;
سرگرمی

عکس های مفهومی پتی کارول درباره فشار کار خانگی زنان

عکس مفهومی زنان بی چهره: عکس‌های فوری پتی کارول در خانه مظهر فشار خانه است: یک زن کارگر با کفش پاشنه بلند سعی می‌کند آشپزی کند و با تلفن صحبت کند، اما در میان وسایل پراکنده آشپزخانه با سرش در فر گیر کرده است.

در این بخش از سرگرمی نقاشی های زیبا و مفهومی پتی کارول را با یکدیگر مرور و درباره معنای آن صحبت خواهیم کرد. با مجله گفتنی همراه باشید.

عکس مفهومی زنان بی چهره

همچنین بخوانید: 5 چیزی که فقط افراد دارای اعتماد به نفس پایین پست می کنند

درباره پتی کارول

عکس مفهومی زنان بی چهره_ پتی کارول

پتی کارول به دلیل استفاده از عکس های رنگی بسیار شدید و اشباع شده از دهه 1970 شناخته شده است. جدیدترین پروژه او، «زنان گمنام»، شامل مجموعه ای سه قسمتی از نصب های استودیویی است که با دوربین ساخته شده و به زنان و روابط پیچیده آنها با خانواده می پردازد. این عکس‌ها به‌عنوان یک مونوگراف منتشر شد، زنان گمنام، که به‌طور رسمی در ژانویه ۲۰۱۷ توسط Daylight Books منتشر شد، در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

همچنین ببینید: آزمون شناسایی موجود شبه انسان،با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

عکس مفهومی زنان بی چهره_ زنی در میان میوه هااین مجموعه عکاسی شامل صحنه‌های بسیار سبکی است که یک مانکن بدون چهره در حال تلاش – و ناتوانی در انجام – برای انجام وظایف خود است. آنها تفسیری طنزآمیز در مورد فشاری هستند که زنان مدرن برای دستیابی به کمالات خانگی و در عین حال برتری حرفه ای و مراقبت از دیگران به طور مداوم با آن روبرو هستند.

فضای داخلی خانه آرامش‌بخش است، اما همچنین می‌تواند هویت فردی را استتار کند، به‌ویژه که دکوراسیون ایده‌آل به یک وسواس تبدیل می شود. تزیینات خانه از کنترل خارج شده و زن خانه در جنون خودش گم شده است.

کارول پروژه طنز را پس از نقل مکان به بریتانیا و نادیده گرفتن حرفه خود به عنوان یک معلم آغاز کرد. او در مصاحبه اخیر با Aint-Bad گفت: من عکس هایی از سرهای آسیب پذیر و تیره که در پشت اشیا مختلف پنهان شده بودند تهیه کردم.

یکی از قسمت‌های این مجموعه، «مرگ خانگی »، به موضوعات مصرف معاصر نیز می‌پردازد و «زمانی است که زن قربانی وسواس‌ها و فعالیت‌های خودش می‌شود. او دیگر کنترلی از خود ندارد و زندگی اش مجموعه‌ای از بدبختی‌ها و آشفتگی است.» داشتن کتاب‌های زیاد، اقلام بیش از حد در قفسه‌های انبار، و نوشیدنی‌های الکلی بیش از حد زنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عکس مفهومی زنان بی چهره_ زن در میان پرده

کارولاً از مدل‌هایی برای پارچه‌کاری خود استفاده می‌کرد، اما با پیچیده‌تر شدن سناریوهای او و طولانی‌تر شدن فیلمبرداری، او به مانکن روی آورد. او هر صحنه پر هرج و مرج را در یک فریم 8×8 می سازد. در بیانیه‌های نوشت: منابع الهام او «فیلم‌های کلاسیک رنگارنگ، نقاشی‌های کلاسیک بی جان، مجلات تزئینی، تربیت در حومه شهر، بازی سرنخ‌ها و حتی نوشته‌های دوران ویکتوریایی» است.

کارول از آنجایی که به دلیل اپیدمی مداوم ویروس کرونا در خانه خود محبوس شده است، می گوید که نیازهای روزمره و ظالمانه زندگی خانگی اجتناب‌ناپذیر است. او می‌گوید: «وقتی در خانه‌هایمان محصور هستیم و نگران مسائل روزمره و به ظاهر بی‌معنی آشپزی، تمیز کردن، غذا خوردن، خوابیدن و سرگرمی‌هایی هستیم که در نتفلیکس وجود دارد، فکر کردن به مسائل بزرگ‌تر سخت است. با این وجود، تمام عکس‌های من درباره آن کارهای ساده، معمولی و در عین حال طاقت‌فرسا هستند که هر روز انجام می‌دهیم».

عکس مفهومی زنان بی چهره

در ادامه چند عکس دیگر از این مجموعه را می بینیم

عکس زن میان قفسه آشپرخانه از پتی کارول

عکس زن جلوی تلویزیون از پتی کارول

عکس زنان آشفته_ پتی کارول

عکس زن در حال ظرف شستن از پتی کارول

لینک های مرتبط:

حقایقی تلخ درباره چهره زیبا در دنیای امروز

بسته به اولین چیزی که در عکس می بینید، می فهمید ماجراجو هستید یا نه؟

10 تا از خاص ترین شکل های درختان در طبیعت: زیبا و مسحور کننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =

دکمه بازگشت به بالا