;
سرگرمی

تست شخصیت: آیا به طور کلی جسور هستید یا خجالتی؟ این قارچ های بامزه به شما می گویند!

تست شخصیت جسور یا خجالتی: آیا شما یک آدم جسور هستید یا ترسو؟ آنقدر شجاع هستید که با ناشناخته ها روبرو شوید یا فردی خجالتی هستید که از منطقه راحتی خود بیرون نمی آیید؟ برای کشف شخصیت واقعی خود، تست شخصیت جسور یا خجالتی ما را انجام دهید. آیا شما چالش را قبول خواهید کرد؟

در دنیایی پر از امکانات و انتخاب های بی پایان، ضمیر ناخودآگاه اغلب در مورد شخصیت ما صحبت می کند. یک انتخاب ساده مانند چیدن یک قارچ از میان ترکیب سه قارچ می‌تواند گنجینه‌ای از اطلاعات در مورد خود درونی ما را باز کند.

بنابراین، آیا شما آماده هستید که این سفر جستجوگر روح را آغاز کنید؟ قبل از انجام دادن تست شخصیت جسور یا خجالتی، به یاد داشته باشید که سریع باشید و از ته دل به قارچی که ضمیر درونیتان به سمت آن کشیده شده است را انتخاب نمایید . هرچه انتخاب سریعتر باشد، نتیجه دقیق تر است. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نگاهی به تصویر تست شخصیت بیندازیم!

حتمن بخوانید: حکایت همبستر شدن زن صاحب خانه با مهمان از مثنوی

تصویر تست شخصیت جسور یا خجالتی

تست شخصیت جسور یا خجالتی 1

.

.

قارچ 1

تبریک می گویم! شما فردی با جسارت فراوان هستید . از رفتن به جاده ای که کمتر سفر کرده اید نمی ترسید، همیشه در معرض تجربه ها و چالش های جدید هستید .

طبیعت جسور شما بازتابی از  روحیه بی باک و عزم شماست ، اما گاهی اوقات می تواند به تصمیم گیری های تکانشی منجر شود. به یاد داشته باشید، کمی احتیاط می تواند راه درازی را بهبود بخشد.

مخصوص باهوشا: با دلیل بگو کدوم یک از این دو نفر یک قاتل حرفه ای می باشد؟

قارچ 2

شما کسی هستید که با احتیاط جسور هستید . شما عاشق کشف چیزهای جدید هستید، اما نه بدون انجام تکالیف خود. شما از ریسک کردن نمی ترسید، اما این کار را حساب شده انجام می دهید.

این یک  ویژگی مثبت است زیرا شما را از مشکلات غیر ضروری نجات می دهد. با این حال، اجازه ندهید که فکر زیاد، شادی های خود به خودی را از زندگی شما دور کند.

آزمون شناسایی خانواده: کدام گروه یک خانواده واقعی هستند؟

قارچ 3

سلام دوست ترسوی ما، شما فردی هستید که امنیت و راحتی را بیش از هیجان عدم اطمینان می‌دانید. اغلب به عنوان فردی درونگرا دیده می شود، شما متفکر ، با ملاحظه و درون نگر هستید .

اما اجازه ندهید ترس شما را محدود کند. کمی فشار دادن به مناطق راحتی می تواند دنیایی از  فرصت ها و ماجراهای جدید را به شما باز کند .

به یاد داشته باشید، همه ما دارای ترکیبی از خصلت های جسورانه و ترسو هستیم. هیچ صفتی ذاتا خوب یا بد نیست. آنها ما را همان چیزی می سازند که هستیم، و کلید این است که تعادل ایجاد کنیم و خودمان را در آغوش بگیریم.

آیا تست شخصیت جسور یا خجالتی با شما همخوانی داشت؟ اگر چنین بود، فراموش نکنید که آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و به دوستان خود نیز اجازه دهید به این سرگرمی بپیوندند! حتما تست های شخصیتی دیگر ما را نیز بررسی کنید. شما هرگز نمی دانید چه بینش هایی ممکن است در آینده کشف کنید!

اینارو هم ببینید

برای باهوشا: پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم از بین زامبی ها را پیدا کنید

پیشنهادی: آزمون دروغ سنج؛ آیا زن در حال خیانت کردن است؟

جالبه: میتونی بیگانه فضایی را در داخل هواپیما در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

آیا به اندازه کافی تیزبین هستید که خورشیدی را که با بقیه در این تصویر متفاوت است تشخیص دهید؟

حکایت ضد زن بودن ملانصرالدین؛ کار از محکم کاری عیب نمی کند!

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا