;
آشپزیسبک زندگی

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم که خوشمزه هستند!

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: بسیاری از افراد به دلیل اضافه وزن، علاقه دارند با کاهش کالری مصرفی و استفاده کمتر از روغن در مواد غذایی، غذا‌های رژیمی را یاد بگیرند تا در وعده‌های غذایی خود استفاده نموده و وزن خود را کاهش دهند.

یکی از مواد غذایی که در نخستین مرحله برای تهیه غذای رژیمی، حذف می‌شود؛ روغن است. به همین دلیل در این مطلب از بخش سبک زندگی می‌خواهیم چند غذای رژیمی بدون روغن به شما آموزش دهیم، پس تا پایان این مطلب با مجله گفتنی همراه باشید تا یک غذای فوری با مرغ، سالاد رژیمی و یک غذای رژیمی بدون گوشت خوشمزه را یاد بگیرید. غذاهای رژیمی امروز همگی خوشمزه هستند و از این به بعد به پای ثابت وعده های غذایی شما تبدیل خواهند شد!

حتما بخوانید: سردمزاجی در رابطه را بدون نیاز به پزشک درمان کنید: خانم ها بیشتر مراقبت کنید

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم:

طرز تهیه غذای رژیمی خوشمزه با سینه مرغ و پنیر فتا

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: طرز تهیه غذای رژیمی خوشمزه با سینه مرغ و پنیر فتا

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: برای افرادی که به دنبال غذای بدون برنج هستند، می‌توانیم ساندویچی با استفاده از سینه مرغ و پنیر فتا پیشنهاد کنیم که یک غذای رژیمی و خوشمزه و بدون روغن است.

طرز تهیه غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: سینه مرغ و پنیر فتا
غلات کاملدو تکه نان
سینه مرغ خرد شده۹۰ گرم سینه
برگ اسفناجیک چهارم فنجان
گوجه فرنگی خشک شدهیک چهارم فنجان
پنیر فتایک قاشق غذاخوری

برای تهیه این ساندویچ رژیمی، کافی است نان را در حدود ۷ دقیقه گریل کنید تا طلایی شود؛ سپس به ترتیب پنیر فتا، برگ اسفناج، گوجه‌فرنگی و سینه مرغ خرد شده را بر روی نان خود قرار دهید. این ساندویچ را به‌عنوان یکی از غذاهای سالم و خوشمزه میل کنید.

طرز تهیه غذای بدون گوشت

طرز تهیه غذای بدون گوشت: غذاهای رژیمی برای لاغری شکم

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: بدون استفاده از گوشت می‌توان به راحتی ساندویچ‌های خوشمزه با انواع سبزیجات و یا تخم مرغ تهیه کرد.

طرز تهیه غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: غذای بدون گوشت
 غلات کاملدو تکه نان
تخم مرغ آب‌پزیک عدد
پیازچه خرد شدهیک چهارم فنجان
برگ اسفناج خام خرد شدهیک چهارم فنجان
پنیر چدار، سس خردل و آبلیموبه مقدار لازم

ابتدا سس خردل را روی سطح هردو نان پخش می‌کنیم. سپس تخم مرغ آب‌پز را به‌صورت اسلایسی برش زده و مواد گفته شده، یعنی تخم مرغ آب‌پز، پنیر چدار، پیاز خرد شده و اسفناج خرد شده را به‌صورت لایه‌ای بر روی یکی از نان‌ها قرار می‌دهیم. سپس روی آن‌ها آبلیمو ریخته و تکه دیگر نان را بر روی مواد می‌گذاریم تا ساندویچ ما کامل شود. این غذای نونی بدون گوشت را می‌توان در هر وعده غذایی میل نمود.

طرز تهیه سالاد رژیمی و سالم

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: طرز تهیه سالاد رژیمی و سالم

غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: برای افرادی که می‌خواهند در وعده شام، یک غذای بدون برنج و نان میل کنند، پیشنهاد می‌کنیم یک سالاد مقوی آماده نمایند تا هم آن‌ها را سیر کند و حجم معده آنها را اشغال نماید و هم یک غذای رژیمی یا غذا بدون روغن باشد.

طرز تهیه غذاهای رژیمی برای لاغری شکم: سالاد رژیمی و سالم
سینه مرغ پخته یا کبابی۱۰۰ گرم
بیبی اسفناجیک فنجان
کرفس ریز شدهنصف ساقه
برگ اسفناج خام خرد شدهنصف فلفل
هالوپینو ریز شدهیک قاشق غذاخوری
آب‌لیموی تازهچهار قاشق چای‌خوری
سس خردلبه مقدار لازم

سینه مرغ پخته شده کبابی را به‌صورت مکعب‌های ریز برش دهید. سپس آن‌ها را با آبلیموی تازه، سس خردل، فلفل هالوپینو و ساقه کرفس خرد شده و اندکی فلفل سیاه مخلوط کنید. سپس بیبی اسفناج‌ها را ته ظرف ریخته و این ترکیب را بر روی آن‌ها بریزید. این سالاد یکی از غذاهای سالم و خوشمزه است که می‌توانید به راحتی تهیه کنید، زیرا یکغذای رژیمی بدون روغن است، تنها ۲۶۶ کالری دارد و می‌توانید با خیال راحت میل نمایید.

مطالب جالب دیگر:

سیب زمینی را رژیمی درست کنید تا لاغر شوید

طرز تهیه سوپ مرغ و نخود که شما را لاغر می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =

دکمه بازگشت به بالا