;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

مردان هوسباز را از صد کیلومتری بشناسید

مردان هوسباز را از صد کیلومتری بشناسید! آیا نمی‌دانید مردی که با او قرار می‌گذارید قصد بازی با شما را دارد یا خیر؟ در حالی که ممکن است شما واقعا او را دوست داشته باشید، به دنبال تعهدی جدی در رابطه باشید و آینده خود را با او تصور کنید.

شما بایستی ابتدا بتوانید تشخیص دهید آیا او یک مرد هوس باز است یا خیر. هرچند به ظاهر او مرد کاملی به نظر می‌رسد، اما هشت نشانه کلیدی وجود دارد که می‌تواند به شما در تشخیص آن کمک کند. با بخش سبک زندگی مجله گفتنی همراه باشید.

حتما امتحان کنید: طرز تهیه همبرگر خانگی و لذیذ در نیم ساعت: بهترین گزینه برای تجربه فست فود کم ضرر!

نشانه های مردان هوسباز که باید بدانید:

همیشه با تلفن مشغول است

مردان هوسباز: یکی از نشانه‌های واضحی که نشان می‌دهد او با شما بازی می‌کند، مشغول بودن همیشگی‌اش با تلفن است. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که او همیشه با تلفن همراه خود سرگرم است، لبخند می‌زند، می‌خندد و عکس می‌فرستد، باید بدانید که شما تنها فرد زندگی او نیستید.

وقتی با هم قرار می‌گذارید و او به جای با شما بودن سرگرم تلفن خود می‌باشد یعنی او یک مرد هوس باز است.

از دست نده: پسری که قصد ازدواج ندارد را چطور بشناسیم؟!

هیچ آینده مشترکی را با شما ترسیم نمی‌کند

یکی دیگر از نشانه‌های اصلی این که با یکی از مردان هوسباز وارد رابطه شده اید، آینده نامعلومی است که او هرگز در موردش فکر نمی‌کند.

در حالی که به عنوان یک زوج دوست دارید برنامه سفر بچینید، در مورد امیدها، رویاها و اهداف آینده مشترک خود صحبت کنید، اما او هیچ اشتیاقی به آن‌ها نشان نخواهد داد.

به عنوان مثال، او ممکن است درخواست همراهی شما را در عروسی یکی از خویشاوندانتان رد کند. یا پاسخ روشنی به جواب برنامه سفری که ترتیب داده اید، ندهد. زیرا به هیچ وجه نمی‌خواهد درگیر این رابطه شود.

حتما بخوانید: تشخیص مرد متاهل: 10 ویژگی مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند!

در آخرین لحظه برنامه‌هایتان را خراب می‌کند

نشانه دیگری از یک مرد هوس باز، غیر قابل اعتماد بودن او است. در حالی که ممکن است برنامه‌ای برای خوردن صبحانه یا دیدن یک فیلم چیده باشید، اما در لحظه آخر برنامه تغییر می‌کند.

شما را منتظر می‌گذارد و لحظه آخر همه چیز را لغو می‌کند. وقتی با چنین کسی در رابطه هستید که هیچ اعتمادی به او و تصمیم‌هایش ندارید، بدانید که با مردی هوس باز رو به رو هستید.

مردان هوس باز؛ کارهایشان مبهم است

یکی دیگر از نشانه‌های مهم مردان هوسباز، این است که او تمایل ندارد از کارهایش سر در بیاورید. اگر از او در مورد روزش بپرسید، جواب‌های مبهمی خواهید شنید.

شاید در مورد شغل خود راست بگوید اما هرگز از آخر هفته‌هایش که همیشه با بهانه کار شما را دست به سر می‌کند، حرفی نمی‌زند.

اگر با کسی وارد رابطه شده‌اید که پاسخ روشن و شفافی به سوال‌هایتان نمی‌دهد. هیچ جای تعجبی ندارد، زیرا او فقط می‌خواهد با شما بازی کند.

حتما بخوانید: تغییر همسر: آیا می‌توان خصوصیات بد یک نفر را بعد از ازدواج عوض کرد؟

هرگز شما را دوست، نامزد یا همسرش معرفی نمی‌کند

نشانه واضح از یک مرد هوس باز این است که او هرگز شما را وارد جمع صمیمی خانواده و دوستان خود نمی‌کند. به عنوان مثال، اگر شما تا کنون هرگز هیچ یک از دوستان او را ندیده اید، اما او دوستان شما را ملاقات کرده است، باید صدای زنگ خطر را بشنوید.

برای شناختن بیشتر و ایجاد ارتباط، مهم است که هر دوی شما برای رابطه تلاش کنید، به دنیای یکدیگر وارد شوید و با دوستان یکدیگر بیشتر وقت بگذارید. با این حال، اگر او مایل نیست شما را در این مورد همراهی کند، یعنی علاقه چندانی به شما ندارد و فقط می‌خواهد با شما بازی کند.

جالبه حتما ببین: نکات طلایی برای داشتن پوستی شفاف بدون اینکه پولی خرج کنید!

مردان هوس باز؛ همیشه به معاشقه فکر می‌کنند

یکی از نشانه‌های مردان هوسباز توجه او به زنان دیگر است. به عنوان مثال، در حالی که با هم به قراری عاشقانه می‌روید، اما ذهن و فکر او به دنبال زنان دیگر است.

به جای این که حرکت و نگاه‌هایش به سمت شما با شد به دنبال مهماندار، پیشخدمت یا زنان دیگر است. حتی گاهی می‌بینید که خیلی گرم با آن‌ها صحبت می‌کند. چنین چشم‌های سرگردان به شما می‌گوید که او یک مرد هوس باز است.

این تست رو از دست نده: تست بینایی C رو بین G ها پیدا کن! اگر بتونی یعنی از عقابم تیزتری!

مردان هوسباز نیازهایشان مقدم‌تر از شما هستند

مردان هوسباز: نیازهایش مقدم‌تر از شما است

اگر نمی‌دانید که آیا با یکی از مردان هوسباز قرار می‌گذارید، باید به رفع نیازهایتان دقت کنید. اگر همیشه نیاز و خواسته او در اولویت قرار می‌گیرد، بدانید که با یک مرد هوس باز طرف هستید.

به عنوان مثال، او رستوران را انتخاب می‌کند، او می‌گوید چه زمانی زنگ بزنید، یا مکان ملاقاتتان کجا باشد. همه این کارها همیشه مطابق شرایط او پیش می‌رود و نیازهای او را برآورده می‌کند.

با این حال، باید گفت یک رابطه واقعی که بر پایه احترام متقابل، اعتماد و شفقت بنا شده، به دور از نیازهای فردی هر دو طرف سعی می‌کنند نیازهای یکدیگر را در اولویت قرار دهند.

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

مردان هوسباز بیشتر مشتاق رابطه جنسی هستند

یکی دیگر از نشانه‌های مهم یک مرد هوس باز توجه بیش از حد او در برقراری رابطه جنسی با شما است. اما در یک رابطه عاشقانه، شاد و سالم، هرگز نباید برای انجام کاری که نمی‌خواهید انجام دهید، تحت فشار باشید.

حتی اگر یک بوسیدن معمولی در اولین ملاقات عاشقانه‌تان باشد. هیچ کس نباید به شما فشار بیاورد یا تلاش کند که شما را برای انجام این کار مجبور کند.اگر راحت نیستید اما او همیشه شما را تحت فشار قرار می‌دهد، بدانید که او یکی مردان هوس باز است که می‌خواهد با شما سرگرم شود. بنابراین مردانی که به رابطه پایدار با شما فکر می کنند در مراحل اولیه آشنایی شما را دچار استرس نمی کنند و هرگز بدون خواسته و میل قلبی تان به شما نزدیک نمی شوند.

مطالبی که شاید بپسندید:

خیلی جالبه: بازی فکری جمع گل ها: اگه فک می کنی تو ریاضی همتا نداری حلش کن!

جذب زنان: چه کارهایی باعث جلب توجه زن مورد علاقه می شود؟

حتما ببینید: تست هوش سخت و چالشی: کدام زن 5 تا بچه دارد؟!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =

دکمه بازگشت به بالا