;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ماسک صورت خانم های کره ای اگر می خواهید تا عید پوستی صاف و براق داشته باشید!

ماسک صورت خانم های کره ای: پوست شفاف زنان کره ای چیزی‌ست که نسل‌به‌نسل در خانواده‌های کره‌ای گشته و از مادر به دختر رسیده است. در این مقاله به تکنیک های مراقبت پوست زنان کره ای می پردازیم، پس خواندن ادامه مطالب را از دست ندهید.

داشتن پوست صاف و شفاف مانند زنان کره ای آرزوی همه خانم هاست. علت پوست زیبای کره ای ها ترفندهای خاصی است که برای مراقبت از پوستشان انجام می دهند. احتمالاً شما هم متوجه شده اید که کره‌ای‌ ها پوست بی نقصی دارند. آن ها برای سالم نگهداشتن پوستِ خود اقدامات زیادی انجام می‌ دهند؛ اما سؤال اینجاست که این اقدامات چیست. در این قسمت از مد و زیبایی مجله گفتنی ما را همراهی کنید تا ماسک هایی که کره ای ها از آن برای سلامت و زیبایی پوست خود استفاده می‌ کنند را به شما معرفی کنیم.

جالب است: راهکارهای ساده زیبایی تا عید نوروز: چطوری تا قبل از عید جذاب تر و زیباتر شویم؟

ماسک صورت خانم های کره ای

ماسک عسل و زردچوبه

ماسک صورت خانم های کره ای: یک قاشق غذا خوری عسل، مقدار کمی زردچوبه و به میزان لازم شیر را با یکدیگر ترکیب کرده و به صورتِ خود بزنید و بعد از 15 دقیقه صورت تان را با آب ولرم بشویید.

حتما امتحان کنید: خط چشم طبیعی در منزل بسازید، نتیجه واقعا جذاب و هیجان انگیز است!

ماسک شیر و ژلاتین

ماسک صورت خانم های کره ای: یک قاشق غذاخوری پودر ژلاتینِ بدون مزه را با دو قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید؛ سپس ترکیبِ به دست آمده را کمی حرارت داده و آن را به صورت تان بزنید و بعد از 15 دقیقه بشویید.

حتما ببینید: با این دو روش ساده از ترک پا نجات پیدا می کنید!

ماسک اوتمیل (جودوسر)

ماسک صورت خانم های کره ای: یک قاشق غذاخوری اوتمیل را با یک قاشق غذاخوری شیر و عسل ترکیب کنید و آن را به صورت تان بزنید؛ سپس به آرامی اسکراب کنید و بعد صورت خود را آبکشی کنید.

ماسک شکر قهوه ای و عسل

ماسک صورت خانم های کره ای: یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید؛ سپس آن را به صورت تان بزنید و صبر کنید تا خشک شود و بعد آن را بشویید.

خیلی کاربردی:جلوگیری از ریزش مژه: اگر بعد از اکستنشن مژه هایتان کم پشت شده است این کارها را انجام دهید

ماسک ماست

ماسک صورت خانم های کره ای: یک قاشق غذا خوری ماست، اوتمیل و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید؛ سپس آن را به صورت تان بزنید و بعد از 15 دقیقه پوست را کاملا شستشو دهید.

روتین پوست علاوه بر استفاده از ماسک صورت خانم های کره ای:

کره‌ای‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید با پوست به ملایم‌ترین شکل رفتار کرد و برای مراقبت از آن از مواد طبیعی بهره برد. کره‌ای‌ها معتقدند که پوست صورت باید حالت شیشه‌ای داشته باشد و راز زیبایی پوست زنان کره ای در جادو یا اکسیر خاصی خلاصه نمی‌شود. جوانی پوست زنان کره‌ ای و شیشه‌ای‌بودن آن، رعایت یک روتین مراقبتی‌ست که می‌تواند پوست را آبرسانی، تقویت و محافظت کند.

شستن روزانه صورت با آب سرد است. آب، اندک‌آلودگی‌هایی را که در طول شب روی صورت می‌نشیند از بین می‌برد و همچنین پوست را هیدراته نگه می‌دارد.

همچنین بخوانید: آرایش با لباس مشکی باید چگونه باشد؟ با این ترفندها حسابی جذاب می شوید!

استفاده از تونر و سرم مانند ماسک صورت خانم های کره ای مهم است

برای متعادل‌کردن سطح pH پوست، استفاده از تونر بسیار مهم است. برای خشک و کم‌آب‌نشدن آن استفاده از تونر است. تونر بیشتر به جذب محصولات بعدی که استفاده می‌کنید، کمک می‌کند.

اسانس، ترکیبی بین تونر و سرم است. مواد تشکیل‌دهنده اسانس‌ها مواد مغذی هستند که نقش مهمی در سلامت پوست مانند ماسک صورت خانم های کره ای دارند. اسانس، پوست را آبرسانی و به گردش سلولی برای داشتن پوستی جوان کمک می‌کند. زمانی که پوست شدیدا به کمک نیاز دارد، می‌توانید از آمپول برای مدت‌زمان محدودی به‌عنوان تقویت‌کننده استفاده کنید.

کرم دور چشم در کنار استفاده از ماسک صورت خانم های کره ای

اگر دقت کرده باشید پوست اطراف چشم زنان کره‌ای صاف و درخشنده است. برای داشتن این طراوت و شادابی، استفاده از کرم دور چشم جزء جدانشدنی روتین پوست زنان کره‌ای‌ در کنار استفاده از ماسک صورت خانم های کره ای است.

پوست اطراف چشم شما نازک‌تر و حساس‌تر است. همچنین مستعد علائم پیری از جمله خطوط ریز، پف و تیرگی‌ست. یک کرم دور چشم خوب می‌تواند ناحیه اطراف چشم را روشن، صاف و محکم کند اما مشکلات را به‌طور کامل برطرف نمی‌کند.

مرطوب کردن پوست معادلی مثل ماسک صورت خانم های کره ای است

مرطوب‌کردن روزانه برای پوست سالم حیاتی‌ست. با این حال برخی آن را به‌عنوان یک عادت زیبایی‌شناختی می‌شناسند. پوست ما بزرگ‌ترین عضو بدن است و برای جوان‌ماندن و سالم‌بودن، نیاز به توجه منظم دارد.

استفاده منظم از لوسیون و مرطوب‌کننده باید بخشی از رژیم مراقبت از پوستی خوب باشد. برای محافظت از پوست در طول روز، لوسیونی با ویتامین‌های فراوان و SPF 15 انتخاب کنید. همچنین از لوسیون‌هایی استفاده کنید که فاقد چربی باشند و منافذ پوست را مسدود نکنند.

مهم‌ترین زمان استفاده از مرطوب‌کننده بعد از حمام، اصلاح یا لایه‌برداری‌ست. مرطوب‌کردن پوست بعد از حمام بسیار مهم است؛ زیرا آب داغ تمام رطوبت و روغن را از پوست شما خارج و پوست را خشک می‌کند.

بخور دادن صورت در کنار ماسک صورت خانم های کره ای

افراد از تکنیک‌های مختلفی برای آبرسانی و پاک‌سازی پوست خود استفاده می‌کنند. برخی افراد به دنبال بهترین پاک‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های صورت برای تامین رطوبت پوست هستند و برخی دیگر از آب و بخار آب برای پاک‌سازی صورت استفاده می‌کنند.

بخوردادن صورت به‌صورت هفتگی‌ بسیار مهم است. بخوردادن صورت باعث ازبین‌رفتن آلودگی‌های پوست می‌شود و صورت شما را آماده جذب محصولات دیگر مانند انواع ماسک و سرم می‌کند.

نکته ای مهمتر از ماسک صورت خانم های کره ای

نکته اصلی پوست شفاف زنان کره ای پایبندبودن به انجام روتین روزانه و استفاده از محصولات مراقبت از پوست است. آن‌ها می‌دانند که پوست مانند یک موجود زنده نیاز به مراقب دارد و با توجه مداوم به پوست و استفاده منظم از محصولات پوستی، می‌توانند برای مدتی طولانی صاحب پوستی شیشه‌ای باشند.

مطالبی که دیگران در حال خواندن آن هستند:

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

سم زدایی کبد: جگرتان را با این ترکیبات خاکشیر تازه کنید!

معجون آلو چربی شکم و پهلو را آب می کند به شرطی که به این روش درست کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا