;
سرگرمی

آیا روانشناس خوبی هستی؟ کدام زوج دارن طلاق می گیرن؟؟

آزمون شناخت طلاق زوجین: مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

 

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

 

اما تست های هوشی مثل آزمون شناخت طلاق زوجین به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

این تست قرار نیست کار روانشناسان را بی اعتبار کند. روانشناسان به دلیل داشتن تحصیلات و تخصص کافی و سال ها مطالعه روابط بین فردی را بهتر درک می کنند؛ اما جالب است بدانید در آدم های عادی هم بعضی ها ذهن روانشناسانه دارند، آن ها همدل و دقیق هستند و به روحیات و احساسات آدم ها توجه بیش تر دارند.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

به همین دلیل هم دوست داشتنی هستند و دیگران مشکلاتشان را بدون ترس با آن ها در میان می گذارند.

آیا شما چنین آدمی هستید و خودتان را باهوش و دارای هوش هیجانی بالا می دانید؟ پس با این تست آن را بسنجید!

به نظرتان کدام زوج در حال جدا شدن از یکدیگر هستند؟ برای پاسخ به آزمون شناخت طلاق زوجین فقط 10 ثانیه فرصت دارید پس معطل نکنید!

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

آزمون شناخت طلاق زوجین

.

این تست رو حتما حل کن: 8 ثانیه برای حل این تست وقت داری!کدوم بچه در خطره؟!

.

آزمون شناخت طلاق زوجین

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

.

اگر تا اینجا آمدید به این معناست که پاسخ آزمون شناخت طلاق زوجین را پیدا نکرده اید! می توانید باز هم مکث کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید! اما چنان چه نتوانستید نگران نباشید در ادامه جواب را برای شما قرار داده ایم.

.

اینم ببین: کدوم یکی دزده و بهش نمی خوره پدر باشه؟

تست شدیدا چالشی: کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

.

پاسخ آزمون شناخت طلاق زوجین

پاسخ آزمون شناخت طلاق زوجین

زن و مرد سمت راست به صورت توافقی دارند جدا می شوند و این تصمیم را با بچه شان نیز درمیان گذاشته اند، او ناراضی و ناراحت به نظر می رسد.

تعریف ‏ای کیو (EI) یا هوش هیجانی

از آن جا که بسیاری از افراد هنوز معنی دقیق ای کیو را متوجه نشده اند، در نتیجه تفاوت آن را نمی دانند. ای کیو به معنای اندازه گیری سطح یادگیری و اطلاعات عاطفی فرد است. هوش هیجانی نشان دهنده میزان قدرت فرد در فهمیدن احساسات خودش و احساسات دیگران، تفاوت قائل شدن بین آن ها با استفاده از اطلاعات برای راهنمایی کردن فعالیت ها و رفتارها است. هوش عاطفی به شدت برای بشر مهم است زیرا ما انسان های عاطفی و هیجانی هستیم.

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است و به این نتیجه رسیدند که هوش هیجانی موارد زیر را اندازه گیری می کند :

خودآگاهی یا نظم شخصی، همدلی، مهارت های اجتماعی و انگیزه.

اگر قادر باشید شرایط اطراف خود را بهبود ببخشید، یعنی سطح ای کیو شما بالاست درست است که آی کیو در طول زندگی دچار تغییراتی می شود اما زمانی که سن بالا می رود، تغییر آن بسیار سخت تر خواهد بود اما ای کیو انعطاف پذیر تر است و می توان آن را ارتقا داد.

تست های جالب دیگر: 

این تست رو از دست نده: با اولین حرکت کدوم یکی می میره؟

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

اگر زرنگ هستید 6 ثانیه زمان دارید بگویید چه کسی دروغ می گوید؟!

تا همه رو بدبخت نکرده جادوگر رو پیدا کن!!!!

تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من زن و مرد چپ را می بینم 🤔بعدشم حدسم درست بود زن و مرد چپ مشخصه میتونند توافقی جدا بشن ولی زن و مرد راست شوهرش انگار دوس نداره طلاقش بده

  2. جواب درست است زن ومرد سمت چپ شاید دعواشون شده یا هرچیز دیگه اما مرد وزن سمت راست به خاطر خوشحال کردن پسرشون خودشون رو خوشحال نشان میدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا