;
سرگرمی

بازی هوش جالب چوب کبریت؛ با جابه جایی دو چوب کبریت معادله رو اصلاح کن و ثابت کن یک نابغه ای!

بازی هوش جالب چوب کبریت؛ آیا می توانید بازی هوش جالب چوب کبریت را با جابه جایی 2 چوب کبریت در مدت زمان 10 ثانیه ای، برای تصحیح معادله انجام دهید؟  یکی از رایج ترین اشکال بازی های فکری ،پازل چوب کبریت می باشد که مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل و تمرین دادن مغر هستند.

پازل‌های چوب کبریت اساساً پازل‌های بازآرایی هستند که در آنها باید چوب‌های کبریت را که به شکل‌ها یا معادله‌هایی مرتب شده‌اند، مرتب کنید تا معما را رفع و حل کنید. به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند.

جالب است: فقط افراد ریزبین می تونند 3 تفاوت تصویری مادربزرگ شیرینی پز را در مدت 10 پیدا کنند.

تصویر بازی هوش جالب چوب کبریت

بازی هوش جالب چوب کبریت 1

همچنین ببینید: معمای هوش چگونگی زنده ماندن؛میتونین بگین پسر چگونه توانست از تصادف جون سالم به در ببرد؟

.

.

.

برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوشی و مهارت های حل مسئله منطقی ذهنی خود هستند، در این آزمون هوش امروز یکی از این پازل های چوب کبریت را داریم.

.

.

.

 همچنین ببینید: علت چاق بودن زنان قاجار: واقعا مرد ایرونی چاق دوست داره؟؟

پاسخ بازی هوش جالب چوب کبریت

عکسهای زیر پاسخ بازی هوش جالب چوب کبریت را در خود دارد:

تصویر بازی هوش جالب چوب کبریت مرحله اول

بازی هوش جالب چوب کبریت مرحله اول

تصویر بازی هوش جالب چوب کبریت مرحله دوم

 

شاید جالب باشد: معمای هوش مربع با چوب کبریت؛ آیا می توانید با حرکت دادن 1 چوب کاری کنید که شش مربع تشکیل شود؟

بازی هوش جالب چوب کبریت مرحله دوم

آیا بازی هوش جالب چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین ببینید: رئیس این کمپانی معروف دختر رو به خاطر خوشگلی زیاد اخراج کرد!!

سؤالات رایج درباره افراد باهوش

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت نامزد پسر؛ آیا از سرنخ های موجود در تصویر می توانید بفهمید که نامزد این مرد کیست؟

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

همچنین بخوانید: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

ببینید: تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

شاید جالب باشد: حکایت حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری کاپیتان دزد دریایی؛ اگه میتونی در 12 ثانیه 6 تا تفاوت تصویر رو پیدا کن.

تست شخصیت کفش: با انتخاب کفش به ویژگی غالب خود پی ببرید!

آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

معمای هوش فرمول های ریاضی؛ معمای نسبتا سختی که فقط افراد باهوش میتونن از پسش بربیان!

تست بینایی توت فرنگی متفاوت؛ دوست دار یقدرت سنجشت رو بسنجی پس توت فرنگی متفاوت رو پیدا کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا