;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر اول جنیفر لوپز : ازدواج جنیفر با بن افلک دوام ندارد!

همسر اول جنیفر لوپز: سلبریتی ها مانند افراد عادی در امان نیستند و زندگی شخصی شان در رسانه ها مورد توجه است. از جمله ازدواج آن ها و حتی دیالوگ هایی که میان آن ها و عشق سابقشان رد و بدل می شود. دو هفته پس از ازدواج جنیفر لوپز با بن افلک، همسر اول این بازیگر، اوجانی نوآ، گفت که برای آن دو آرزوی سلامتی دارد، اما شک دارد که آنها برای همیشه با هم باشند. او به این ترتیب نارضایتی خود را از ازدواج آن ها نشان داد.

در این بخش از فرهنگ و هنر در مجله گفتنی به حواشی اخیر همسر اول جنیفر لوپز که در رسانه ها داغ شده است می پردازیم.

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

اوجانی نوآ و نظر او درباره ازدواج اخیر جنیفر

همسر اول جنیفر لوپز- اوجانی نوآ

اوجانی نوآ، افلک را “پسر خوب” خطاب کرد اما گفت که فکر می کند لوپز احتمالاً هفت یا هشت بار در زندگی خود ازدواج خواهد کرد!

این بازیگر و مربی شخصی کوبایی که از سال 1997 تا 1998 با لوپز ازدواج کرده بود، در مصاحبه ای با دیلی میل گفت: “من برای او و بن بهترین ها را آرزو می کنم، اما مطمئن نیستم که دوام بیاورد. جنی عاشق بودن را دوست دارد اما تا به حال شش بار نامزد کرده است و همچنین بن شوهر شماره چهار اوست. من شوهر شماره یک بودم و او به من گفت که تا ابد عشق زندگی او هستم. در شب عروسی گفت که این کار را انجام خواهیم داد و برای همیشه با هم خواهیم بود”.

همچنین بخوانید: عجیب ترین شروط پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها

او گفت خوشحال است که همسر سابقش با افلک ازدواج کرده است، اما فکر می کند که او “کسی است که هفت یا هشت بار ازدواج خواهد کرد”.

او اعتراف کرد: “من نمی توانم تصور کنم که او هرگز با یک نفر کنار بیاید! او به خود فشار می آورد که دائماً در زندگی حرفه ای خود به جلو برود، به همین دلیل است که او یک کار حرفه ای  در طول سه دهه داشته است، اما در زندگی خصوصی خود موفق نیست”.

نوآ گفت که وقتی با جنیفر، ستاره فیلم «با من ازدواج کن» بود، اغلب احساس می کرد که «همسر سیندرلا» است و خوشبخت تر از او وجود ندارد!

جدید و خواندنی: عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

جنیفر لوپز و بن افلک

اما در نهایت، پس از تبدیل شدن او به یک سوپراستار، رابطه آنها به دلیل آنچه او به عنوان “انگل هایی که از افراد مشهور تغذیه می کنند” از آن یاد می‌کند، پیچیده شد.

اوجانی گفت که آنها اولین بار در سال 1996 زمانی که او به عنوان پیشخدمت در رستوران میامی گلوریا استفان پس از فرار از کوبا کار می کرد، ملاقات کردند. او گفت: “من نمی دانستم او کیست.” “چشم های ما به یکدیگر خیره شد و من فکر کردم که او زیباترین زنی است که تا به حال دیده ام.”

اوجانی ادامه داد که جنیفر بعداً به او گفت که می‌دانست همان شب اول که ملاقات کردند قرار است با او ازدواج کند.

پس از ازدواج آنها، او یک شبه با فیلم “سلنا” در سال 1997 تبدیل به یک ستاره محبوب تبدیل شد و از آن جا رابطه آنها شروع به تیره شدن کرد. او گفت که جنیفر افراد جدیدی در اطراف خود دارد که می‌خواهند از او پول در بیاورند و از اینکه او  بعدا او را در عکس‌هایی با خواننده رپ شان کامز، معروف به پاف ددی، که به گفته او فقط در رابطه با “کسب و کار” است، دیده حسادت کرده است. او و کامز بعد از جدایی از نوآ با هم قرار گذاشتند.

نوآ همچنین گفت که نمی‌خواست باردار شود، زیرا نگران بود که به حرفه‌اش آسیب برساند.

همچنین ببینید: نیک کانن: من می خواهم مادر سیزدهمین بچه ام تیلور سوئیفت باشد!!!

او در مورد سوپراستار شدن فوری همسر سابقش گفت: “او از جنی به جی لو تبدیل شد، این تجارت بزرگی است که میلیون ها نفر را به ارمغان می‌آورد”.

«ما زمانی عاشق شدیم که او قبلاً به اندازه کافی مشهور نبود. اما در طول ازدواج ما، جنیفر یک ستاره بزرگ شد. برای سالها، صحبت کردن در مورد آن خیلی دردناک بود. می خواستم دراز بکشم و زندگی ام را بگذرانم. اما وقتی دیدم او با بن که پسر خوبی است ازدواج کرد، احساساتم دوباره شروع شد”.

بن افلک و جنیفر لوپز در کنار هم

لوپز و افلک قبلاً در سال 2002 نامزد کرده بودند، قبل از اینکه در سال 2004 آن را قطع کنند. این زوج سال گذشته قبل از اینکه تصمیم بگیرند در 17 ژوئیه در یک کلیسای کوچک عروسی در لاس وگاس ازدواج کنند، دوباره رابطه عاشقانه خود را احیا کردند. این زوج در ماه آوریل دومین نامزدی خود را اعلام کرده بودند.

لوپز قبل از اینکه با افلک بازگردد، با بازیکن سابق بیسبال الکس رودریگز نامزد کرده بود.

ستاره پاپ پورتوریکویی با کریس جاد رقصنده از سال 2001 تا 2003 و خواننده مارک آنتونی از سال 2004 تا 2014 ازدواج کرد. او و آنتونی دوقلوهای 14 ساله به نام ام و مکس دارند.

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

پرفالوورترین اکانت های اینستاگرام در جهان سال 2022

7 سلبریتی محبوب که آبروی خود را بردند

چگونه کیت وینسلت بازیگر تایتانیک در آتش سوزی خانه با مرد رویاهایش آشنا شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا