;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

7 بهترین کشور برای مهاجرت از نظر امنیت، رفاه و کیفیت زندگی

بهترین کشور برای مهاجرت: آیا تصمیم به مهاجرت دارید، میخواهید شانس دوباره ای را امتحان کنید، با انتخاب درست شانس موفقیت خود را بیشتر کنید، فرآیند مهاجرت معمولا سخت و غیرقابل پیش بینی است. همیشه گزینه دومی نیز در نظر داشته باشید. ما در این مقاله ۷ کشور عالی برای زندگی را معرفی می کنیم. امنیت، رفاه و کیفیت زندگی ملاک انتخاب این کشور ها بوده است.

۷. استرالیا

استرالیا با ۲۴ میلیون جمعیت کشور بسیار ثروتمندی است. خدمات رفاهی در استرالیا گسترده و با کیفیت است. سازمان های بین المللی زیادی در استرالیا فعالیت دارند. یکی از مقاصد اصلی مهاجران ایرانی است.

بهترین کشور برای مهاجرت1

۶.اسپانیا

اسپانیا کشور زیبا و تاریخی است. بیشتر مهاجران در اسپانیا از کشورهای رومانی، آرژانتین، اکوادور، آلمان، فرانسه و مراکش هستند.

بهترین کشور برای مهاجرت2

۵. فنلاند

فنلاند امن ترین کشور دنیاست. اگر امکانات کانادا یا نروژ برای شما کم است حتما فنلاند را بررسی کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت3

۴. نروژ

نروژ کشوری صلح طلب و بسیار پاکیزه است، تحصیل رایگان در دانشگاه نیز فراهم است. قوانین مهاجرت به نروژ کمی سخت است ولی کشور به این زیبایی ارزش امتحان کردن را دارد.

بهترین کشور برای مهاجرت4

۳. امارات متحده عربی – دوبی

مهمترین نکته در مورد دوبی عدم پرداخت مالیات است! آمار جرم و جنایت خیلی پایین است، اقتصاد پویا دارد. آمار فساد در امارات متحده عربی بسیار پایین است و مکان مناسبی برای زندگی می باشد. نزدیکی به ایران نیز یکی از مزیت های دوبی می باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت5

۲. کانادا

کانادا بهشت مهاجران است، مردم کانادا به وجود مهاجر از کشور های مختلف عادت دارند، کانادا کشور ثروتمندی است، آمار جرم و جنایت بسیار پایین دارد و کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالاست. کانادا نیز مهاجران ایرانی زیادی را پذیرفته است.

بهترین کشور برای مهاجرت2

۱. سوئد

سوئد در کنار کانادا و سوئیس بهترین کشور برای مهاجران است، درحال حاضر ۱۰% کل جامعه سوئد مهاجر هستند و تعداد زیادی ایرانی مقیم سوئد است.

بهترین کشور برای مهاجرت1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا