;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آرایش خانم های شاغل:اگه وقت نداری اینجوری سریع و زیبا حاضر شو!+ ویدیوی آموزش

آرایش خانم های شاغل: خانم های شاغل که بیرون از محیط خانه کار می کنند هر روز صبح باید زمانی را به آرایش کردن اختصاص دهند و آرایشی ملایم و طبیعی داشته باشند.

اما واقعا صبح زود بیدار شدن و اختصاص زمان طولانی به آرایش و زیبایی صورت کار هر کسی نیست! ما صبح ها خواب آلود و خسته هستیم اما می خواهیم مرتب و آراسته به نظر برسیم. این کار ممکن است!

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

ترفندهای آرایشی به آن ها کمک میکند تا در کمترین زمان با چهره ای آراسته آماده رفتن به محل کار شوند . نمونه هایی از این ترفندهای آرایشی را در ادامه این بخش از دنیای مد و زیبایی مجله گفتنی مشاهده میکنید.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

آرایش خانم های شاغل در سریع ترین زمان ممکن!

 

این هم جالب است: 14 تا از کاربردهای وازلین در زیبایی که شما را متعجب خواهد کرد!

1- نکته هایی در مورد انتخاب کرم پودر مناسب

کرم پودر مناسب برای آرایش خانم های شاغل

کرم پودر سبک همراه با مرطوب کننده:

برای شروع آرایش ابتدا بهتر است یک کرم پودر مناسب انتخاب کنیم . کرم پودر سطح صاف و یکنواختی را روی صورت ایجاد می کند و موجب می شود وسایل آرایشی دیگر بهتر دیده شوند . بی دقتی در انتخاب و مصرف کرم پودرها نمادی از کمی تجربه و ناشی گری است پس بهتر است یک کرم پودر خوب انتخاب نمایید.

خانم های شاغل می توانند کرم پودرهایی را انتخاب کنند که حاوی مرطوب کننده هستند . این کرم پودرها سبک هستند و گاهی دارای محصولات حفاظتی در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید نیز می باشند . قدرت پوشانندگی این محصولات زیاد نیست.

اینم ببین: 8 افسانه های زیبایی رایج که نباید باور کنید!

کرم پودر بدون چربی:

خانم های شاغل می توانند برای طبیعی به نظر رسیدن پوستشان و چرب به نظر نرسیدن پوست ، از کرم پودرهای مایع فاقد چربی استفاده کنند . این کرم ها از بروز آکنه نیز جلوگیری می کنند.

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

کرم پودر ضدپیری:

کرم پودرهای ضدپیری که با علائم پیری پوست مبارزه می کنند بر پایه چربی ساخته شده اند و سطح پوست را یکنواخت و عاری از چین و چروک نشان می دهند . این کرم پودرها برای پوست های چرب مناسب نیستند.

طریقه استفاده از کرم پودر :

برای اینکه پوستتان در ساعات کاری زیبا و طبیعی به نظر برسد ، کرم پودر را روی مرکز صورت بزنید و سپس آن را به سمت گوش ترکیب و محو کنید. از اسفنچ های آرایشی مدل مخروطی یا تخم مرغی شکل برای کرم پودر زدن استفاده کنید. قبل از استفاده، اسفنج آرایشی را کمی با آب مرطوب کنید و سپس از آن برای ترکی ب کردن کرم پودر روی پوست استفاده نمایید.

اینم جالبه: ترفندهای مهم برای پوشاندن چروک با آرایش: کرم پودر نزنید!

2- آرایش خانم های شاغل: آرایش ابرو

آرایش ابرو برای خانم های شاغل

ابروهای مرتب در ظاهر خانم ها بسیار تاثیرگذار است ، اگر شاغل هستید همیشه ابروهای خود را اصلاح و مرتب کنید و از رنگ های روشن برای ابروهایتان استفاده کنید تا چهره باز تر و جوان تر به نظر برسد. قبل از رفتن به محل کار سریع با سایه ابرو قسمت های خالی ابروی خود را با سایه ابرو پر کنید تا زیباتر به نظر برسید.

اینم جالبه: چگونه آکنه را با آرایش بپوشانیم؟

3- از بین بردن سیاهی زیر چشم

برای از بین بردن سیاهی های زیر چشم باید قبل از کرم زدن, زیر چشم ها را با کانسیلر پوشش دهید تا سیاهی ها را بپوشانید سپس کرم بزنید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

4- فر کردن مژه ها

برای داشتن چشمان زیباتر اگر فرصت کافی برای آرایش چشم ندارید ،فر کردن مژه ها را فراموش نکنید زیرا تنها با فر کردن مژه هایتان چشمانی گیرا و زیبا خواهید داشت.

5- مژه های ضخیم و پرپشت

خانم های شاغل که وقت کمی برای آرایش چشم دارند، برای پرپشت شدن سریع مژه ها می توانند قبل از ریمل زدن کمی پودر بچه به مژه هایشان بزنند و سپس از ریمل استفاده کنند . با امتحان این ترفند مژه هایتان پر پشت تر از همیشه دیده می شود.

6- آرایش خانم های شاغل: طریقه زدن سریع رژگونه

طریقه زدن سریع رژگونه برای خانم های شاغل

برای داشتن گونه های برجسته و زیبا ، کمی رژ گونه به گونه خود بزنید و آن را تا خط رویش موها پخش کنید و از رنگ رژ گونه هایی استفاده نمایید که برای محیط کار مناسب باشد . در صورت نداشتن فرصت می توانید از این آرایش گونه چشم پوشی کنید.

7- خانم های شاغل اینگونه رژ بزنید

برای مرتب به نظر رسیدن حتما به لبهای بی رنگتان نیز رنگ دهید و از یک رژلب درخشان و رژلب هایی که جیغ نباشند و برای محیط اداری مناسب باشند مانند رژلب های کالباسی، صورتی و… استفاده کنید . این رنگ ها در کل ظاهرتان تاثیرگذار است و احساس خوبی به وجود می آورد.

اگر رژلب هایتان نیز شکسته ، آنها را دور نریزید, بلکه آن ها را با قاشق روی حرارت بگیرید و ذوب کنید و سپس داخل یک ظرف در دار کوچک نگهداری کنید.

8- آرایش خانم های شاغل: آرایش مو

خانم های شاغل برای اینکه همیشه تمیز و مرتب باشند و بوی خوبی بدهند ، باید نظافت را رعایت نمایند و به حمام بروند . اما گاهی اوقات پیش می آید که آنها فرصتی برای حمام کردن ندارند ، بهترین کار برای مرتب بودن و سریع آماده شدن استفاده از شامپو و نرم کننده خشک است.

استفاده از شامپوهای خشک در زمانی که فرصتی برای حمام رفتن و مرتب کردن موهایتان ندارید، چربی اضافی مو را از بین می برد و بر حجم موها می افزاید و رایحه ای بی نظیر هم به موهایتان می بخشد.

خانم های شاغل بهتر است موهای خود را در محیط کار در پشت سر کنند و بالا ببندند.

موهای که ریشه آنها رنگ نشده و باقی رنگ شده است ، ظاهر افراد را نامرتب نشان می دهد پس اگر ریشه موهای شما بلند شده و رنگ ندارد، حتما آن قسمت را مجدداً رنگ کنید.

برای جوان تر به نظر رسیدن چهره تان ، موهای سفید خود را رنگ کنید.

لباس های تان باید مرتب باشد

اگر خواهان آن هستید که در محیط کار خود، زیبا و مرتب به نظر برسید ، حتما لباس های خود را قبل از پوشیدن اتو کنید و در صورت کثیف شدن آنها را بشویید . کفش های شما نیز باید همیشه تمیز و واکس خورده باشد زیرا افراد قبل از دیدن چهره تان چشمشان به کفش های شما می افتد.

همیشه آراسته و مرتب باشید، آراستگی و آرایش فقط مختص صورت نیست بلکه شما باید همیشه لباس های تمیز بپوشید و بوی خوبی بدهید . قبل از رفتن به محل کار از عطرهای ملایم استفاده کنید و هیچگاه در استفاده از عطر، اغراق نکنید، زیرا این کار سبب می شود که دیگر همکاران ناراضی باشند و اذیت شوند.

اگر می خواهید سریعتر آماده شوید …

برای اینکه صبح زودتر از همیشه آماده شوید ، شب قبل 5 دقیقه زمان بگذارید و لباس هایی که قرار است فردا بپوشید را آماده کنید. همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی تان را که روزانه از آنها استفاده می کنید در دسترس قرار بدهید تا وقتی برای یافتن آنها صرف نکنید و بتوانید سریع آماده شوید.

 

مطالب مفید دیگر:

حتما ببینید: رفع خشکی پوست در زمستان: برای داشتن پوست تمیز و نرم، بعد از شستن صورت اینکارها را انجام دهید!

این 8 کار را نکنید وگرنه دمده به نظر می رسید!

فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

مراقبت از مو در فصل پاییز را یاد بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا