;
سرگرمی

سوال هوش حدس فیلم: فیلم بازها بگویید اسم فیلم چیه؟

حدس فیلم: افرادی که فیلم و سریال زیاد می بینند آدم های باهوشی هستند. آن ها در ادراک احساسات و نیات درونی دیگران مهارت زیادی دارند، چون آدم های بسیاری را در فیلم ها ملاقات می کنند و می شناسند.

حالا فکر کنید که بازی های فکری هم همین قدر تاثیر را دارند. برای پاسخ این تست باید ناقلا و زرنگ باشید و با دنیای سینما هم آشتی! اگر فیلمباز نیستید نمی توانید به این سوال پاسخ دهید!

حدس فیلم مثل این می ماند که کتابخوان نباشید و ناگهان بخواهید به یک مسابقه ای بروید که از شما می خواهند اسم نویسنده کتاب های معروف را حدس بزنید!

این چالش‌های حدس فیلم چه از طریق صفحه‌نمایش تلفن همراه و چه از طریق مجلات و کتاب‌ها، نسل‌هاست که توجه ما را به خود جلب کرده‌اند، زیرا ما را به چالش می‌کشند تا در هنر مشاهده بهترین باشیم.

از آنجایی که انسان ها دوست دارند پتانسیل خود را ثابت کنند، در نهایت درگیر این نوع فعالیت می شوند که تأثیر مثبتی بر ذهن آنها می گذارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خود را بیازمایید و ثابت کنید که توانایی تکامل دارید، احتمالاً از خوانندگان مشتاق تست‌هایی هستید که در این دسته بندی سرگرمی مجله گفتنی به اشتراک می‌گذاریم و بنابراین همیشه به دنبال چالش‌های جدید برای تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای خود می توانید باشید.

خوب حالا در این تست سرگرمی مجله گفتنی از شما می خواهیم که بگویید این تصویر یادآور عنوان چه فیلمی است؟

تصویر حدس فیلم: فیلم بازها بگویید اسم فیلم چیه؟

 

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

حدس فیلم-فیلم بازها بگویید اسم فیلم چیه؟

معمای حدس فیلم: اسم فیلم چیه؟3 ثانیه بیش تر زمان ندارید!

شما می توانید پاسخ معمای حدس فیلم را در پایین صفحه ببینید:

این هم جالبه ببین: تست تصویری حدس فیلم: می تونی بگی اسم فیلم چیه؟!

به خوبی به تصویر دقت کن! این فیلم خیلی مشهوره!

.

.

.

.

اگر جواب رو فهمیدی تبریک می گم! تو یه نابغه ی فیلمبازی اما اگر نه یه راهنمایی کوچیک برات داریم!

معمای حدس اسم فیلم: بازیگر این فیلم کریس همسورث بوده!

احتمالا دیگه الان فهمیدی اما اگر نه اشکالی نداره می تونی جواب رو در پایین صفحه ببینی!

.

.

.

جواب معمای حدس اسم فیلم

پاسخ حدس فیلم: ثور یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱، بر پایهٔ شخصیت ثور از مارول کامیکس است.

این فیلم را مارول استودیوز تولید کرده و توسط پارامونت پیکچرز توزیع شده‌است. این چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. این فیلم را کنت برانا کارگردانی کرده و نویسندگی بر عهدهٔ تیم اشلی میلر و زک استنتز و دن پاین بوده‌است.

در ثور، کریس همسورث در نقش ثور، در کنار ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، استلان اسکاشگورد، کلم فیور، ری استیونسون، ادریس البا، کت دنینگز، رنه روسو و آنتونی هاپکینز ایفای نقش می‌کنند.

پس از تجدید حیات جنگ خاموش، ثور از قدرت و چکش میولنیر سلب شد و از آزگارد به زمین تبعید شد. همان‌طور که برادرش لوکی برای به دست آوردن تاج و تخت آزگارد نقشه می‌کشد، ثور باید خود را شایسته نشان دهد. در ضمن ثور قویترین انتقام جو است.

فیلم و سریال یکی از بهترین سرگرمی ها برای مردم در سرتاسر دنیاست. این سرگرمی علاوه بر رقم زدن لحظاتی خوش، بر افزایش کارایی مغز تاثیر شگرفی دارد. بسیاری از فعالیت ها اعم از کلاس های هنری، درس و دانشگاه، ورزش، بازی های فکری می توانند از ما آدم باهوش تری بسازند.

همه بر این امر واقف اند که برای پرورش مغز و داشتن آی کیوی بالا، باید آن را به حرکت واداشت و به تمرین هایی پرداخت که می تواند تمرکز و قوه تفکر را به گردش بیندازد.

خیلی ها به دلیل مشغله کم تر فیلم می بینند؛ با این حال شاید اگر بدانند این فعالیت جذاب چقدر روی نبوغ تاثیر دارد حتمن برای آن وقت خواهند گذاشت.

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

اگر باهوشی بگو اشتباه تصویر چیست؟

گر واقعا باهوشی بگو کدام زن مادر کودک است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا