;
سرگرمی

این معادله هوش ریاضی را یک عاشق ریاضیات در 10 ثانیه میتونه حل کنه،شما چطور؟

معادله هوش ریاضی جالب: بازی های فکری پازل های جذابی هستند که برای درگیر کردن هوش و تقویت مهارت های شناختی شما طراحی شده اند. اگر استعدادی در حل پازل دارید، ما از صمیم قلب شما را تشویق می کنیم که با این بازی فکری خاص که به نام معادله هوش ریاضی جالب تقدیمتان کرده ایم مقابله کنید.

معماهای ریاضی با ارائه سناریوهایی که به کارگیری فعال مهارت های حل مسئله را ضروری می کند، خوانندگان را مجذوب خود می کند. این پازل ها با دقت ساخته شده اند تا افراد را تشویق کنند تا انتقادی فکر کنند، اطلاعات ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنند و اصول ریاضی را به طور ابتکاری به کار بگیرید تا به راه حل ها برسید.

حتما ببینید: خرس گرسنه پس از خوردن زباله های انسانی کشته شد

تصویر معادله هوش ریاضی جالب

معادله هوش ریاضی جالب 1

.

.

.

بازی‌های فکری شامل پازل‌هایی است که از طریق تفکر خلاقانه و جانبی راه‌حل‌هایی را پیشنهاد می‌کنند. برای کسانی که از حل پازل های پیچیده و حل معماهای آنها لذت می برند، جستجو در بازی های فکری ضروری است. درگیر شدن با این چالش های ذهنی نه تنها توانایی های ذهنی شما را فعال نگه می دارد، بلکه به کاهش استرس و خستگی نیز کمک می کند.معادله هوش ریاضی جالب فرصتی بی نظیر برای شکوفایی توانایی های شناختی شما ارائه می دهد که در نهایت منجر به افزایش ضریب هوشی شما می شود. این پیشرفت اهمیت عمیقی برای تلاش‌های آینده شما دارد و شما را به مهارت‌های ارزشمندی مجهز می‌کند که می‌توانند تأثیر مثبتی بر جنبه‌های مختلف زندگی‌تان بگذارند.

.

.

.

پاسخ معادله هوش ریاضی جالب

برای حل عبارت 4÷16-1+3÷9-89، باید ترتیب عملیات (PEMDAS) را که مخفف پرانتز، توان، ضرب و تقسیم (از چپ به راست) و جمع و تفریق (از چپ به راست) است، دنبال کنید. چپ به راست). ابتدا عملیات تقسیم را از چپ به راست انجام دهید. 9 را بر 3 تقسیم کنید که برابر با 3 است و 16 را بر 4 تقسیم کنید که این نیز برابر با 4 است.

سپس جمع و تفریق را از چپ به راست انجام دهید: 89 – 3 + 1 – 4 = 83

پس از این، حل معادله را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

89-9÷3+1-16÷4= 83

معادله هوش ریاضی جالب 2

آیا معادله هوش ریاضی جالب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا