;
فرهنگ و هنرهنرمندان

رونمایی همسر واقعی جومونگ برای اولین بار در ایران+ عکس

همسر واقعی جومونگ: سونگ ایل گوک بازیگر 52 سالۀ کره‌ای که به خاطر بازی در نقش «جومونگ» شناخته شده است، در سال 2008 با جئونگ سئونگ یئون ازدواج کرد. سئونگ یئون در حال حاضر 47 ساله است و به عنوان قاضی خانواده فعالیت می‌کند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر همسر واقعی جومونگ را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: روابط عاشقانه بازیگر نقش دونگی + عکس های جذاب

همسر واقعی جومونگ

سونگ ایل گوک بازیگر 52 سالۀ کره‌ای که به خاطر بازی در نقش «جومونگ» شناخته شده است، در سال 2008 با جئونگ سئونگ یئون ازدواج کرد. سئونگ یئون در حال حاضر 47 ساله است و به عنوان قاضی خانواده فعالیت می‌کند.

همسر واقعی جومونگ2 همسر واقعی جومونگ1

مخاطبان همیشه کنجکاو بوده‌اند که تصویر چهرۀ همسر سونگ ایل گوک، یعنی قاضی جئونگ سئونگ یئون را ببینند. این اتفاق سرانجام در آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «بازگشت سوپرمن» در سال 2016 رخ داد.

در این قسمت از برنامه سونگ ایل گوک و سه‌قلوهایش به عنوان یک سورپرایز به دفتر کار همسرش رفتند و ناهاری را که خودشان درست کرده بودند برای قاضی سئونگ یئون بردند.

جونگ سئونگ یئون، متولد 1976 است و از دانشکده حقوق دانشگاه سئول فارغ التحصیل شده است. سونگ ایل گوک و همسرش در سال 2008 ازدواج کردند و در حال حاضر سه پسر به نام‌های داهان، مینگوک و مانسه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا