;
سرگرمی

یه سگ در جنگل قایم شده؛ اگه قدرت بیناییت خوبه بگو کجاست؟

تست قدرت بینایی سگ یک چالش جدید است که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است. این آمون میزان توجه شما به جزئیات را می سنجد. اگر فکر می کنید آدم دقیق و نکته بینی هستید و توانایی دید خوبی دارید سعی کنید سگی که در این طبیعت پنهان شده را پیدا کنید!

اگر بتوانید سگی را که در این علفزار پنهان شده است ببینید، دارای چشمان عقاب هستید. در تصویری که برای شما به اشتراک گذاشته است، سگی پنهان شده است. شما باید بتوانید در 10 ثانیه این سگ را پیدا کنید. در نگاه اول، به نظر می رسد صحنه جنگلی کاملاً خالی از هر گونه جانور یا موجودی است. با مجله گفتنی و تست قدرت بینایی سگ همراه باشید.

از دست نده: اگه مخ هرکول پوآرو داری؛ آیا زن جوان یک زندانی فراری است!؟

تست قدرت بینایی سگ

اگر به تصویر تست قدرت دید با سگ نگاه کنید، شما خواهید توانست سگی بازیگوش و زیبا را مشاهده کنید. صاحب این سگ که در حال گشت و گذار در جنگل بود، برای لحظه ای در این صحنه سگ خود را گم کرد. اما وقتی بهتر نگاه کرد سگ خود را در میان بوته ها و علف ها شناسایی کرد. همین مسئله سبب شد تا وی چندین عکس از سگ خود را در میان علفزار بگیرد. او عکس ها را در فضای مجازی منتشر کرد و دوستان خود را به چالش بکشید.

تنها عده کمی از افراد می توانند این سگ را در این تصویر شناسایی کنند. فقط اگر با دقت نگاه کنید، می توانید چهره کوچک او را شناسایی کنید. فقط نباید فراموش کنید که برای پیدا کردن این سگ تنها 8 ثانیه فرصت دارید. میزان کم زمان این امکان را به شما می دهد که از تمام دقت و تمرکز خود به نحو احسن استفاده کنید. شما می توانید با انجام این بازی های فکری، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید.

خیلی جالبه: تقلید حرکات رزمی بروس لی توسط کودک ژاپنی همه را مبهوت کرد+ ویدیو

اگر آماده هستید با دقت به تصویر کامل تست قدرت بینایی سگ نگاه کنید:

تست قدرت بینایی سگ1

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی سگ

امیدوارم که تست قدرت بینایی سگ را حل کرده باشید. به نظر می رسد که عده کمی این تست را حل کرده باشد، البته مشخص است که دیدن این سگ نیازمند یک دید قوی و دارای قدرت و تمرکز عالی است. اگر نتوانستید این پازل تصویری را حل کنید، نگران نباشید. این تصویر می تواند آغاز یک تمرین برای شما باشد.برای دیدن پاسخ این تصویر می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

ببینید: سوارز برای هم تیمی شدن با مسی در اینتر میامی قراردادش را نهایی کرد

.

.

.

.

.

.

از دست ندهید: داستان زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ قسمت دوم

تست قدرت بینایی سگ2

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

تصویر استتار حیوانات در طبیعت

استتار حیوانات

برایتان جالب خواهد بود

کدوم یکی از این مادرهای داخل تصویر یک رباته و انسان نمی باشد؟

برای تقویت هوش: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم فرد میتونه قاتل باشه!؟

کدام یک از این دو مسافر در پایانه فرودگاه پول و جواهرات را از پیرزن دزدی کرده است؟

تست شخصیت: با انتخاب یک قطره باران بفهمید که آیا شما دارای روحیه معمولی هستید یا یک روحیه خودجوش دارید؟

آیا می توانید گربه را در کمتر از 15 ثانیه در بین سگ ها پیدا کنید؟ آماده برای شکست دادن زمان هستید؟

3 تفاوت بین دو تصویر سگ وجود داره ولی 99 درصد متوجه نمی شوند!

کدوم یکی از این 4 نفر داخل تصویر عمرشو داده به شما و دیگه زنده نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا