;
سرگرمی

کدام زندانی تازه وارد است؟ معمایی که پوآرو هم نتوانست حل کند!

سوال هوش زندانی جدید: کدام زندانی تازه وارد است؟ معمایی که پوآرو هم نتوانست حل کند!  در سوال هوش تصویری امروز 4 زندانی را مشاهده می کنید. شما اگر واقعا باهوش هستید باید به ما بگویید که کدام یک از این افراد یک زندانی جدید تازه وارد است؟

ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. و اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

 

حالا بیایید و با هم با دقت به تصویر سوال هوش زندانی جدید نگاهی

بیندازیم

 

این مطلب رو از دست نده: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

سوال هوش زندانی جدید-کدام زندانی تازه وارد است؟

نتیجه تست سوال هوش زندانی جدید در پایین صفحه

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

.

.

.

.

.

سوال هوش زندانی جدید-جواب تست

جواب سوال هوش سوال هوش زندانی جدید:

 (مردی که دم در ایستاده)، مشخصاً تازه وارد زندان شده است.

A به وضوح قبلاً به آن عادت کرده است و می داند که جایی نمی رود و از زمان خود برای وزنه برداری استفاده می کند. سی مدت زیادی آنجا بوده که عقلش را از دست داده است، و D امید خود را از دست داده است، به همین دلیل است که او بسیار مضطرب است.

ساسان یکی از کاربران خوب ما جواب جالب و کامل تری به این تست داده: اون که به در چسبیده تازه وارده، دلیلش اینه که سر دیگر زندانی ها را تراشیدن، ولی سر او هنوز تراشیده نشده.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

نظر شما در مورد این مسابقه چیست؟

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر فرو نرفت، نگران نباشید. علاوه بر این تست، انواع دیگری از ویروس ها بین چالش ها و چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک زیر را دنبال کنید: بخش سرگرمی گفتنی، و تمام. منتظر چی هستی؟

تست بصری چیست؟

تست بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، چالش های بصری یا پازل های منطقی شناخته می شوند.

لینک های مرتبط: 

سوال هوش: تونی کدام در را انتخاب کند تا سالم از این خانه خارج شود؟

 قاتل معلم چه کسی است؟

 اگر باهوشی بگو چه کسی قاتل است؟

سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اونکه به در چسبیده تازه وارده و دلیلش اونایی که نوشتین نیست! دلیلش اینه که سر دیگر زندانی ها را تراشیدن، ولی سر او هنوز تراشیده نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا