;
سرگرمی

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز کیه؟ باکله ها بگین کی خود خطره؟!

در آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز ما با دو نفر با لباسهای عجیب و غریب روبرو هستیم که مشغول اصلاح کردن موهای مشتریان خود بوسیله وسایل عجیب هستن و مشتریان نیز از این گونه اصلاح کردن به سر ذوق آمده اند،ولی در واقع یکی از این دونفر آرایشگر نمی باشد.

آیا میتوانید تشخیص دهید که کدام فرد آرایشگر نمی باشد و خودش را به عنوان آرایشگر جا زده است؟

این معما هم جالبه: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز کیه؟ باکله ها بگین کی خود خطره؟!

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز

این هم جالبه: اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

.

.

حتما ببین: خطای تصویری مادربزرگ: چه نکته غیر عادی در این عکس هست؟!

.

به دلیل آنکه شما برای انجام آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز زمان کمی در اختیار دارید، توصیه می کنیم ابتدا در محیط آرام قرار بگیرید. سپس با دقت جزئیات تصویر را ببینید و سپس پاسخ ارائه دهید. فراموش نکنید همه این سوالات و معماهای تصویری زمینه خوبی برای تمرین ورزشی مغز شما هستند.

.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

.

.

نتایح موجود در صفحه فیس بوک آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز نشان می دهد که تنها 25 درصد از مشارکت کنندگان در این آزمون توانستند در زمان اول و اولین تلاش آن را رمزگشایی و حل کنند. ما برای موفقیت شما در این تست تصویری، توصیه می کنیم که کارهایتان را به کناری بگذارید و تمام جزئیات عکس را مورد بررسی قرار دهید تا راه حل معما را پیدا کنید.

.

.

این هم جالبه: تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

جواب آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز: شاید در نگاه اول خیلی ها فرد سمت راستی رو به عنوان آرایشگر تقلبی معرفی کرده اند و دلیلشان هم بخاطر قیچی باغبانی در دستان وی باشد،ولی فرد سمت چپی آرایشگر متقلب می باشد چون فندک را در دستان جلویی خود گرفته است در حالی که باید در دست عقبی وی باشد.

جواب آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

این هم جالبه: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

این هم جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این تست رو از دست نده: تست هوش مادربزرگ دارک و خطری کیه؟ علی از دست کدوم باید فلنگو ببنده؟!

آزمون شناسایی پیرایشگر حقه باز ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

مطالب جالب دیگری که توصیه می شوند:

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

تست شخصیت حماقت کدوم شوکه کننده تره؟ عجیب ترین ویژگی های شخصیتی تو دریاب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا