;
تازه هااخبار روز

سانا مارین نخست وزیر فنلاند در حال رقص و پایکوبی خبر ساز شد

سانا مارین نخست وزیر فنلاند یکی از جوان ترین نخست وزیرهای دنیا است. سانا با تأیید پارلمان، جوان‌ترین نخست‌وزیر فعلی در جهان، جوان‌ترین نخست‌وزیر فنلاند و سومین نخست‌وزیر زن فنلاند هست. حالا این روزها جنجالی در خصوص شرکت او در یک پارتی و احتمال مصرف مواد مخدر به بیرون درز کرده است. دردسری که ممکن است برایش گران تمام شود.

سانا مارین نخست وزیر فنلاند، کار غیر قانونی انجام نداده ام:

 

نخست‌وزیر فنلاند می‌گوید در جریان پارتی با دوستانش که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده کار «غیرقانونی» انجام نداده است. ویدئوی لو رفته از مهمانی سانا مارین، نخست وزیر فنلاند و جوان‌ترین نخست‌وزیر جهان جنجالی شده است. مخالفان او را متهم کرده‌اند که حالت عادی نداشته و احتمالا مواد مخدر مصرف کرده است اما او با رد این ادعا می‌گوید که صرفا الکل نوشیده و خیلی پرشور جشن گرفته است. با بخش تازه‌ها از وب سایت گفتنی همراه باشید.

 

حتما ببین: عشق نادرست: به چه دلیل همیشه عاشق آدم های اشتباهی می شویم؟

نخست‌وزیر ۳۶ ساله فنلاند در این تصاویر در حال رقص و آوازخوانی دیده می‌شود. سانا مارین تاکید کرده که در این مهمانی مواد مخدر مصرف نکرده است.

وی که از سال ۲۰۱۹ تاکنون ریاست دولت فنلاند را در دست دارد اظهار داشت: «از اینکه به طور علنی این تصاویر منتشر شده است مایوس شدم. شبی را با دوستانم سپری کردم. پایکوبی کردیم! بله جشن پرهیجانی بود. رقصیدیم و آواز خواندیم!»

این تست شخصیت عالیه: تست شخصیت ایستادن: شما معمولا چگونه می ایستید؟

مواد مخدر مصرف نکرده بودم

رئیس دولت ائتلافی فنلاند افزود: «من خودم مواد مخدر یا چیزی به جز الکل مصرف نکردم. رقصیدم و جشن گرفتم و کاملا کارهای قانونی انجام دادم.»

او همچنین تاکید کرد که در جریان مصرف احتمالی مواد مخدر از سوی دیگر شرکت‌کنندگان در پارتی نیز قرار ندارد. زمان برگزاری این مهمانی که یکی از هم‌حزبی‌های سانا مارین نیز در آن حضور دارد مشخص نیست.

اظهارات مخالفان سانا مارین نخست وزیر فنلاند

مخالفان نخست‌وزیر فنلاند با اشاره به همسایگی این کشور با روسیه همزمان با جنگ اوکراین، روند الحاق فنلاند به ناتو و افزایش قیمت برق از تصاویر منتشرشده انتقاد کرده‌اند.

علاقه سانا مارین به پارتی و خوشگذرانی

سانا مارین با کسب قدرت در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ به جوانترین نخست‌وزیر تاریخ فنلاند تبدیل شد. علاقه سانا مارین به پارتی و خوشگذرانی با دوستانش پیش از این نیز خبرساز شده بود. او ماه گذشته در یک جشنواره موسیقی راک در فنلاند شرکت کرد. وی همچنین ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ بدون تلفن همراه کاری خود به یک کلوب شبانه رفته بود و تا ساعت چهار صبح در آنجا حضور داشت.

او به این ترتیب پیامک هشدار مبنی بر اینکه با فردی مبتلا به بیماری «کووید ۱۹» در تماس بوده است دریافت نکرده بود. سانا مارین به همین دلیل در آن زمان مجبور به عذرخواهی شد.

مطالب مرتبط

همچنین بخوانید: موش های آموزش دیده برای کمک به زلزله زدگان(موش های قهرمان)!

تقاضاترین مشاغل آزاد در سال 2022

5 روشی که مردم در گذشته برای رهایی از گرما استفاده می کردند!

آیا فکر کردن به کاهش وزن کمک می کند؟ چرا در امتحانات لاغر می شویم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا