;
سبک زندگیگردش و سفر

معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران + آدرس و عکس

بهترین لوکیشن های شب گردی تهران: شب های تهران واقعا زیبا و دیدنی است، نایت لایف در تهران بسیار رایج است و برخلاف خیلی از کشورهای حتی پیشرفته شب گردی فوق العاده جذابی دارد، اگر شب گردی را دوست دارید توصیه می کنیم که حتما به این لوکیشن ها مراجعه کنید و تجربه ای بیاد ماندنی برای خودتان و خانواده تان رقم بزنید .با یک سبک زندگی دیگر از مجله گفتنی همراه باشید.

تِهْران، پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر در برآورد سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۹٬۰۳۹٬۰۰۰ تن جمعیت داشته‌است و براساس برآورد سال ۲۰۱۸ سازمان ملل متحد، سی و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر غرب آسیا می‌باشد. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ایِ البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است. تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ تهران را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در تهران است.

تهران شهری با گوناگونی گروه‌های قومی است اما جمعیت خارجی آن کم است. به عنوان بزرگ‌ترین شهر فارسی‌زبان جهان، اکثریت مردم تهران را فارسی‌زبانان تشکیل می‌دهند و بیشتر مردم این شهر رسماً مسلمان و شیعهٔ دوازده‌امامی هستند. دیگر جوامع مذهبی در تهران شامل اهل سنت، بهائیان، زرتشتیان، مسیحیان و یهودیان می‌شود.

این هم جالبه: تمیز کردن پشت قابلمه با راهکارهای خانگی بدون زحمت

بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

1. پل طبیعت

پل طبیعت معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

اصل زیبایی پل طبیعت در شب خودنمایی می کند و کسانی که این پل را در روز دیده اند به شدت توصیه می کنیم حتما این پل را در شب نگاه کنند. پل طبیعت در منطقه عباس‌آباد و روی شاه‌راه‌های اصلی تهران یعنی اتوبان حقانی، همت و مدرس قرار دارد و به‌عنوان نخستین پل غیرخودرویی ایران، پارک‌های آب و آتش و طالقانی را به‌ یکدیگر وصل می‌کند. هنگام بازدید از این پل سه طبقه نه‌تنها با سازه‌ای فوق‌العاده جذاب مواجه خواهید شد، بلکه شاهد مناظری دیدنی از پایتخت، برج پرچم، پارک طالقانی، برج‌های آتش، گنبد مینا و… خواهید بود.

آدرس: میدان ونک، بزرگ‌راه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش

مکان پل طبیعت روی گوگل مپ: مشاهده کنید!

این مطلب هم کاربردیه: طرز تهیه رنگ خوراکی در آشپزخانه: دیگه از بیرون نخر

2. بام تهران

بام-تهران معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

اگر می خواهید چشم اندازی زیبا از پایتخت را مشاهده کنید، حتما بام تهران را در برنامه خود قرار دهید، بام تهران در شب نمایی چراغانی و زیبا از تهران را برای شما به نمایش می گذارد. بام تهران در بالاترین نقطه از خیابان ولنجک قرار دارد و در نتیجه از بهترین مکان‌ها برای تماشای پایتخت از فراز بلندی است. علاوه بر این، به‌دلیل وجود تفریح‌های متعددی همچون مجموعه وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین تهران، ترامپولین جامپینگ، بانجی جامپینگ، سورتمه تهران و… یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تفریحی تهران به شمار می‌رود. سینمای پنج بعدی با انواع افکت‌های هیجان‌انگیز و جالب نیز شما را حسابی تحت‌تاثیر قرار خواهد داد. پس از گشت‌وگذار، به یکی از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف بام تهران سر بزنید که گزینه خوبی برای شکم‌گردی محسوب می‌شوند. در فاصله ساعت ۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ می‌توانید برای پیاده‌روی و تفریح به بام تهران بروید و علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده دیدنی آن، از آب ‌وهوای تمیز این بخش از پایتخت لذت ببرید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، انتهای خیابان ولنجک (مشاهده روی گوگل مپ)

این ترفند مفید رو ببین: از بین بردن سوختگی اجاق گاز استیل بدون زور زدن و خراش

۳. دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر چه در شب و چه در روز فوق العاده دیدنی است، از آنجا که این مطلب به بهترین لوکیشن های شب گردی تهران می پردازد باید گفت شب های دریاچه چیتگر هم بسیار خاص و دیدنی است، اگر فرصت رفتن به جنوب یا شمال کنار ساحل را در ایام هفته ندارید دریاچه چیتگر حس فوق العاده ای به شما خواهد داد.

دریاچه‌ چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس در شمال غرب تهران قرار دارد و به‌عنوان یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران مجهز به پارکینگ، آلاچیق، غرفه‌های خوراکی، نمازخانه، آب‌نمای موزیکال، سرویس بهداشتی و… است. در هر فصل از سال می‌توانید به تفریح و گردش در این دریاچه مصنوعی بپردازید و از آنجا که محوری به طول حدود هفت کیلومتر برای پیاده‌روی به دور دریاچه وجود دارد، ضمن تماشای منظره و تنفس هوای پاک، می‌توانید دور دریاچه پیاده‌روی کنید.

تفریح‌هایی همچون قایق‌سواری، ماهیگیری، دوچرخه‌سواری، شهربازی، کارتینگ، سرزمین بازی و جایزه، تفریح در ساحل سنگی، ساحل شنی، اسکیت هوایی، سافاری پارک وحشت و… همگی از گذراندن اوقات بسیار خوش در کنار دوستان و خانواده حکایت دارند.

آدرس: انتهای اتوبان همت غرب (مشاهده در گوگل مپ)

 

معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

4. بام لند

دریاچه چیتگر معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

در ادامه معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران، اگر دریاچه چیتگر رفتید و هنوز وقت برای گردش دارید بام بند را هم فراموش نکنید، بام لند در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و می‌توانید ضمن گردش و خرید در این مجموعه، به دریاچه بروید و از هوای خوب و محیط دلنشین آن لذت ببرید. اولین موردی که هنگام ورود به بام لند توجه شما را به خود جلب می‌کند، معماری جالب آن است که تلفیقی از عناصر مدرن و معماری قدیمی ایرانی نظیر ستون‌های تخت جمشید را پیش روی شما می‌گذارد.

باید چند ساعتی را به این لوکیشن اختصاص دهید تا از وی آر لند، فوتبال‌دستی انسانی، اسکای فلایر، واقعیت مجازی زاویه بام لند، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، مجموعه ساحل شنی پرشین و… استفاده کنید و تجربه متفاوتی را برای خود رقم بزنید. در نهایت نیز به یکی از کافه و رستوران های بام لند بروید تا از لذت صرف غذا با مناظر دیدنی دریاچه چیتگر بی‌نصیب نمانید.

مجموعه بام ‌لند هرروز از ساعت ۱۰ تا ۲۴ باز است. برای اطلاع از ساعت کاری فروشگاه‌ها به سایت بام لند یا صفحه‌ رسمی برندها مراجعه کنید.

آدرس بام لند: انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف (مشاهده در گوگل مپ)

شاید بپسندید: وسایلی که خانه را پر از انرژی منفی می کنند! اگه میخوای پولدار بشی سریع دور بنداز!

 

5. برج میلاد

برج میلاد معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

بلندترین برج ایران و یکی از بلندترین سازه های جهان را می توان برج میلاد دانست که نمای شهر از بالای ساختمان بسیار زیباست و در شب امکانات مخصوص به خود را دارد که توصیه می کنیم مراجعه شبانه را هم به برنامه خود اضافه کنید. بی‌شک دیدن چشم‌انداز بی‌نظیر تهران در شب برای هر گردشگری جالب و باورنکردنی است؛ گرچه برای رفتن به بخش‌های اصلی برج در نقاط مرتفع باید مبلغی را بپردازید. با این حال می‌توانید از گردش در بخش‌های پایین برج و محوطه آن به رایگان لذت ببرید. اگر در جشن‌ها و مناسبت‌های شاد به برج میلاد بروید، این سازه زیبا را غرق در نور و زیبایی خواهید یافت که با فناوری لیزر، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

تفریح‌ها و جاذبه‌های متعددی مثل سینما ایکس بعدی، زیپ‌ لاین، پل معلق، اتاق فرار، سینما و سالن کنسرت برج میلاد، سکوی دید بسته، موزه مشاهیر، گنبد آسمان و… نیز از جمله بخش‌های جذاب برج هستند.

بازدید از برج میلاد همه‌روزه امکان‌پذیر است. با توجه به ساعت کاری متفاوت قسمت‌های مختلف مانند محوطه، سکوی دید باز، رستوران گردان، شهربازی و… در کنار متاثر بودن ساعت کاری از شرایط آب و هوایی، پیش از مراجعه با مجموعه تماس بگیرید یا به وب‌سایت برج میلاد مراجعه کنید.

آدرس برج میلاد: بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران (مشاهده در گوگل مپ)

این هم جالبه: نماد خوش شانسی روز عروسی درکشورها: از نخ سفید تا بادام رنگی!

6.پارک ارم

پارک ارم معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران

در ادامه معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران می توان به پارک ارم اشاره کرد. پارک ارم تهران که در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد، از قدیمی‌ترین پارک‌های کشور به شمار می‌رود و از سه شهربازی با بازی‌های متعدد تشکیل شده است. وسایل بازی شهربازی شماره یک شامل رالی کودک، قوی گردان، یوروبانجی، اسکیت هوایی، فریزبی کودک، یوفو، تونل وحشت، ترن هوایی کودک، سرسره بادی و غیره می‌شود.

در شهربازی شماره دو می‌توانید بازی‌هایی همچون سورتمه، جایرسوئینگ، دیسک و کاستر، موتور کودکان، کاترپیلار، آکروجت، آفتاب و مهتاب و سفینه را امتحان کنید. شهربازی شماره سه به کریزی موس، تاب پرنده، اسکیت یو، ماشین بنزینی (کارتینگ)، آبشار، ترن هوایی خانواده و عینک سه‌بعدی اختصاص دارد. دریاچه پارک ارم نیز محیطی مناسب برای قایقرانی و ماهیگیری است. در کنار استفاده از شهربازی می‌توانید بساط پیک‌نیک خود را در فضایی مناسب برپا کنید و اوقات فراغتتان را به خوشی بگذرانید.

امکاناتی که مسئولان پارک ارم برای رفاه بازدیدکنندگان فراهم کرده‌اند، شامل غرفه‌های مواد غذایی‌، کافی‌شاپ‌، رستوران سنتی و رستوران جزیره، چهار تالار جهت برپایی مراسم مختلف و پارکینگی‌ با ظرفیت پنج هزار خودرو است.

پارک ارم فصل بهار و تابستان همه‌روزه از ساعت ۱۷:۳۰ تا یک بامداد و جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا دو بامداد؛ فصل پاییز همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲، پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۷ تا ۲۳؛ فصل زمستان تعطیل است.

آدرس پارک ارم: کیلومتر چهار اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری (مشاهده در گوگل مپ)

 

از مطلب معرفی بهترین لوکیشن های شب گردی تهران خوشت اومد؟ شما در تهران کجا را برای شب گردی توصیه می کنید؟

 

این مطالب هم جالبه:

روح فرهنگ ژاپنی در فنجان‌های ساکور + نحوه ساخت این فنجان های جادویی

رویاهای کودکی و خواب هایتان را در تپه های شکلاتی فلیپین به صورت زنده ببینید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا