;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

کوچک کردن بینی بدون جراحی: روش فوق العاده عجیب زنان چینی که باید ببینید!

کوچک کردن بینی بدون جراحی: روش های عجیب و غریب خانم های چینی در حوزه زیبایی این روزها ترند شده که دیدن آن ها خالی از لطف نمی باشد. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.
این روزها جراحی پلاستیک بسیار محبوب تر از قبل شده، اما زنان به دنبال راهی کم خطرتر برای داشتن یک بینی زیبا هستند که به آن ها اجازه دهد موقتی بینی خود را به شکل مطلوب تبدیل کنند.

از دست ندهید: پاک کردن آرایش چشم را درست و اصولی انجام دهید تا از چروک دور چشم جلوگیری شود

کوچک کردن بینی بدون جراحی و موم میکرو کریستال در آسیا – به ویژه در چین – به مدت چند سال مورد استفاده قرار گرفته است، اما به تازگی در دنیای غرب محبوبیت پیدا کرده و به لطف مشتاقان آرایش در اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود. تصاویری از زنان که تکه هایی از مواد سفید،شبیه گل رس را روی بینی خود می زنند تا شکل خود را به نحوه چشمگیری تغییر دهند وجود دارد که بعدها تجزیه و تحلیل کار آن ها در شبکه اجتماعی شروع شد و تعجب همه را برانگیخت.

خیلی جالبه: باهوش‌ ترین زنان و مردان متولد کدام ماههای سال هستند؟

کوچک کردن بینی بدون جراحی:

با توجه به نکس شارک، این اثرات ویژه پس ازتصفیه وازلین به دست می آید. به پوست انسان می چسبد و به نظر می رسد که به شکل مطلوب شکل می گیرد، اگرچه نتیجه کار بینی موقتی بستگی زیادی به مهارت فردی که موم را می زند دارد. برخی از ویدئوهایی که به صورت آنلاین پخش می شود، آرایش زنان را نمایش می دهد که شبیه به سحر و جادو بینی هستند، اما یک هنرمند آرایشی ادعا می کند که با تمرین کافی، هر کس می تواند از موم میکرو کریستال استفاده کند تا به طور موقت چهره مختلف صورت را تغییر دهد.

خیلی جالبه: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

کوچک کردن بینی بدون جراحی و به صورت موقتی:

متخصص حرفه ای آرایش گفت:” می توانید شکل هر چیزی را روی صورت خود، مانند بینی، استخوان ابرو، چانه و غیره را تغییر دهید. این کار نیاز به تمرین دارد و خیلی سخت نیست آن را گلوله و یا نواری کرده و فقط از مقدار کمی موم استفاده کنید – بسته به جایی که آن را قرار می دهید – و سپس آن را روی پوست فشار دهید تا شکل دل خواه خود را شکل دهید.”

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

زمانی که شکل دلخواه درست شد می توانید با استفاده از انگشت و کمی آب و یا وازلین، لبه های وکس را با پوست خود ترکیب کنید.”
هنگامی که این کار را انجام دادید تنها کاری که باید کنید، استفاده از کرم زیر ساز برای تطابق با رنگ صورت تان است.
در حالی که موم میکرو کریستال اغلب برای تغییر شکل بینی به طور موقت مورد استفاده قرار می گیرد، برخی از زنان نیز آن را روی چانه میزنند تا آن را برجسته تر کنند.

مطالب جالبی که باید ببینید:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

چرا ریزش مو در زنان چاق بیشتر است؟ راه مقابله چیست؟

نکات طلایی برای داشتن پوستی شفاف بدون اینکه پولی خرج کنید!

علت زود سفید شدن مو: چرا بعضی ها موهایشان زود سفید می شود و چه باید کرد؟

حتما ببینید: تست هوش سخت و چالشی: کدام زن 5 تا بچه دارد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یک =

دکمه بازگشت به بالا