;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را تنها با حرکت دادن 2 کبریت در 15 ثانیه اندازه گیری کنید!

تست هوش با اصلاح دو حرکت: تست های هوش و پازل روش های عملی برای ارزیابی سطح تفکر و منطق ما هستند. این گونه چالش‌ها روز به روز در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر می‌شوند و به همه اجازه می‌دهند تا سرگرم شوند و مهارت‌های خود را بیازمایند.

امروز تست هوش با اصلاح دو حرکت را پیشنهاد می کنیم که مغز شما را به چالش می کشد. شما باید این معما را در کمتر از 15 ثانیه حل کنید: 32=9×5.

این نوع پازل بسیار سرگرم کننده است زیرا به همه اجازه می دهد تا با تلاش کمی رقابت کنند. هدف این است که در اسرع وقت به راه حل برسید تا بتوانید ببینید که آیا قادر به حل این نوع مشکل هستید یا خیر؟ به علاوه، می‌توانید با دوستانتان این کار را انجام دهید تا ببینید چه کسی در یافتن راه‌حل سریع‌تر است. بنابراین، آیا برای این چالش آماده هستید؟ مغز خود را روشن کنید و سعی کنید خطا را حل کنید!

جالبه ببینید: روانشناسی بیماری؛ ماه تولد بهت میگه مستعد چه مرضی هستی!

تصویر تست هوش با اصلاح دو حرکت

تست هوش با اصلاح دو حرکت 1

.

.

ببینید: آیا می توانید ارزش هر شکل را پیدا کرده و معادله ریاضی را در 12 ثانیه حل نمایید؟

.

برای حل تست هوش با اصلاح دو حرکت باید خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید. برای حل آن فقط می توانید 2 چوب کبریت را جابجا کنید . ما مطمئن هستیم که شما در این چالش خوب عمل خواهید کرد! اگر می خواهید با این چالش روبرو شوید، باید یاد بگیرید که ذهن و خلاقیت خود را توسعه دهید. شما باید عناصر موجود را مشاهده کنید و سعی کنید تعامل آنها را درک کنید. شما باید روی جزئیات تمرکز کنید، تکه های کوچک پازل که مهم ترین حل آنها خواهد بود. شما باید هوشمندانه فکر کنید و راه حل های بدیع پیدا کنید.

تست جدید: کدوم خانوم پرستار نیست و داره ادا و اطوار میاد؟

.

.

.

پاسخ تست هوش با اصلاح دو حرکت

حتمن ببینید: داستان ضرب المثل روزی که ماست تهرانی ها کیسه شد!

تست هوش با اصلاح دو حرکت 2

آیا تست هوش با اصلاح دو حرکت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت مترسک: متوجه شو ساکتی یا پرخاشگر!

داستان شرط عجیب ازدواج؛ پیشنهادی که پدر دختر داد!

نقاشی با نمد که خیلی واقعی شده اند+ عکس های جالب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا