;
سرگرمی

بازی فکری ظرفیت کتری ها را بسنج و رو دست همه بزن: کدوم چای بیش تری داره؟!

بازی فکری ظرفیت کتری ها: اگر فکر می کنی خیلی باهوشی و رو دست نداری، امروز با یک آزمون هوش جالب می توانید خودتان را بسنجید. سوال آزمون بسیار ساده است: کدام کتری  چای بیشتری دارد؟ این چالش تصویری از جمله چالش هایی است که تنها باهوش ها می توانند در 4 ثانیه آن را حل کنند.

این هم جالبه: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

این هم جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، زمان آن فرا رسیده است که هوش خود را به کار بگیرید، زیرا در بازی فکری ظرفیت کتری ها باید تعیین کنید که کدام یک از دو گزینه صحیح است. شما باید از عقل خود به هر نحوی استفاده کنید و برای این کار فقط 4 ثانیه کوتاه فرصت خواهید داشت. آماده اید؟ خوب، “مغز” خود را به کار بیاندازید.

ما در تصویر چالش تصویری دو کتری  را به شما نشان می دهیم. در اینجا، شما باید تعیین کنید که کدام یک بیشترین مقدار چای را دارد. از ظرفیت فکری خود استفاده کنید و اجازه ندهید که فکرتان تحت تأثیر تصویر و شرایط قرار بگیرد. با دقت به تصویر بازی فکری ظرفیت کتری ها نگاه کنید و در نهایت اشاره کنید که پاسخ صحیح کدام است. باز هم تأکید می کنیم که زمان شما محدود است و شما در زمان تعیین شده باید بتوانید را رمزگشایی کنید.

این معما هم جالبه: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

بازی فکری ظرفیت کتری ها را بسنج و رو دست همه بزن: کدوم چای بیش تری داره؟!

این معما رو هم از دست نده: معمای تصویری خرچنگ مخفی را در این منظره شکار کنید و نشان دهید چشم قوی دارید!

بازی فکری ظرفیت کتری ها

این هم جالبه: اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

.

.

.

.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

بازی فکری ظرفیت کتری ها

شما 4 ثانیه فرصت داشتید و اکنون که به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که زمان شما به پایان رسیده است. شما فقط 4 ثانیه در تلاش اول فرصت داشتید. اگر هنوز اشتیاق به پاسخگویی دارید، 5 ثانیه دیگر زمان در اختیارتان قرار می گیرد.

.

.

.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

.

.

جواب بازی فکری ظرفیت کتری ها

اولین کتری از سمت چپ، همان کتری است که بیشترین مقدار میزان چای را در خود نگه داشته است. کافی است که لوله کتری  ها و محل قرار گرفتن آن ها توجه می کردید. دهانه کتری  اول به سمت بالا است و مانند دیگری پایین نیست که به راحتی بعد از ریختن مقداری چای، مایع چای از آن سرازیر شود.

این هم جالبه: تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

جواب بازی فکری ظرفیت کتری ها

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

بازی فکری ظرفیت کتری ها: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

بازی فکری ظرفیت کتری ها: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

بازی فکری ظرفیت کتری ها: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

این مطالب هم جالب هستند:

سه میمون خردمند منتظر هستند که شما یکی از آن ها را انتخاب کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا