;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک؛ کدام فرد یک آدم ربا می باشد و قصد دارد کودک را برباید.

آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک

آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک؛ در تصویر آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک ما دو تصویر مجزا را داریم که در آن مرد و زنی را با دو کودک مشاهده می کنیم،یکی از این افراد یک کودک ربا می باشد که قصد دارد کودک را فریب داده و وی را بدزدد.

به نظر شما کدوم یک از این افراد یک کودک ربا می باشد،برای پاسخ به آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

.

.

.

این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک

بعضی از کاربران در فضای مجازی زن سمت چپی را به عنوان رباینده معرفی کرده اند و آن هم به دلیل وجود چیزی شبیه به دستبند در کوله پشتی در دستان زن می باشد،برخی نیز مرد را به عنوان رباینده معرفی کرده اند چون در دستان وی بادکنک می باشد که نشان می دهد تازه از شهر بازی آمده است و با این شیوه قصد فریب کودک و ربایش وی را دارد،نظر شما در این مورد چیست؟چه کسی آدم ربا می باشد؟در بخش نظرات منتظر شما هستیم.

آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک 1

آیا آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

آزمون هوش شناخت آدم ربای کودک: دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.

جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری سگ خال دار؛فقط یک فرد تیزبین و با دقت میتونه ظرف 8 ثانیه پنج تفاوت تصویر رو پیدا کنه.

بازی هوش وصل کردن نقاط با خط مستقیم؛ آیا می توانید تمام نقاط را فقط با 6 خط مستقیم بپوشانید؟

بازی کلمات: نام پسری که توسط پدرش به اشتباه کشته شد؟!

حکایت ضرب المثل بز به پای خود میش به پای خود!!!

اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

نوشته های مشابه

22 دیدگاه

    1. زن سمت چپی آدم ربا نیست و دخترش را از مهمانی دوستش می خواهد ببرد خانه و دخترش دلش می خواهد تا پایان مهمانی بمانند. فرد سمت راستی باد کنک در دستانش است و یک دختر در کنار او مشاهده می کنیم و یک پسر در رو به رویش اگر دقت کنیم می فهمیم پسر و دختر خواهر و برادر نبوده و فرد آدم ربا بوده و از باد کنک ها میشه فهمید دخترک را به شهر بازی برده و فریب داده است.

  1. به نظر من زن سمت چپی آدم رباعه چون که یه چیزی شبیه دستبند تو کیفشه و پسرش هیچ شباهتی بهش نداره و توی خونه هم هیچ شاهدی نیست ولی مرد سمت راستی بی خطره چون دخترش شبیه خودشه و تو شهربازی یه عالمه شاهد هست

    1. خب شاید به پسره دارع الکی میگه بریم شهر بازی ولی در اصل یه جا دیگه می خواد ببرتش که گوشتش رو بکنههه در ضمن خنده های دختره خیلی مشکوکه

  2. سمت چپ تابلو عه چرا چون از رنگ مو از دستبند و از چهره اخمو دختره معلوم میکنه که ادم ربا است و سمت راست هم رنگ مو مرد با دختر یکی است

  3. زن سمت چپ ادم رباست
    اگر به دست دختر کنار مرد در تصویر سمت راست نگاه کنید یه خال میبینید که مشابه اش بر دست پسرک است

  4. زن سمت چپ دزده.چون نه شباهتی بین اون و ۲فرزند دیگس و هم اینکه دست بند توی کیفه.اما سمت راستی رنگ چشمای پسر شبیه پدره و هم پسر هم دختر یه خال رو دستشون دارن که نشونه برادر خواهر بودنشونه

  5. مرد آدم ربا است، چون اکثر بچه‌ها، با شهربازی فریب می‌خورند،( شهر بازی مکان عمومی هست و بچه زودتر فریب میخوره)

  6. به نظر من زن سمت چپ چنو که از یه نظر همون‌طور که بقیه نظرشون رو دادن علاوه بر اون دختره به او اخم کرده و شک کرده

  7. به چهره ی کودکانی که کنار زن هستند دقت کنید ناراحت هستند .
    به نظر می رسد زن می خواهد آنها را با تهدید به خانه ببرد. احتمال اینکه زن آدم ربا باشد خیلی زیاد است

  8. به نظر من زن در کودک ربا است. چون پسرش شبیه خودش نیست و تو کیف دستبند هست. ولی مرد دخترش شبیه خودش است و رو دست دختر یه خال است مثل دست پسره شاید پسره شبیه مرد نباشد ولی مرد کودک ربا نیست!

  9. زن سمت چپی ادم رباست اولین دلیل بخاطر اینه
    دسبند توی کیفش هست
    دومین دلیل بخاطر اینه دختر شباهتی به زن و پسر نداره
    اما توی سمت راست اگر دقت کنید
    خال دختر مرده با خال پسره یکی هست
    پس درنتیجه شاید پسر و دختر خواهر برادر باشن و اونم باباشون

  10. بنظر من زن ادم رباست چون اگر دقت کنیم رنگ موی مرد و دختر کنارش شبیه هم است و میشود فهمید که پدر و دختر هستند و با پسرک که شاید دوست یا مهمان باشد به شهر بازی میروند

  11. سلام نام من هابیل است اگر دقت زن سمت چپ آدم ربا است و اگر به سمت راست دقت کنید آنها خواهر و برادر و پدر هستند چون روی دست خواهر و برادر خال وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 17 =

دکمه بازگشت به بالا