شکلاتی با مارشملو و آجیل

به عنوان رهبر زودیاک، شما عادت دارید که مسیر خود را ادامه دهید و از رفتن به جاده ای که کمتر سفر کرده اید لذت می برید. هیچ چیز مانع شما و دستاوردهای شما نمی شود. اگرچه زندگی می‌تواند توپ‌های منحنی زیادی را به شما پرتاب کند، اما شما همیشه برمی‌گردید و جلو می‌روید.

برج حمل که به عنوان جنگجوی زودیاک شناخته می‌شود، اجازه نمی‌دهد چیزی مانع پیروزی او شود. این بستنی ترکیبی خوشمزه از بستنی شکلاتی، گل ختمی و آجیل است.

اردیبهشت: بستنی وانیلی با خمیر بیسکوئیت و چیپس شکلات

همچنین بخوانید: لاغری+با این خوراکی ها چربی سوزی سریع و آسان داشته باشید

بستنی وانیلی با خمیر بیسکوئیت و چیپس شکلات

شما به خاطر عشق به آسایش شهرت دارید و برای لذت بردن از لحظات کوچک زندگی وقت خود را صرف می کنید. تمرکز اصلی شما گذراندن اوقات خوش و پذیرفتن اوقات فراغت است. بنابراین، در حالی که نشانه‌های دیگر ممکن است از طعمی غیرعادی یا غیرعادی لذت ببرند، شما ترجیح می‌دهید به کلاسیک‌های امتحان شده و واقعی پایبند باشید.

ترکیب بستنی وانیلی و خمیر بیسکویت چیپسی شکلاتی جوانه های چشایی آنها را به وجد خواهد آورد.

خرداد: کیک بستنی

کیک بستنیشما اهل سرگرمی، برون گرا و کمی غیرقابل پیش بینی هستید. به عنوان پروانه اجتماعی، شما همیشه به دنبال این هستید که آن را زنده کنید و غیرعادی ها را در آغوش بگیرید. بنابراین، شما فقط با طعم بی نظیر بستنی راضی خواهید بود.

هر روز یک جشن در زندگی یک جوزا دوست داشتنی است، به همین دلیل است که [کیک تولد] طعم نهایی بستنی برای او است.

داستان عشق پستچی از چیستا یثربی بدون سانسور

بستنی ماه تولد

تیر: انبه بستنی

انبه بستنی

شما شیرین و احساساتی هستید و این انرژی به غذاهای مورد علاقه شما تبدیل می شود. شما همچنین از نظر راحتی بسیار عالی هستید، و به این ترتیب، بستنی با طعم میوه که یادآور بستنی مورد علاقه دوران کودکی شما است، بهترین هر دو جهان است.

خرچنگ از آنجایی که نشانه تابستان است، از صحراهایی که طعم میوه‌ای دارند لذت می‌برد، به همین دلیل است که انبه بستنی انتخاب آن‌ها است – به آن‌ها اجازه می‌دهد در گرما خنک شوند.

مرداد: بستنی ساندی یا دسر بستنی

دسر بستنی

یک بستنی وانیلی، خامه فرم گرفته، اسپرینکل ها و یک گیلاس روی آن به همان اندازه برای مرداد سرگرم کننده و جذاب است. آن ها به دسر علاقه زیادی دارند و از اینکه با قاشق بستنی شان را بخورند لذت می برد بنابراین این انتخاب برای آن ها عالیست.

شهریور: کوکی ها و خامه

بستنی خامه ای کوکی

شما از ساختار و قابلیت های پیش بینی شده تبعیت می کنید و شکوفا می شوید . به عنوان یک علامت زمین که دوست دارد همه چیز را منظم و روتین نگه دارد، تمایلی به انحراف از علایق معمولی خود ندارید. با این حال، به عنوان علامتی که توسط عطارد کنجکاو و سریع فکر می شود، یک طرف شگفت انگیز دارید که دوست دارد هر از چند گاهی بیرون بیاید.

مهر: ناپل

بستنی ناپل یا سه رنگ

همانطور که هر ترازو می‌داند، تصمیم‌گیری سخت است – به‌ویژه وقتی گزینه‌های خوب زیادی وجود دارد. به عنوان علامتی که با ترازو نماد آن است، شما همیشه به دنبال این هستید که کیک خود را داشته باشید و آن را نیز بخورید. پس چرا خودتان را به یک طعم بستنی محدود کنید، در حالی که می توانید سه نوع بستنی بخورید؟

آبان: شکلات نعنایی

بستنی نعنایی

عقرب ها در ابراز قاطعیت و اشتیاق خود بسیار راحت هستند – شما آنچه را که دوست دارید دوست دارید و در مورد آن عذرخواهی نمی کنید. شما به بستنی نیاز دارید که هم قوی و هم با طراوت باشد، درست مثل شخصیت شما.

آذر: بستنی وانیلی مخلوط با فنجان های کره بادام زمینی

بستنی با کره بادام زمینی

شما عاشق ماجراجویی و تلاش برای چیزهای جدید هستید. شما بامزه، مشتاق زندگی، و روحیه ای آزاد هستید که هیچ چیز را بیش از حد ظالمانه نمی یابد. وقتی صحبت از طعم بستنی می شود که کاملاً شخصیت شما را به تصویر می کشد،

کمان به عنوان یک جهانگرد شناخته شده است که با دیدگاه ها و فلسفه های مختلف مصرف می شود. بستنی وانیلی مخلوط با فنجان های کره بادام زمینی و فاج مطمئناً ترکیبی جسورانه است.

دی: توت فرنگی

بستنی توت فرنگی ب

فقط به این دلیل که به مسئولیت پذیری و تمرکز شهرت دارید، به این معنی نیست که از درمان هرازگاهی خود لذت نمی برید. نگرش سخت شما فراتر از اتاق هیئت مدیره است، و شما جنبه حساسی دارید که از آهسته کردن کارها لذت می برد.یک مخروط با بستنی توت فرنگی مناسب است و جوانه های چشایی شما را با “طعم دلپذیر شیرین” بیدار می کند.

بهمن: پسته ای

بستنی پسته ای

دوست داری در میان جمع بایستی. بر خلاف علائم دیگری که ترجیح می دهند مطابقت داشته باشند، از اینکه کمی عجیب و غریب باشید نمی ترسید. در واقع، شخصیت منحصر به فرد شما همان چیزی است که مردم در مورد شما دوست دارند. به این ترتیب، شما نیاز به طعم بستنی دارید که مناسب استایل متمایز شما باشد.

اسفند: کارامل شور

بستنی کاراملی شور

اسرارآمیز و رویایی ، اسفند ماهی ها یکی از علائم سخت تر برای درک است. تمایل دارید افراد، مکان‌ها و چیزهایی را در آغوش بگیرید که شما را به یاد لحظات مورد علاقه‌تان در زندگی می‌اندازد. با این حال، شما همچنین تمایل دارید در احساسات خود گم شوید و می توانید با سر خود در ابرها زندگی کنید.

طبیعت نوستالژیک ماهی‌ها به سمت کارامل شور کشیده می‌شود، زیرا عنصر نمکی آن‌ها را به یاد دریاها و اقیانوس‌هایی می‌اندازد که ماهی‌ها در آن شنا می‌کنند و مطابق ذائقه‌شان برای هوای عرفانی ساحلی است. به علاوه، کمی پیچیده است، درست مثل شما.

 

لینک های مرتبط:

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

آیا می توانید حیوان پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

6 ثانیه وقت دارید چهره بیماران را در تصویر دکتر پیدا کنید!

با توجه به ماه تولدتان شبیه کدامیک از کاراکترهای هری پاتر هستید؟

عنصر وجودی ماه تولدتان چیزهایی درباره رابطه عاشقانه شما فاش می کند!!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا