;
سرگرمی

تست کف بینی را یکبار برای همیشه یاد بگیرید+ عکس

تست کف بینی یا خواندن کف دست به عنوان پیشگویی آینده شناخته شده است که در سراسر دنیا انجام می شود. خطوط کف دست شما در مورد شخصیتتان چه می‌گویند؟

کف بینی ریشه در طالع بینی هندی و پیشگویی روما دارد. هدف از انجام این کار ارزیابی شخصیت و آینده فرد به وسیله مطالعه و بررسی کف دست افراد است. خواه شما یک کف بین پر شور و علاقه باشید یا تنها به دنبال راهی برای سرگرمی و تفریح و گذراندن وقت خود و دوستانتان باشید، می توانید تنها با نگاه کردن به خطوط کف دست، کف بینی را یاد بگیرید

جالبه ببینید: روانشناسی بیماری؛ ماه تولد بهت میگه مستعد چه مرضی هستی!

تصویر کامل تست کف بینی ساده

 

تست کف بینی

 

درتست کف بینی می توانید ویژگی‌های شخصیتی مثل؛ هوش، نوع تفکر، سلامتی و زندگی عاشقانه ود را بر اساس خط زندگی، خط قلب، خط سرنوشت و خط سر خود بشناسید.

خطوط مختلف در کف دست ما ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی را نشان می دهد:

خط زندگی: زندگی و سلامت و همچنین مسیر فردی شما را نشان می‌دهد.

خط قلب: سطح عاطفی و رفتار احساسی شما و اینکه شما به عنوان یک فرد در روابط چگونه هستید، را نشان می‌دهد،

خط سرنوشت یا خط ثروت: نشان دهنده ثروت و شغل شما است.

خط سر: نشان دهنده قدرت فکری، فرآیند تفکر و مهارت‌های شما است.

حتمن ببینید: داستان ضرب المثل روزی که ماست تهرانی ها کیسه شد!

تست کف بینی

 1. خط زندگی شما در موردتان چه می‌گوید؟

اگر خط زندگی شما به شکل یک خط زندگی بلند و منحنی شکل که در انتها به شکل نیم‌داره درآمده است، نشان می دهد شما بسیار فرد مشتاق، ماجراجو، ورزشکار و پر جنب و جوشی هستید که هرگز تسلیم نمی‌شوید.

اگر خط زندگی شما یک خط زندگی کوتاه و کم عمق است، نشان می‌دهد که شما می‌توانید به راحتی تحت تاثیر قرار بگیرید. خط زندگی کوتاه نشان دهنده زندگی کوتاه نیست، بلکه نشان دهنده سطح انرژی پایین شما است. افرادی که خط زندگی کوتاهی دارند معمولا زود خسته می‌شوند و از کارها دست می‌کشند.

ببینید: آیا می توانید ارزش هر شکل را پیدا کرده و معادله ریاضی را در 12 ثانیه حل نمایید؟

اگر شما به جای یک خط دو یا چند خط زندگی داشته باشید، نشان می دهد شما به شدت فرد خوش‌بینی هستید و نشاط و سرزندگی مهم ترین ویزگی‌های شما هستند.

اگر خط زندگی شما یک خط مستقیم است که منحنی آن به چشم نمی‌آید، نشان می‌دهد شما فرد بسیار محتاط و مراقبی هستید که در زندگی خطر نمی‌کنید.

تست جدید: کدوم خانوم پرستار نیست و داره ادا و اطوار میاد؟

2. خط قلب شما در موردتان چه می‌گوید؟

اگر شما کف دست خود خط قلب بلندی دارید، نشان ‌میدهد شما در درک دوطرفه روابط خود موفق هستید و همکار و همراه خوبی برای زندگی و شراکت هستید.

اگر شما کف دست خود خط قلب کوتاهتر دارید، نشان دهنده عدم علاقه به عشق یا ناتوانی در بیان احساسات شما است. شما معمولا در این بعد از زندگی خود ضعف دارید و نیاز دارید که مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید.

اگر خط قلب شما به موازات خط سر شما قرار دارد، نشان می‌دهد عقل شما به احساس شما مسلط است و شما دچار طغیان‌های احساسی و عاشقانه نخواهید شد. شما فردی بالغ هستید که روبط پایدار دارد.

خط قلبی که از زیر انگشت اشاره شروع می‌شود نشان دهنده رضایت در زندگی عاشقانه شما است.

خط قلب که از زیر انگشت وسط شروع می‌شود نشان دهنده نگرش خودخواهانه شما در روابطتان است.

خط قلبی که بین انگشت وسط و انگشت حلقه شروع می‌شود، نشان می‌دهد که شما فردی هستید که به راحتی عاشق می‌شود و به راحتی از عشق فارغ می شود.

۳. خط سرنوشت شما در موردتان چه می‌گوید؟

یک خط سرنوشت پررنگ و مستقیم نشان دهنده بخت و اقبال خوب در شغل و مسائل مالی است. صاحب این خط سرنوشت از سنین پایین ثبات پیدا می‌کند و خیلی زود در جای درست و درمیان افراد درستی قرار می‌گیرد.

خط سرنوشت ضعیف و کم عمق نشان دهنده این است که شما فردی هستید که برای رسیدن به موفقیت و ثروت بایستی مبارزه کنید و سختی ها و نامیدی‌های زیادی را پشت سر بگذارید. با این وجود ممکن است به چیزی که لیاقتش را دارید نرسید.

خط سرنوشتی که از خط زندگی سرچشمه می‌گیرد، سطوح بالای استقلال، جاه طلبی و اعتماد به نفس را نشان می‌دهد.

وجود دو خط سرنوشت نشان دهنده وجود بیش از یک منبع درآمد است. یک فرد معمولاً یک کار جانبی انجام می‌دهد یا دو حرفه را به طور همزمان دنبال می‌کند.

۴. خط سر شما در موردتان چه می‌گوید؟

وجود یک خط سر پررنگ و بلند نشان‌دهنده روشن فکری، قاطعیت، حافظه عالی، هوش زبان زد، شهود پر قدرت، اراده قوی و هوشمندی شما است. شما توانایی خودآموزی زیادی دارید و در مواقع دشوار واکنش‌های مناسبی نشان می دهید.

داشتن خط سر کوتاه در کف دست، نشان‌دهنده این است که شما تفکر پراکنده و مشکل در تمرکز کردن دارید. شما فردی عملگرا هستید و کمتر می‌توانید ذهن خود را روی چیزی به مدت طولانی متمرکر کنید.

داشتن خط سر جدا از خط زندگی در کف دست نشان دهنده شخصیت ماجراجو و کاوشگر است. این افراد اشتیاق زیادی برای به زندگی دارند و دوست دارند به دنبال علایقی باشند که ماجراجویانه است.

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت مترسک: متوجه شو ساکتی یا پرخاشگر!

نقاشی با نمد که خیلی واقعی شده اند+ عکس های جالب

3 اشتباه در تصویر وجود داره اگه گفتی کجاها؟

حکایت زن بسیار زیبا و قاضی هوسباز!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا