;
سرگرمی

فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در صحنه حیاط مدرسه در کمتر از 12 ثانیه تشخیص دهد!

تفاوت تصویری حیاط مدرسه: در تفاوت تصویری حیاط مدرسه که یک بازی مهیج و در عین حال ساده می باشد، شما باید سه تفاوت بین دو عکس که یک حیاط مدرسه را نشان می دهند، پیدا کنید. هدف این است که این کار را در کمتر از 12 ثانیه انجام دهید. چشم و رفلکس خود را آزمایش کنید ،آیا می توانید تفاوت ها را تشخیص دهید ؟

این بازی به هیچ دانش یا مهارت قبلی نیاز ندارد، بنابراین هر کسی می تواند آن را امتحان کند. این یک راه عالی برای تیز نگه داشتن چشم ها و فعال نگه داشتن رفلکس های شما است. شما حتی می توانید خانواده و دوستان را به چالش بکشید و ببینید چه کسی سریعتر است.

حتما ببینید: کدوم یکی از این خانما یک کودک ربا می باشد؟میتونی 7 ثانیه ای بگی؟

تصویر تفاوت تصویری حیاط مدرسه

تفاوت تصویری حیاط مدرسه 1

.

.

شاید بپسندید: چه چیزی شما را از یافتن عشق باز می دارد؟ در این تست شخصیت پاسخی را که به دنبال آن هستید را پیدا میکنید.

.

تفاوت تصویری حیاط مدرسه یک بازی هیجان انگیز برای به کار انداختن مغز شما است و می توانید با دوستان یا خانواده بازی کنید تا مهارت های خود را آزمایش کنید. ببینید چه کسی می تواند ابتدا تفاوت ها را تشخیص دهد و از رضایت از موفقیت لذت ببرید! برای پیدا کردن 3 تفاوت در صحنه حیاط مدرسه در کمتر از 12 ثانیه، باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید. به مواردی که جابه جا شده اند یا ویژگی هایی که اضافه یا حذف شده اند، مراقب باشید. به جزئیاتی مانند رنگ، اندازه، جهت و موقعیت توجه کنید. اگر در یک تفاوت گیر کردید، به قسمت دیگری از صحنه بروید و بعداً برگردید. داشتن چشم دقیق برای جزئیات به شما کمک می کند تا این چالش را در کوتاه ترین زمان انجام دهید!

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری حیاط مدرسه

تفاوت تصویری حیاط مدرسه 2

آیا تفاوت تصویری حیاط مدرسه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

هوش ریاضی: آیا می توانید مقدار ارزش معادله آخر را در 10 ثانیه پیدا کرده و بیابید؟

اگر میخوای لاغر شی: راز لاغری کره ای ها، زنان این کشور کم غذا نیستند اما چاق نمی‌شوند!

مخصوص آرمی های ایرانی: گروه کره ای شاینی و همه چیزهایی که درباره آنها نمی دانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا