;
سرگرمی

تست شخصیت امضا: سبک امضای شما این ویژگی های شخصیتی را آشکار می کند

تست شخصیت امضا: آیا نام کامل خود را امضا می کنید؟ یا زیر امضای خود خط می کشید؟ یا در پایان یک نقطه قرار می دهید؟ امضای کامل به چه معناست؟ امضای شما در مورد شما چه می گوید؟
 گرافولوژی، علم تجزیه و تحلیل دست خط توسط متخصصان برای رمزگشایی امضای شما برای آشکار کردن بیش از 5000 ویژگی شخصیتی استفاده می شود. تحلیلگران دست خط، به شیب، اندازه، فاصله، خوانایی و غیره نگاه می کنند تا چیزهای زیادی را در مورد شما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای بیابند. بیایید در سرگرمی امروز بخوانیم چگونه شخصیت را با امضا بشناسیم. با وب سایت گفتنی همراه بمانید.

این تست را از دست ندهید: آیا کسی که عاشقشی مورد اعتماده؟! با این تست بفهمید

تست شخصیت امضا: امضای شما در مورد شما چه می گوید؟

خیلی جالبه: معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

 امضای نام کامل

تست شخصیت امضا: اکثر مردم از نام و نام خانوادگی خود در امضای خود استفاده می کنند، با این حال، مواردی نیز وجود دارد که افراد فقط از نام خود یا فقط نام خانوادگی یا حتی به سادگی از حروف اول خود استفاده می کنند.

1. تست شخصیت امضا-اگر نام کامل خود را امضا کنید

روی زمان حال متمرکز شده اید. شما تعادل خوبی بین هویت خود و خانواده خود ایجاد می کنید. اگر حرف اول نام شما بزرگ باشد، عزت نفس شما کمی برجسته تر است. اگر حرف اول نام خانوادگی شما بزرگ باشد، وابستگی عاطفی بیشتری به خانواده خود دارید.

جالب است: با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

2.تست شخصیت امضا- اگر فقط نام کوچک خود را امضا کنید

احساس قوی خودآگاهی دارید. شما مستقل هستید و به احتمال زیاد از خانواده خود دور می شوید تا کار کنید. شما به طور کلی نسبت به زندگی خود بسیار آگاه هستید، اگرچه در ظاهر ممکن است بسیار سرد به نظر بیایید. شما همچنین در مورد مدیریت پول خود کاملاً منطقی هستید.

3.تست شخصیت امضا-اگر فقط نام خانوادگی خود را امضا کنید

یک خط مستقل و اعتماد به نفس نشان می دهید. این همچنین یک حس قوی از عشق و وفاداری نسبت به خانواده شما را نشان می دهد. شما تمایل دارید در نزدیکی یا اطراف خانواده خود بمانید.

خیلی جذابه این تست: تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

4.تست شخصیت امضا-اگر فقط با حروف اول خود امضا می کنید

یک شخص بسیار خصوصی هستید. شما مغرور هستید و به راحتی حرف خود را باز نمی کنید. این همچنین نشان دهنده سطوح بالای یک خط مستقل است. اگر تمام حروف یا حروف اول با حروف بزرگ نوشته شوند، حس سالمی از عزت نفس را نشان می دهید.

توجه: با این حال، اگر نام خانوادگی شما مایل به پایین باشد، می تواند نشان دهنده برخی احساسات منفی باشد. اگر نام و نام خانوادگی شما با خط شکسته باشد، در میان مردم بسیار اجتماعی و بازیگوش هستید.

زیر امضا خط می کشید

تست شخصیت امضا: امضایی که زیر آن خط کشیده شده است نشان دهنده نیاز به شناسایی و وضعیت است. خط زیر ممکن است نشان دهنده نیاز به احساس مهم بودن و توجه باشد. در برخی موارد، ممکن است اعتماد به نفس و تمایل به موقعیت و به رسمیت شناخته شدن را نیز نشان دهد. بسیاری از زیر خط ها نشان دهنده عدم اعتماد به نفس است.

اگر زیر آن خط نزنید ، شما فردی غیرمعقول هستید. شما هیچ نیاز یا تمایلی برای احساس مهم بودن یا توجه نمی بینید. شما با جریان حرکت می کنید.

اگر یک بار و به سمت بالا خط بکشید، نگاهی خوش بینانه و خلاقانه به خصوص در کار خود نشان می دهید. این برای این است که دیگران از حضور و کارهایی که انجام داده اید مطلع شوند.

اگر دو بار زیر خط بکشید، میل شدید یا نیاز دارید که احساس مهم بودن کنید. دوست دارید برای کارتان به شما اعتبار داده شود. این همچنین می تواند ناامنی یا عدم اعتماد به نفس را نشان دهد.

شاید خوشت بیاد: آن چیست که چه پُر باشد و چه خالی وزنش یکی است؟

 قرار دادن یک نقطه در انتهای امضا

 تست شخصیت امضا: اگر بعد از امضای خود یک نقطه بگذارید، خودآگاهی قوی دارید. شما می دانید چه چیزی را سر میز می آورید. شما احساس جدیت را در کار خود نشان می دهید، حتی اگر شخصاً شاد و سبک دل باشید. شما به عنوان یک غول صنعت در نظر گرفته می شوید.

شما ویژگی های رهبری قوی را نشان می دهید. به احتمال زیاد، رهبران قوی کسب و کار با یک نقطه در انتهای امضای خود امضا می کنند.

سخت خوانا بودن امضا

تست شخصیت امضا: سخت خوانا به عنوان امضای ناخوانا نیز شناخته می شود، در حالی که اگر امضای شما به راحتی قابل خواندن و مستقیم باشد، امضایی خوانا است.

اگر امضای شما به سختی خوانده می شود یا به نظر می رسد خط نویسی می کند، به احتمال زیاد ذهن سریعی دارید. شما گرفتار جزئیات یا موانع نیستید. شما به توانایی ها و کار خود اطمینان دارید.

اگر امضای شما به راحتی خوانده می شود، شما فردی متعادل و یکنواخت هستید. شما روراست و پر از وضوح و همچنین اعتماد به نفس هستید.

 امضای کج

تست شخصیت امضا: امضای کج با شیب رو به بالا نشان دهنده جاه طلبی و فردی آینده نگر است. در شما یک حس جاه طلبی و تمایل به نگاه به آینده ایجاد شده است.

یک شیب رو به پایین، به عنوان مثال، امضا از خط شروع می شود و به پایین حرکت می کند، ممکن است فردی را نشان دهد که عزت نفس ندارد.

امضای مستقیم نشان دهنده تعادل در رویکرد یک فرد به زندگی و کار است. شما خودکفا، بسیار سازمان یافته و در کنترل ذهن خود هستید. شما همچنین تمایل دارید که میل شدیدی برای آشکار نکردن احساسات واقعی خود نشان دهید.

لینک های مرتبط: 

شادترین خانواده را انتخاب کنید و ببینید در زندگی چه آرزویی دارید؟

شناخت آدم ها در یک نگاه: عکس پروفایل شما همه چیز را درباره تان لو می دهد!

یک پروانه انتخاب کنید و ببینید آیا شما فردی هستید که از تعهد می ترسید یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا