;
سرگرمی

تست هوش سیب: چگونه دو تا سیب را بین سه نفر به طور مساوی برش داده و تقسیم کنیم؟

تست هوش سیب: این پازل بصری در بخش سرگرمی برای نوابغ طراحی شده است، اما همه می توانند آن را امتحان کنند. چگونه دو تا سیب را بین سه نفر به طور مساوی برش داده و تقسیم کنیم؟
اگر به این فکر کنیم که تقسیم دو سیب به سه قسمت مساوی چقدر دشوار است، ممکن است به لطف این معمای تصویری با بزرگترین سختی هفته  دست و پنجه نرم کنید. این کار را در کمتر از ده ثانیه از زمانی که تصویر را می بینید انجام دهید.

 

آنچه خواهید دید دو سیب یکسان است و به دنبال این هستیم که این سه پسر به یک اندازه یا حداقل تا حد امکان نزدیک به هم بخورند. سطح پیچیدگی که اکنون با آن مواجه خواهیم شد به حدی خواهد بود که همه نمی توانند از آن بهره مند شوند. از نظر علمی می توان به آن دست یافت؟

 

حتما ببینید: زن می بینی یا مرد؟ با این تست شخصیت می فهمید که آیا آدم پیچیده ای هستید؟

تصویر تست هوش سیب

تست هوش سیب

پاسخ به تست هوش سیب در پایین صفحه

خب، پاسخ به این چالش عظیم آن قدرها هم که تصور می کردید پیچیده نبود. اگر فکرش را نکرده‌اید، ما در گفتنی به شما نشان می‌دهیم که چگونه باید هر دو سیب را یکی در کنار دیگری قرار می‌دادید تا سه برش تا حد ممکن برابر باشد. فراموش نکنید که دوستان خود را به چالش بکشید و این چالش را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید!

خیلی جالبه: معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

.

.

.

.

.

.

.

تست هوش سیب-نتیجه تست هوش

خیلی جالب است: بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

آیا تست هوش امروز را دوست داشتید؟

برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.

لینک های بیشتر: 

چطور انسانی هستید؟ کافیه بگی اول چه حیوانی دیدی؟

تست بینایی پنگوئن و ماهی: پنگوئن را در 3 ثانیه پیدا کنید و دید خود را آزمایش کنید

چهره دختر پنهان شده در گل رز را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

بازی فکری: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله ریاضی را حل کنید؟

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. خیلی راحته سیب ها رو کنار هم می گذاریم یا روی هم قرار میدهیم و یک سومش رو با یه حرکت چاقو برش می‌زنیم اینجوری سیب ها به صورت مساوی بین سه نفر تقسیم میشوند

  2. خیلی راحته سیب ها رو کنار هم می گذاریم یا روی هم قرار میدهیم و یک سومش رو با یه حرکت چاقو برش می‌زنیم اینجوری سیب ها به صورت مساوی بین سه نفر تقسیم می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا