;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تفاوت قدی خواهران کارداشیان در مت گالا سوژه شد!

تفاوت قدی خواهران کارداشیان

تفاوت قدی خواهران کارداشیان: کیم کارداشیان و خواهرانش کندال و کایلی جنر همراه یکدیگر به روی فرش قرمز مت گالا 2023 آمدند و در کنار هم عکس گرفتند، اما این عکس و پشت صحنه ان به دلیل تفاوت قدی آنها حسابی سوژه کاربران شد! با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

واکنش ها به تفاوت قدی خواهران کارداشیان

بسیاری با نوشتن نظراتی همچون” ای کاش شما خواهرا کنار هم عکس نمی گرفتید” به این عکس واکنش نشون دادند. ویدئوهای کمدی زیادی هم با ویدئو آنها بر روی فرش قرمز منتشر شد.

شاید جالب باشد: مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان و حقایقی که درباره او نمی دانید!

قد کندال جنر: 1/79 متر

کندال جنر متولد ۱۹۹۵ از کالیفرنیای امریکا، فرزند کریس‌جنر و بروس جنر(قهرمان المپیک) است. او از سنین ابتدای نوجوانی با بازی در رئالیتی شوی خانوادگی Keep Up With The Kardashians برای اولین بار طعم شهرت و موفقیت را چشید.

از همین شوی تلویزیونی بود که چهره و اندام کندال مورد توجه صاحبان صنعت مد قرار گرفت و با پیگیری‌های مدیربرنامه‌اش کریس جنر، کندال در سن ۱۴ سالگی برای شرکت در کمپین تبلیغاتی برند Forever 21 دعوت شد. پس از درخشش او در این کمپین و راه‌یابی به مجله ی Teen vogue، این دختر جوان به معروف ترین ران‌وی های برند های مختلف، مشهورترین طراحان بین‌المللی و معتبرترین مجله های فشن دنیا راه پیدا کرد.

طولی نکشید که چهارمین دختر خانواده کارداشیان-جنر یکی از پرطرفدارترین و پولسازترین مدل های جهان لقب گرفت. درست مانند سایر اعضای این خانواده ی پرحاشیه ی آمریکایی، کندال نیز شخصیت پرطرفداری در فضای مجازی محسوب می‌شود

اینم جالبه: مصاحبه جذاب با ایرم دریجی و 13 حقیقت جالب درباره زندگی خصوصی اش!

قد کایلی جنر: 1/68

هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت مشهور شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا است. کایلی جوانترین دختر کتلین جنر و کریس جنر اول اوت ۱۹۹۷ به دنیا آمد. پدرش برنده بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و مادرش بازیگر تلویزیونی است. خواهر بزرگتر کایلی، کندال جنر است.

او از طرف مادر، سه خواهر ناتنی به نام‌های کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر ناتنی به نام راب کارداشیان دارد. همچنین از طرف پدر، سه برادر ناتنی به نام‌های برودی جنر، براندون جنر و برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد.

قد کیم کارداشیان: 1/57

کیم کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980 در آمریکا  مدل ، تاجر و بازیگر است. تا پایان مقطع دبیرستان در مدرسه مریمت کالیفرنیا درس خواند که با انتشار فیلم رابطه خصوصی اش مشهور شد و حالا از سلبریتی های مشهور جهانی می باشد.

کیمبرلی نوئل کارداشیان معروف به کیم کارداشیان (Kim Kardashian) روز 29 مهر 1359 بدنیا آمد ، پدرش وکیل با اصالت ارمنی و مادرش نویسنده هلندی تبار است. یک خواهر بزرگترین بنام کورتنی و یک خواهر کوچکتر بنام کلویی دارد ، دو خواهر ناتنی اش کندال و کایلی جنر و یک برادر ناتنی بنام راب دارد

شاید برایتان جالب باشد:

حدس بزن این عکس نوجوانی کدوم بازیگر معروف هالیووده؟ اصلا باورت نمیشه!

سید جواد هاشمی بازیگر شهید: احسان علیخانی و علی لهراسبی شاگردان مداحی من بودند!

خشم رونالدو: اگر مسی به الهلال بیاید عربستان را ترک می کنم!

حسام محمودی بازیگر در 37 سالگی درگذشت+ عکس همسر و دخترش

نسرین جواد زاده: چیزی به اسم نان در زندگی من وجود ندارد!

مت گالا و کسانی که در این مراسم شرکت نکردند!

سوفی ترنر از انتشار ویدیو دخترش شدیدا پشیمان است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا