;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

5 بهترین روش لایه برداری لب؛ اگر لب هات پوسته پوسته میشه!

بهترین روش لایه برداری لب: خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها مساله رایجی است که معمولا در اثر تغییرات آب و هوا، اشعه ماوراء بنفش خورشید، مراقبت نادرست و استرس اتفاق می افتد. پیروی از یک روتین مراقبت از لب به شما کمک می کند تا لب هایی نرم و لطیف داشته باشید. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

لایه برداری یکی از موثرترین روش ها برای خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست است که به رفع خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی لب ها کمک کرده و موجب نرمی و لطافت آنها می شود. برای یافتن بهترین لایه بردار لب، نیازی نیست ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کنید.

بهترین روش لایه برداری لب، شما می توانید به کمک چند ماده پرکاربرد و در دسترس یک اسکراب لایه بردار لب خانگی بسازید. در ادامه با آموزش ساخت پنج لایه بردار خانگی لب با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: شیت ماسک کره ای: پوست صورت تا عید از کدری در میاد+ طرز تهیه

بهترین روش لایه برداری لب1

1- اسکراب قهوه و روغن زیتون

بهترین روش لایه برداری لب، قهوه یک ماده عالی برای لایه برداری لب ها است که منافذ را از هر گونه آلودگی عمیقا پاکسازی می کند. روغن زیتون نیز دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و موجب تغذیه و نرمی لب ها خواهد شد. یک قاشق غذاخوری قهوه را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و آن را به مدت 2 الی 3 دقیقه به آرامی بر روی لب هایتان ماساژ دهید.

2- اسکراب عسل و شکر

بهترین روش لایه برداری لب، ترکیب عسل و شکر یکی از بهترین لایه بردارهای خانگی است که علاوه بر از بین بردن سلول های مرده لب و لایه برداری، به حجم دهی لب ها نیز کمک می کند. شکر یک ساینده طبیعی و عسل یک مرطوب کننده طبیعی است و ترکیب این دو موجب برجسته شدن لب ها و باز شدن رنگ آنها خواهد شد. یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چایخوری شکر را با یکدیگر مخلوط کنید و آن را به آرامی روی لب هایتان ماساژ دهید تا دانه های شکر ذوب شوند.

3- اسکراب شکر و آبلیمو

بهترین روش لایه برداری لب، شکر علاوه بر خاصیت لایه برداری، حاوی خواص روشن کنندگی طبیعی پوست است و به از بین بردن رنگدانه ها و تیرگی لب کمک می کند. آب لیمو نیز به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C به باز شدن رنگ لب ها کمک می کند. یک قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق چایخوری آب لیمو را با یکدیگر مخلوط کنید و لب هایتان را به کمک این مخلوط و با حرکات دایره ای ماساژ دهید.

4- اسکراب پودر کاکائو و روغن بادام

بهترین روش لایه برداری لب، روغن بادام حاوی ویتامین E بوده و موجب نرمی و هیدراته شدن لب ها می شود. پودر کاکائو نیز یک لایه بردار ملایم است که به نرم تر و حجیم تر شدن لب های شما کمک می کند. یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو را با یک قاشق غذاخوری روغن بادام مخلوط کنید و با آن به مدت 5 دقیقه لب هایتان را ماساژ دهید.

5- اسکراب روغن نارگیل و نمک صورتی

بهترین روش لایه برداری لب، روغن نارگیل حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی بوده و علاوه بر برطرف کردن مشکل ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن لب ها، براقیت و لطافت خاصی به آنها می بخشد. نمک صورتی هیمالیا نیز حاوی خاصیت لایه برداری بوده و مشکل خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها را برطرف می کند. یک قاشق چایخوری نمک صورتی را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و آن را به مدت چند دقیقه به آرامی بر روی لب هایتان ماساژ دهید. ماساژ لب ها را به آرامی انجام دهید، زیرا ممکن است در اثر برخورد نمک دچار خراش شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود

مدل آرایش و لباس عروس متفاوت در کشورهای دیگر+ عکس

عکس های جالب از تاریخچه اندام زنان ایرانی که تا حالا ندیدی!

اگر موهای وز داری از روغن هسته انار با این روش استفاده کن!

بهترین لباس برای شب یلدا؛ شب یلدا چی بپوشم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا