;
سرگرمی

آزمون قدرت بینایی: یک چهره در تصویر پنهان شده اونو پیدا کن و ثابت کن چشم عقابی هستی!

آزمون قدرت بینایی: یک چهره در تصویر پنهان شده اونو پیدا کن و ثابت کن چشم عقابی هستی! تست بینایی امروز پیچیده‌تر از چیزی است که فکر می‌کردید، اما سعی کنید آن را در 12 ثانیه انجام دهید. به یاد داشته باشید که برای این نوع آزمایش باید از حالت معمول خارج شوید. آیا فکر می کنید مهارت کافی دارید؟
فقط کسانی که از تمام مهارت بینایی و تمرکز استفاده می کنند موفق می شوند چهره را در چالش تصویری پیدا کنند.

شاید برایتان جالب باشد: تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

این تصویر امروز یک ترند در شبکه های اجتماعی است و در زیر توضیح می دهیم که چه چیزی باید در آن پیدا کنید. آیا فکر می کنید می توانید آن را در 12 ثانیه انجام دهید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید تا آن را در زمان کمتری انجام دهند؟ تصمیم برای محدود کردن زمان در افزایش سختی این نوع تست نهفته است، زیرا باعث ایجاد عصبی شدن خاصی در بین کاربرانی می شود که می خواهند به حل معما بپردازند. چگونه ممکن است غیر از این باشد، این چالش محدودیت زمانی دارد.

حتما اینو ببین: معمای کادوی تولد محمد رضا گم شده آن را بیابید اگر چشم تیزی دارید!

تصویر آزمون قدرت بینایی

آزمون قدرت بینایی: یک چهره در تصویر پنهان شده آن را پیدا کنید

معماهای تصویری آشکار شدند که به شما کمک کنند متمرکز بمانید و به عنوان دماسنج برای آزمایش دانش یا مهارت‌های مشاهده‌ای شما عمل می‌کند.

برای دیدن پاسخ آزمون قدرت بینایی به انتهای صفحه بروید:

.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

.

.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

.

.

هنوز حلش رو تموم نکردی؟ متأسفیم که کار را برای شما سخت کردیم، اما محدودیت زمانی به پایان رسیده است و اگر اینجا هستید به این دلیل است که نتوانستید یک چالش پیچیده را حل کنید. پس برای چیزی که قرار است ببینید آماده شوید، زیرا متوجه خواهید شد که پاسخ بسیار ساده بود.

.

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی

به دایره قرمزی که علامت زده ایم نگاه کنید تصویر را برعکس کنید حالا یک نیم رخ را خواهید دید!

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

پاسخ آزمون قدرت بینایی

آیا چالش تصویری این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع معماها ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک روبرو را دنبال کنید: چالش های بیشتر دربخش سرگرمی گفتنی. منتظر چی هستی؟

یک چالش تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری یا بازی های فکری شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه سرگرم کننده هستند.

از کجا آمدند؟

چالش های بصری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها معماهای ویروسی را جایگزین سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند.

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

آزمون قدرت بینایی به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تست ها ابزار بسیار جالبی برای بهبود مهارت های بصری و استدلال ما هستند. آنها ممکن است در مقایسه با اخبار شبکه های اجتماعی غیر جالب به نظر برسند، اما مزایای زیادی به ما ارائه می دهند و مطمئناً سزاوار زمان بیشتری از روتین ما هستند.

این گونه فعالیت ها را به روال خود اضافه کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، پشیمان نخواهید شد!

ممکن است برای شما جالب باشد:

اینم ببین: آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

تست روانشناسی رویا: کدام اتاق خواب رو انتخاب می کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا