;
تازه ها

همه چیزهایی که درباره سوپرلیگ جدید اروپا باید بدانید

سوپرلیگ جدید اروپا: یک پیشنهاد جدید برای سوپرلیگ در بخش مردان اروپا رونمایی شده است که ساختاری نوسازی شده را با هدف ایجاد یک چشم انداز رقابتی و پویا فوتبال در سراسر اروپا ارائه می دهد. این رقابت دارای یک هرم پاناروپایی با سه دسته است: لیگ ستارگان، لیگ طلایی (هر دو با 16 باشگاه) و لیگ آبی (شامل 32 باشگاه). شرکت بر اساس شایستگی ورزشی است و هیچ عضو دائمی در لیگ وجود ندارد. سالانه صعود و سقوط بین لیگ ها وجود خواهد داشت . با این حال، صعود به لیگ دسته سوم آبی منوط به عملکرد لیگ داخلی است.

باشگاه‌ها در بازی‌های خانگی و خارج از خانه که در گروه‌های هشت تیمی سازماندهی شده‌اند، شرکت خواهند کرد و حداقل 14 مسابقه در سال را انجام می دهند. در پایان فصل، یک مرحله حذفی قهرمانان هر لیگ و باشگاه هایی را که قرار است صعود کنند مشخص می کند. این پیشنهاد تضمین می‌کند که روزهای تقویم مسابقات فراتر از رقابت‌های موجود افزایش نمی‌یابد و مسابقات وسط هفته تقویم لیگ داخلی را مختل نمی‌کند. در سال افتتاحیه، باشگاه ها بر اساس معیارهای عملکرد شفاف تیمی انتخاب خواهند شد.این رقابت ها در بخش بانوان نیز با دو لیگ 16 تیمی برگزار می شود.

سوپرلیگ جدید اروپا

شرکت توسعه ورزش A22 که در پشت صحنه پروژه سوپر لیگ اروپا کار می کند بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده بود: “این چشم انداز مبتنی بر مشورت گسترده با طیف گسترده ای از ذینفعان فوتبال در سراسر اروپا است و بر اساس اصول اصلی ما از جمله مشارکت مبتنی است. در شایستگی ورزشی (و) بدون عضو دائمی.

باشگاه‌های شرکت‌کننده سوپرلیگ جدید اروپا در لیگ‌های داخلی خود باقی می‌مانند که پایه و اساس فوتبال اروپا باقی می‌ماند. اکنون که باشگاه‌ها می‌توانند آینده خود را در سطح اروپا تعیین کنند، ما مشتاقانه منتظر تعامل بیشتر با مجموعه گسترده‌ای از ذینفعان فوتبال برای دستیابی به هدف همه رقابت‌های ورزشی بزرگ هستیم. ”

طرح سوپرلیگ جدید اروپا

ذکر این نکته ضروری است که تصمیم دیوان عدالت اروپایی به طور خودکار بازگشت سوپر لیگ اروپا را تضمین نمی کند. آینده رقابت نامشخص است و پیامدهای واقعی این حکم احتمالاً در طول زمان آشکار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا